duminică, 13 noiembrie 2011

În gazdă la duşman

Postat duminică, 13 noiembrie 2011  la ora 01:13:00  

        Salut. Deja a devenit istorie postarea în care mă văitam de serviciile celor de la neh.ro. Zilele astea mă tot gândeam la faptul că de când m-am mutat la dyn.ro, annitu.ro îmi pica aproape zilnic, aşa că am luat (a 5-a oară) decizia de a mă muta cu hostul. Mda, iar mă mut ca ţiganu' cu cortu'.
        Deşi am stat doar două luni la dyn.ro, am avut destul timp pentru a-mi forma o părere clară despre căcaţii ăştia. Pe lângă faptul că-mi pica aproape zilnic, atunci când deschideam un ticket ca să-i anunţ că sunt proşti şi că nu-şi fac treaba cum trebuie, îmi închideau ticket-ul fără să primesc un răspuns. Şi uite aşa, am rămas cu vreo 10 tickete deschise (teoretic) şi închise (practic). Nenorociţii!! Aşa m-am săturat de problemele astea legate de host...!
        Şi dacă am văzut cum stă treaba cu jegoşii de la dyn.ro, joi am hotărât să mă mut (mai ales că azi trebuia să platesc pentru a treia lună), deşi aveam de mult timp în cap asta, pentru că nu mi se pare normal să plătesc pe ceva ce practic...nici măcar nu merită. Şi uite-mă pe mine căutând pe 'net firme bune de webhosting şi încercând să fac alegerea cea mai bună. Într-un final, am luat o decizie, dar rămâne de văzut dacă e o decizie bună. Iar acum vine bomba. Unde s-a mutat don'şoara Annitu oare? Eiii bine, la neh.ro. Da, da! Tocmai la neh.ro. Cum am ajuns aici iar? Bună întrebare. Până să mă mut, aveam de ales între Hostway şi Neh. Bine, e evident că orice om normal şi întreg la cap ar fi ales Hostway (mai ales pentru că printre clienţii lor se numără: CocaCola, National Geographic, eMAG, Microsoft Romania şi alte nume la fel de "grele"), doar că eu am ales Neh. De ce? Iată câteva motive:
        -pentru că am vrut să-i mai acord o şansă, mai ales că, din câte văd, s-au pus serios pe picioare (le-au prins bine anti-reclama mea)
        -pentru că la Hostway, pentru numărul meu de afişări/ lună (150.000), trebuia să iau pachetul de 23€/lună şi e clar că nu aveam atâţia bani
        -pentru că îl şi cunosc pe tipul de la Neh.ro şi, faţă de cei de la dyn.ro, nu se supără dacă îl zăpăcesc cu tot felul de întrebări, reclamaţii, curiozităţi etc şi-mi răspunde de fiecare dată
        -pentru că, deşi am luat cel mai mic pachet, dispun de 2gb lunar, ceea ce e suficient pentru mine.
        Iar motivele pot continua, dacă stau să îmi storc creierul meu acoperit cu păr şaten pus pe bigudiuri.
        Tot ce contează e că annitu.ro îmi merge ca lacrima. Cel puţin deocamdată, ca dacă pică o singură dată, le cer banii înapoi ăstora de la Neh şi le fac şi anti-reclamă toată viaţa, că doar nu degeaba sunt nebună.
        În final, unul dintre bancurile cu bloggeri în care mă regăsesc complet:
        Î:Care este cea mai mare fobie a unui blogger?
        R:Hostul picat.
        Acum tre' să ies, că la 6 mă trezesc. Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

Un comentariu:

  1. Lasa draga mea,o sa gasim o firma buna,demna pentru blogul tau,si iti va merge perfect. Te iubesc pui:*:*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top