luni, 17 octombrie 2011

Un nou început...

Postat luni, 17 octombrie 2011  la ora 01:02:00  

        Bună. Ştiu că în postarea trecută am promis că revin în următoarea zi cu noutăţi, dar cum noutăţi n-am avut, nu am revenit decât acum, când chiar consider că am ceva de zis.
        În general, în viaţă am avut în mare parte noroc de cele mai urâte întâmplări, de cele mai ipocrite persoane, de cele mai neplăcute sentimente şi în ultima perioadă începusem să-mi zic: „Ei, şi ce? Până la urmă, asta e viaţa mea. Nu voi mai trăi mai mult de 5 ani şi atunci când voi muri, îmi voi plânge de milă că n-am făcut nimic în viaţa asta naşpa”. Chiar...începeam să devin indiferentă cu mine şi cu tot ce are legătură cu persoana mea. Începusem să mă urăsc şi mai mult decât o fac de obicei, să mă învinovăţesc pentru cele mai idioate chestii (care uneori erau total paralele cu mine) şi aşa mai departe. Dar ... de curând, mai exact de o lună, am cunoscut pe cineva special care mă face să mă simt mai bine. E vorba de cineva căruia chiar îi pasă cu adevărat cum mă simt, ce simt, de ce sunt cum sunt; E vorba de cineva care încearcă să facă tot posibilul să mă facă să trec de o perioadă urâtă din viaţa mea, care mă ajută de fiecare dată când are ocazia, chiar dacă nu-i cer asta, care e alături de mine în fiecare clipă, care îmi spune o vorbă bună şi-mi ridică moralul când e la pământ.
         Câteodată mă întreb ce am făcut eu atât de bun în viaţa asta că să merit o asemenea persoană. Cui i-am făcut eu un mare bine ca să mi se întoarcă înapoi? Ce zeu m-a auzit atunci când mă rugam să am parte de o persoană exact aşa cum îmi doresc? Şi de ce mi-a îndeplinit dorinţa tocmai mie? De ce i-a îndeplinit dorinţa unui om care nu a făcut nimic bun în viaţă, care nu e bun de nimic...? Nu spun că nu am mai avut parte de persoane speciale în viaţa mea, doar că de fiecare dată când am găsit o persoană care aproape că atingea perfecţiunea, o pierdeam printr-o simplă prostie, pentru că niciodată nu am putut să ţin nimic bun lângă mine.
        Şi, singura mea problemă de acum este că...mi-e frică să nu pierd iar. Mi-e frică că voi pierde o persoană pe care încep s-o iubesc tot mai mult şi că voi ajunge iar singură pe un front plin de inamici care vor să-mi facă numai rău. Mi-e frică că acest nou şi frumos început se va termina mai repede decât mă aştept eu...
        Nici nu ştiu ce să mai zic. Acum sunt fericită cu adevărat, cum n-am mai fost de foarte mult timp şi e un sentiment foarte plăcut, având în vedere că am parte de el foarte rar. Sper doar să mă schimb, să mă corectez, să devin o persoană mai bună, o persoană care îl merită pe Cosmin.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Ce frumos :(...Si il meriti,stai linistita..nu se va termina >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur pentru tine ca esti mai linistita. Si nu trebuie sa-ti faci griji, nu il vei pierde.
    P.S.: Astept postarea in care explici numele blogului.

    Ai grija de tine. Pupup <3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubire,stii ca te iubesc enorm:x,si Paul are dreptate,stie el ce stie,ma cunoaste bine pentru a-si da seama ca nu as intentiona sa te ransec.Consider ca nu trebuie sa faci nimic special sa ma meriti,pentru ca ma ai deja,ne avem unul pe altul si sunt mai mult decat fericit ca e asa.Stii ceea ce imi doresc eu,imi doresc sa fie ceva special intre noi nu o zi,nu o luna..ci cat ne permite viata si nu numai.>:d< pana ne revedem iti spun sa stai linistita.Ma gandesc la tine si PUI MIC,TE IUBESC:03 :X .Cosmin.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru Anonim:frumos i-ai scris.Sa nu iuti niciodata ceea ce ai spus.Sa va iubiti mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Paul, Mersi de încurajare..:o3

    @Z., Mulţumesc. Da, o să vină şi postarea aia, dar deocamdată nu mă simt ok să scriu despre asta.

    @Cosmin, Şi eu te iubesc.:*:*:*:*

    @Ioana, Sper şi eu să nu uite. Mulţumim. :*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top