sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Povestiri de weeken

Postat sâmbătă, 5 noiembrie 2011  la ora 22:49:00  

        'Nă seara. După o postare tristă, uite că a venit şi vremea de ceva mai puţin plictisitor dezolant.
        Am observat că în ultimul timp, în cursul săptămânii aştept cu foarte multă nerăbdare weekend-ul ca să dorm mai mult, ca să îmi ocup timpul şi cu altceva în afară de şcoală, ca să pot vedea un film bun, ca să ... stau pur şi simplu. Şi fix când vine weekend-ul mă pleoştesc ca o stafidă murată, adică: mă trezesc mai devreme decât mă trezesc în timpul săptămânii, stau pur şi simplu degeaba, nu fac nimic util pentru omenire, nimeresc numa filme slabe, de prost gust şi parcă n-am chef de nimic, parcă de-abia aştept să înceapă şcoala. Iar când începe şcoala, o iau de la capăt cu pofta arzătoare de weekend.
         Şi pentru că-n ultima vreme nu am mai povestit ce se-ntâmplă în viaţa mea plictisitoare şi neinteresantă... ei bine, ar trebui să zic acum câte ceva. Cu şcoala îmi merge mai prost ca anu' trecut şi habar nu am de ce. Am numai note de elev mediocru:

doi de 7 la Lb. Engleză, un 8 la Lb. Română, un 8 la Lb. Franceză, un 8 la Istorie (şi un viitor 4), un 10 la Matematică.
        Pe plan sentimental îmi merge mai bine decât credeam vreodată că o să-mi mearga. În familie a început să-mi meargă mai bine, adică am început să vorbesc mai mult cu tatăl meu; Mama e cam irascibilă în ultima vreme, dar e doar o perioadă care o să treacă repede.
        Cam asta e. Acum mă simt cam naşpa din cauza unui film ratat pe care tocmai l-am văzut, "Little Children". Idiot film... Nu-l recomand.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Vezi daca cauti doar drame :-w...10 la mate??....gata,vreau meditatii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Paul, lasă că am văzut şi comedii de prost gust. 8-|
    Şi...toată clasa a luat 9 la un test, iar profa' ne-a mai dat un punct în plus la toţi.:D

    RăspundețiȘtergere
  3. cu 10 la mate ti-ai spalat toate pacatele :))
    lasa ca o sa iti mearga din ce in ce mai bine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. 10 la mate?? LooL nu am avut decat o nota de 10 la mate toata viata mea, si aia era in clasa a 6-a la fractii :)). Sa stii ca o lunga perioada din viata mea daca as fi avut notele astea eram fericit. Important e ca iti merge bine pe celelalte planuri, astea cu notele ai tu timp sa le maresti. Desi sincer, nu prea inteleg de ce, mie niciodata nu mi-a pasat de note, ci de informatia pe care o capat in urma lectiilor predate (dar ma rog, nu te lua dupa mine, pentru ca dupa cum se vede eu am fost la scoala la viata mea doar pentru pauze :D).

    RăspundețiȘtergere
  5. asa ma simt si eu :D depilda acum nu sunt buna de nimic. n-am chef de nimic.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top