duminică, 9 octombrie 2011

Recapitulare

Postat duminică, 9 octombrie 2011  la ora 01:59:00  

        Salutare.
        Ceva e ciudat pe aici, nu? Nu am mai scris ceva de pe 18 septebrie (deşi am postat pe 25 septembrie) şi... după aproape o lună, revin şi eu pe blogul ăsta puţin nehotărâtă. Sincer, nu ştiu de ce nu am scris. Poate din lipsă de timp, poate şi din lipsă de chef... poate şi din cauză că n-am mai avut ce.
        Acum, am revenit la vechea şi unica mea iubire, Război în ...1 şi, apropo de asta, după vreo 3 luni în care-am vut parte de pace, am început iar un război de una singură. Pfff..promisesem că fac o postare în care să explic titlul blogului, nu? Eh...la câte am de zis, nici nu am timp acum şi în plus, asta merită o postare specială.
        Faza e că am foarte multe noutăţi. Unul dintre motivele pentru care n-am mai scris aici în perioada asta e că mi-am mai făcut două site-uri, ilariant.eu şi statusuri-mesaje.net, deci a durat ceva timp să le pun la punct şi să le promovez. Acum deţin 5 site-uri/bloguri. Deh, aşa e când nu te mulţumeşti cu puţin. Că tot veni vorba de site-uri, dacă printre cei maximum 10 cititori ai blogului e cineva care doreşte să posteze pe www.ilariant.eu sau pe www.statusuri-mesaje.net , să dea un semn la contact şi dorinţa i se va îndeplini cât ai zice...”dorinţă”.
        Hmm...Nici nu ştiu ce să mai zic. Înainte să fac postarea simţeam că am de zis o mie de lucruri, iar acum... cred că am dat cu mucii în supă. Ce-ar mai fi de zis? La şcoală e ok, am terminat cu rahaturile alea de teste iniţiale şi urmează să începem materia. În familie treaba începe să stea din ce în ce mai bine, mai pe scurt spus: am reînceput să vorbesc cu tata.
        Cam atât despre viaţa mea retardată minunată. Sunt cam obosită, revin mâine cu noutăţi.
        Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. Viata retardata minunata ah?:-w

    RăspundețiȘtergere
  2. hei.
    completeaza si pe blogul acesta la sectiunea 'Postez si pe..' cu cele 2 site-uri noi.
    te pup <3.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Z., mersi frumos, îmi scăpase amănuntul ăsta.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer? nu sunt de acord cu ilariant.eu ... pentru ca sunt „fan” ilariant.

    Mai ales că e similar epicului annitu.ro ... are același tipic și arată foarte asemănător. Nu pot să înțeleg de ce aveai nevoie de 2 site-uri similare? Nu mă înțelege greșit, dar chiar nu văd decât prea mult timp consumat și bani aruncați pe domenii(host).

    Vrei cumva să schimbi formatul/tema site-ului annitu.ro?

    acum, poți zice că nu e treaba mea, dar mi-ar place o lămurire :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Radu, nu are nicio legătură cu cei de la ilariant.ro. Acolo voi pune doar articole ilariante (amuzante).
    Nu l-am cumpărat eu...L-am câştigat, deci nu am cheltuit niciun ban cu el. Şi, oricum, nu voi posta eu pe el. Am să îmi caut persoane care să mă ajute cu postările, exact cum am făcut cu statusuri-mesaje.net
    Tema site-ului annitu.ro nu se va schimba doar că... nu strică să mai deţin şi alte site-uri.

    RăspundețiȘtergere
  6. păi da, tocmai fiindcă nu are nici o legatură... poate găseai un nume de domeniu mai original, asta e tot ce voiam să zic.

    tu știi mai bine ce vrei să faci. să ții 5 bloguri e o provocare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Păi...dacă nu are nicio legătură înseamnă că eu fac ceva, ei altceva:))
    Mă rog.:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Hello!Super tari blogurile tale.Mai ale Annitu.ro!!Felicitari:-*:X
    Treci si pe la mine,asta daca doresti.Iti multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Box of Dreams, Mulţumesc de apreciere.
    Am să trec şi pe la tine.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top