vineri, 9 septembrie 2011

Probleme şi onomastici

Postat vineri, 9 septembrie 2011  la ora 15:22:00  

        Bună. Ziceam acum 4 zile că nu merge annitu.com din cauza rataţilor de la care am host. Comic e că tipii de acolo au văzut postarea şi, spre uimirea mea, nu s-au supărat, deci sunt obişnuiţi cu astfel de „laude”, ba chiar mi-au zis că speră ca în timp să-mi schimb părerea despre ei. Ei bine, problema nu s-a rezolvat, deci chiar mi-am schimbat părerea despre ei, dintr-o părere proastă, într-un mega-extra-hiper-ultra-PROASTĂ. Cretinii ăia mă amână la fiecare 3 ore, de parc-aş fi jucăria lor prostuţă şi naivă, aşa că am decis să încep să le fac antireclamă pe forum-uri, Facebook, messenger şi pe unde mai apuc eu, că aşa nu se mai poate, asta e deja bătaie de joc
        Dar, mă rog, să lăsăm asta de-oparte, că dacă mă apuc să zic tot ce-am pe suflet, aş scrie până mâine la postarea asta şi le-aş ura ceva de morţi şi răniţi dulce până n-ar mai putea să-nghită.
        Şi de parcă toată faza asta cu hostu’ n-ar fi de ajuns, am avut parte de 100 de certuri zilele astea, cu mai multe persoane (începând cu mama şi terminând cu vecina’ din scara blocului) şi parcă toate mi-au mers numai pe dos săptămâna asta. De parcă n-aş avea şi eu dreptul să mă bucur în totalitate de ultimele zile de vacanţă şi de zilele în care-a fost ziua mea (azi –Sf. Ana şi ieri –Sf. Maria). Bine, măcar, că se termină săptămâna şi pot să încep să sper că următoarea nu va fi atât de dificilă ca asta care-i aproape de final.
        Asta e, până la urmă, toţi avem şi perioade mai puţin plăcute şi tre’ să trecem peste, că nu-i capăt de lume. Acum, mă duc să mă rog pentru hostu’ coiului regal şi-al flocului movuliuPoate are vreun efect.

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. Iti urez bafta cu host-ul :>..Si inca odata la multi ani!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Paul, mulţumesc.:* Şi-nlegătură cu prima urare, să te-audă Dumnezeu :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ca se vor plictisi sa te tot amane, rabdare...daca se mai poate cere asa ceva. La multi ani ! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Găgăuţă, sper şi eu să se plictisească că numa' nervi îmi fac. Răbdare nu prea mai pot să am, că mi-a ajuns până-n gât problema lor... 8-|
    Mulţumesc:*.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intelegi acuma ce inseamna sa ai hosting de la o firma mai recomandata si veche pe piata?

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulți ani pentru ieri și azi (am ajuns și eu la neet) :P

    Cât despre host, mai bine nu îl aveai...cred că erai mai fericită dacă rămâneai pe platforma gratuită și îți cumpărai doar numele de domeniu annitu.ro...

    RăspundețiȘtergere
  7. Bafta cu hostu':).La multi ani!>:D<Ieri a fost si ziua mea de nume:D Ma cheama si Marina:D

    RăspundețiȘtergere
  8. @DanielPH, înţeleg acum, înţeleg.

    @Radu, mulţumesc frumos! (nu-i nimic) :*
    M-am mutat pe wordpress şi acolo îmi tre' şi host. De exemplu, la blogul ăsta nu mi-a trebuit decât domeniu că am rămas pe blogspot...dar cu annitu.com treaba stă altfel.

    @Beauty_marina, mulţumesc. La mulţi ani şi ţie pentru ieri .

    RăspundețiȘtergere
  9. LA MULTI ANI! SI NU UITA CA PARINTII SUNT CEI MAI BUNI PRIETENI.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu pot decat sa iti urez bafta si sincere complimente pt. stilul in care te -impui -pe net.BAFTA!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top