luni, 31 octombrie 2011

Lipsă (ne)justificată

Postat luni, 31 octombrie 2011  la ora 22:43:00  

        Salut... Nu ştiu ce-i cu mine în ultima vreme, dar am neglijat total acest blog. Nici nu mai are rost să încep cu acel clişeu: "nu am mai scris de x zile pe blog". Dimineaţă mă uitam în arhivă şi mă miram de numărul nesemnificativ de postări din această lună. Luna asta am atins minimul şi nu mă simt mândră să zic asta. Până acum o lună, septembrie şi iulie erau lunile în care am fost cel mai puţin activă pe blog. Se pare că în această lună, octombrie, am reuşit să scriu doar de trei ori pe "Război în...1" (cu tot cu această postare).
        Parcă m-am prostit. Nu mai are rost să-mi caut scuze de genul "nu am avut timp din cauza celorlalte bloguri şi/sau din cauza programului încărcat de la şcoală", pentru că, odată ce mi-am făcut 5 bloguri, mi-am asumat (cel puţin teoretic) responsabilitatea să le întreţin pe toate.
        Aşa că, de ce să ocolesc adevărul? Tre' s-o dau pe faţă: n-am avut chef să scriu. Când eram la şcoală, îmi spuneam că atunci când voi ajunge acasă, voi face o postare de 5 pagini, iar atunci când momentul mult aşteptat sosea şi ajungeam acasă, parcă mă transormam într-un cub de gelatină leneş şi neinspirat.
         Nici nu ştiu cu ce ocazie am scris eu ceva azi aici. Să fie oare din cauza Halloween-ului? Nu prea cred. Chiar mă mir. Poate pentru că numai azi m-au întrebat 3 persoane dacă am renunţat la acest blog definitiv. Ei bine, prin această postare, lămuresc pe toată lumea: nu, nu am renunţat la scris. Doar... am trecut printr-o pasă mai proastă. Am fost doar mai leneşă ca de obicei, cu prea puţin chef de scris şi cu prea puţină inspiraţie...Tuturor ni se mai întâmplă, nu?
        Nu mă mai apuc să promit că voi scrie zilnic ca-n alte dăţi, ci zic doar că sper să-mi revin cât de curând şi sper că-n noiembrie să văd măcar 20 de postări în arhivă.
        Noapte bună.
        P.S.:
Happy Halloween!!

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Cum sa te lasi tu de scris?...Cred ca s-ar anunta la stiri,peste tot :)) bine ca ai revenit >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. @Paul, aş vrea eu să fiu atât de importantă :))

    Mulţumesc.:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuie sa te scuzi, scrii cand simti >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top