luni, 12 septembrie 2011

Prima zi de şcoală din clasa a X-a

Postat luni, 12 septembrie 2011  la ora 23:30:00  

        După cum se ştie deja, azi a fost prima zi de şcoală. Pffai, aseară am adormit la 4:30, că aveam emoţii şi am stat să scriu pe telefon dovezi de iubire, că altceva mai bun de făcut nu aveam. Asta nu mi-a prins prea bine, că la 7:00, când a sunat alarma, nu ştiam exact pe ce planetă mă aflu, îmi era super frig şi mi se făcuse rău. Păi da, pentru ca am un organism în aşa fel, încât dacă îmi e extrem de somn, dacă mă doare ceva (o mână, o măsea sau orice altceva) sau dacă mă lovesc, mi se face imediat rău.
        Am reuşit şi eu să plec la şcoală după aproape două ore şi chiar am întârziat, că era un trafic infernal de-ai fi preferat să mergi pe jos cu viteza furnicii, decât să aştepţi să ajungi la destinaţia dorită cu autobuzul.
        În final, am ajuns la şcoală, unde am stat, m-am uitat după boboci cunoscuţi, am aşteptat să se cânte imnul căpşunicii zdruncinate, iar apoi am mers cu diriga' în clasă, unde ne-a ţinut 3 ore ca să ne vorbească despre... ăă, ea ştie despre ce a vorbit trei ore. Eu ştiu doar că după două ore şi-a schimbat pantofii.
        Deci cam aşa a fost prima mea zi de şcoală din clasa a X-a. Să vedem de mâine cum va fi, când vom intra tare în brânză.

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Va trece destul de repede si clasa a X-a, pentru mine anii de liceu au trecut rapid, chiar daca n-am facut mare l..ucru. Ai grija de tine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Clasa a X-a... sincer nu prea mai stiu cum ma simteam eu in clasa a X-a, dar stiu sigur ca ziua ta a fost mai buna decat era a mea atunci :)) . Oricum, va trece repede. Bine, eu personal chiar asta sper, sa treaca odata si anul asta, dar asta e altceva :D. Inca mai ai timp din greu sa te distrezi. Inca mai ai timp sa te decizi ce vrei sa faci mai departe. In general, inca mai ai timp. Profita de el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe..Mult succes anul acesta!!
    Macar la voi a vorbit diriga , eu am facut o ora de dirigentie si dupa ore normale :((

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top