marți, 8 noiembrie 2011

Mărirea Page Rank-ului

Postat marți, 8 noiembrie 2011  la ora 00:43:00  

        Bună.Azi am avut o zi împărţită în două: 60% din ea a fost bună, 40% rea.
        De ce a fost o zi rea Pentru că am aflat că ieri am luat 4 la istorie, exact cum povesteam în weekend şi pentru că am luat 5 la latină la un test neanunţat pe care l-am dat săptămâna trecută. Pe lângă asta, la finalul zilei m-am certat puţin (mai mul) cu mama. Ca de obicei, îşi varsă nervii cauzaţi de problemele ei pe mine şi mi-a ţinut ditamai teoria despre cum ar trebui eu, la 17 ani, să am ca scop principal toceala pentru şcoală, în loc să stau la PC fără niciun scop precis. Până la urmă, s-au rezolvat toate, într-un fel sau altul.
        De ce a fost o zi bună? Pentru că am luat 10 la geografie tot la un test pe care l-am dat săptămâna trecută şiiiii, pentru că, atunci când am ajuns acasă (mai exact, atunci când am terminat cearta cu mama), am văzut un comentariu pe site-ul annitu.ro de la un băiat, care mă felicita pentru Page Rank 4. Când l-am citit, am făcut o faţă de parcă îmi căzuse 
un cartof pe piciorO Mâ Fâ Gâ!!! EU? Page Rank 4 ? Imposibil. În max. 10 secunde am verificat şi ... ghici ce văd? annitu.ro are PR 4. YES! PR 4? wow! am crescut enorm! de la 0 la 4...e ceva. 
        Deşi am aflat de mărirea Page Rank-ului la sfârşitul zilei, m-a făcut să mă simt mai bine şi să uit de ce zi nenorocită avusesem până atunci. În plus, am observat că a crescut şi Page Rank-ul celorlalte site-uri, mai exact:
        Război în...1 - PR 3 (de la 1)
        Ilariant.eu- PR 3 (de la 0)
        Stolen Images - PR 2 (de la 1)
        statusuri-mesaje.net - PR 2 (de la 0)
        În concluzie, nu a contat că am luat 2 note proaste la începutul zilei şi că m-am certat cu mama, ci că am avut parte la sfârşit de o surpriză care m-a făcut cu adevărat fericită.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top