joi, 15 septembrie 2011

În brânză...

Postat joi, 15 septembrie 2011  la ora 01:08:00  

        Se pare că am avut dreptate când am zis că profesorii au de gând să ne bage adânc în brânză, direct din prima săptămână din şcoală. Diriga’ a început din prima oră de Română să vorbească fără oprire, trecând de la un subiect la altul, şi de-abia în ultimele 20 de minute şi-a adus aminte că trebuie să ne vorbească şi despre ora de Limba Română. La istorie ne-a ascultat din prima oră şi ieri şi azi (pun pariu că şi mâine se va întâmpla asta), la Geografie ne-a predat, la Latină am făcut exerciţii... Nu-i corect aşa, din prima zi de şcoală să facem intens ore. Măcar o zi dacă ne lăsau şi profesorii să ne trezim la realitate, să ne aducem aminte că suntem la şcoală şi că s-a terminat vacanţa...
        Ieri am avut două ore noi, adică Antreprenoriale şi Psihologie. La Ed. Antreprenorială a fost super ok, profa’ e o băbuţă foarte simpatică şi perversă şi materia e
la fel de frumoasă, din câte am observat până acum. Psihologia o fac cu profa’ de Logică, iar despre materie nu pot să mă zic nimic încă, mai ales că mă gândeam că în viitor aş putea da la Psihologie şi-n plus, nu ne-a predat decât nişte chestii introductive.
        Orarul e cam aiurea, având în vedere că am trei zile la rând Istore şi ies aproape în fiecare zi la 20:00, ajung la 20:30 acasă şi după nu mai am timp să fac mare brânză. Bine măcar că orarul e provizoriu, sper ca cel final să arate mai bine.

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. si eu am patit la fel....chiar mai rau :(...De exemplu ,azi am 3 ore de franceza..una dupa alta :(...Deja m-am plictisit de scoala :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Anteprenoriala mie mi s-a parut ca o luuuuuunga pauza. E poate cea mai usoara materie din orar. E chiar amuzanta. In schimb am o intrebare... inca faci latina? x_X

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ştefan Stoica, fac latina, că eu sunt la filologie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Te inteleg :| Eu spre exemplu am lunea 5 ore de info :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top