duminică, 11 septembrie 2011

Ultima zi de vacanţă (11 septembrie)

Postat duminică, 11 septembrie 2011  la ora 23:40:00  

        Măi, măi, măi... Oare ce zi e azi? În afara faptului că se împlinesc 10 ani de la atentatele din AmericaExact, ultima zi de vacanţă. Peste tot unde te uiţi, pe bloguri, la tv, la statusurile de messenger, pe facebook, twitter sau alte site-uri, vezi numa’ texte de genu’ „mâine începe închisoarea”, „mâine vine apocalipsa”, „mâine începem şcoala/munca”. Ok, ce-i cu asta? De ce e nevoie să se facă atâta caz despre o chestie minoră? Parcă nici despre 2012 nu s-a scris atât de mult.
        De ce elevii din ziua de azi nu pot privii şcoala decât ca pe o pedeapsă? Chiar nu-şi dau seama că de „inchisoarea” asta depinde viitorul lor ? Hai, înţeleg, că nici eu nu mă omor după şcoală şi n-am note nemaipomenit de mari, dar măcar se poate privi partea bună a şcolii, cum ar fi: râsul din timpul orelor, miştoul făcut pe seama profesorilor sau colegilor prostănaci, acumularea unor informaţii chiar interesante (mai rar asta), bârfele din pauze, uitatul după gagici pe holurile şcolii, vorbitul la telefon pe sub bancă în timpul orelor (care-i riscant, dar foarte distractiv) şi dacă mă mai gândesc, mai găsesc suficiente motive să nu urăşti şcoala.
         Mi se pare că elevii din ziua de azi sunt prea "trişti"Înţeleg că nimănui nu-i place să
stea 40 de minute minute ascultând auzind un profesor cum pălăvrăgeşte despre chestii neimportante pentru nimeni (cum ar fi istoria, că pe nimeni nu interesează ce-au făcut alţi oameni în trecut), dar niciun lucru nu poate fi în totalitate rău, sigur există şi părţi bune, trebuie doar să îţi pui mintea la contribuţie şi să le cauţi. Dar, mă rog, fiecare gândeşte cum l-o învăţat mă-sa acasa şi cum îl duce capu’.
         Eu una mă bucurîncepe şcoala (şi nu, nu-s tocilară) pentru că vara asta n-am făcut nimic remarcabil, doar am stat ca o scroafă în pat, la PC toată vara şi-am consumat aeru, mâncarea şi apa degeaba, neproducând (aproape) nimic.
        Aşa că pentru mine e ok că a început şcoala, că acum o să am o ocupaţie şi-un motiv de ieşit din casă.
        Adevăru’ e că am emoţii pentru mâine... Nu mi-am văzut colegii de-o vară-ntreagă şi de unii chiar mi-e dor. Urât e că festivitatea de deschidere începe la 9:00, dar diriga crede că n-avem ce face noaptea în pat, aşa că ne-a pus să venim de la ora 8:30. Pentru asta, am să mă duc de la 9:10.
        Cam astea au fost despre ultima zi de vacanţă. Trebuia să scriu şi eu ceva, că doar toţi au făcut-o şi eu nu-s mai prejos cu nimic. 
        Astea fiind spuse, vă urez un an cât mai uşor, baftă la Bac' celor care au trecut în clasa a XII-a şi la note cât mai mari !
        Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Hehe, vine clasa a X-a pentru tine. Nu mai esti boboaca, ai tu ocazia sa-i faci pe altii boboci:)). Adevarata treaba cu "elevii sunt prea tristi". Sunt atat de "tristi" incat nu vin la scoala decat la sfarsit de semestru si promoveaza cu medii mai mari decat fraierii care au stat la liceu, frumos, nu ? ^_^ Adevaru e ca nici eu n-am facut mare scofala, si vin a XII-a ...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Flavy, din câte zice noua lege a învăţământului,sunt din nou boboacă. :))
    Baftă la bac:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. da ai dreptate..sincer singura chestie care nu imi place la scoala e ca ma trezesc devreme si ca mai sunt unii pe care nu ii suport..si urasc momentele alea in care te simti ca naiba.in rest..nu am probleme:-??

    RăspundețiȘtergere
  4. @O fată mai crazy,eu cu ora de trezire n-am probleme, că învăţ de la 14:00,deci mă pot trezi la max. 12:00.

    RăspundețiȘtergere
  5. bafta fata draga in a X-a, sa incepi cu dreptul si sa termini tot cu dreptul.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top