miercuri, 2 noiembrie 2011

Prea multă ur

Postat miercuri, 2 noiembrie 2011  la ora 19:45:00  

        Aşa...uite că a venit şi prima postare din luna noiembrie, care nu exprimă prea multă fericire.
        Nu ştiu ce-a fost cu mine azi, dar am avut o zi mega-tâmpită. M-am simţit toată ziua ca un rahat cu moţ care e privit cu ură de toată lumea. Bine, mereu mă simt aşa, dar azi aproape că nu mai rezistam. Aş fi vrut, pur şi simplu, să ies din corpul ăsta urât şi să devin un spirit care nu poate fi văzut de nimeni. M-am săturat să mă simt aşa... Nu mă simt bine deloc în pielea mea. Simt că toată lumea mă urăşte... Părinţii mei mă urăsc, colegii mă urăsc, "prietenii" mă urăsc... Până şi iubitul meu mă urăşteCe căcat să fac în situaţia asta? Nici măcar nu am cui să mă plâng. Dacă încep să mă vait la cineva, mă retrag imediat pentru că-mi aduc aminte că nu-i corect să-i încarc şi pe alţii cu problemele mele. Fiecare le are pe ale lui.
       Şi... nu ştiu. Dacă nimeni nu dispune de suficientă răbdare să mă asculte şi să-mi dea sfaturi, ce să fac? Stau să mă plâng pe un amărât de blog...Măcar singură să vorbesc...Măcar "amărâtul ăsta de blog" mă ascultă şi suportă toate prostiile pe care le gândesc...Măcar el mă face să mă simt mai bine atunci când îmi descarc gândurile într-o postare kilometrică.
        Azi am avut parte de una din acele zile în care pur şi simplu nu mă mai suport. Îmi venea să mor. Îmi imaginam cum mă văd alţii, ce părere au alţii despre mine, ce zic alţii despre mine, iar dacă persoanele din jurul meu gândesc acelaşi lucru despre mine pe care-l gândesc şi eu (ceea ce cred că e adevărat), e grav...înseamnă că nu mă suferă nimeni. Şi, cum atunci când nu suporţi pe cineva, îţi doreşti să dispară din viaţa ta, înseamnă că eu ar cam trebui să dispar din peisaj pentru toţi...
        Uneori îmi doresc atât de mult să dispar, pur şi simplu, să nu mai exist pentru nimeni, să uite toţi că exist... Până şi eu aş vrea să uit...să uit că nu-s bună de nimic, să uit de toată ura care s-a strâns în mine, să uit cât mă urăsc de mult, să uit cât de naşpa arăt, să uit de gesturile necontrolate pe care le fac câteodată, să uit de cuvintele pe care le arunc cu prea multă uşurinţă uneori, să uit de tot...atât.
        Dar nu prea se poate asta, aşa că va trebui să învăţ cumva să mă accept, ca mai târziu să mă accepte şi cei din jurul meu. Cum fac asta... rămâne de văzut.

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Nu cred ca toti prietenii tai te urasc.. sau macar asta e doar parerea ta, dar stiu ca este cineva care tine mult la tine si care ti-ar da sfaturi si o mana de ajutor oricand vei avea nevoie, cu toate ca ai cam uitat de persoana respectiva...

    Sfat: daca ceilalti te urasc, urastei si tu, ignora rautatile pe care le spun si incearca sa uiti.
    Si daca faza cu ura este doar gandirea ta, atunci va trebui sa te bazezi pe prieteni adevarati care sa iti spuna exact cum esti, daca ai incredere in parerea lor, daca nu retine: nu poti trai doar intr-o viata virtuala in care sa te plangi unui blog si sa afle toti.

    Cauta aceea persoana deosebita, penrsoana in care sa ai incredere maxima si sa stii ca te asculta orice ar fi si organizeaza o mica intalnire bazata doar pe discutia asta, incearca sa o gasesti, cu siguranta prietena ta adevarata este undeva acolo si te asteapta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubire...nu trebuie sa gandesti asa,nu trebuie sa iti imaginezi ca te uraste toata lumea,cu atat mai putin eu.NU pot sa te urasc,nu imi da voie faptul ca TE IUBESC sii..cand o spun,o spun din toate punctele de vedere si e ceea ce simt,cu adevarat.Iti voi fi aproape si impreuna vom trece peste orice,si vom oncerca sa privim viata altcumva,mai dragut ca pana la urma,daca stii sa ti-o faci placuta,nu e chiar asa de rea:*Stii cat de mult te iubesc pui,si nu mi-as permite sa imi bat joc,in niciun fel:( si daca tu ai disparea..eu pe cine as iubi?:((,eu te iubesc cum esti tu,si eu nu urasc felul in care arati nici intr-un caz!si te plac foarte mult,te iubesc:o3 vreau sa fim fericiti IMPREUNA si ca obstacolele vietii sa fie o incercare infima pentru dragostea noastra:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Crede-ma, asta ti se intampla si din cauza varstei. Eu unul m-am "vindecat" de dependenta de parerile celorlalti, am devenit total indiferent. Fac doar ceea ce vreau si chiar nu dau doi lei pe ce spun ceilalti, oricine ar fi ei daca acel ceva ma face fericit. Nu uita sloganul meu: cea mai importanta persoana din viata MEA sunt EU, pentru ca despre mine am certitudinea ca imi vreau binele. Vei vedea, cu timpul vei ajunge sa ai aceiasi replica la tot ceea ce spun ceilalti: WHO GIVES A FUCK? Invata sa faci tot ceea ce te face fericita, evita tot ceea ce te face nefericita si nu mai asculta prostiile care contrazic ceea ce ti-am spus. Cel mai bun mod de a trai: ADORA-TE si adora-i pe cei ce te adora. Atat, restul nu exista, nu ii vezi, sunt prea marunti pentru a le permite ca tu sa stii de existenta lor. Try it!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim, ai şi tu partea ta de dreptate. Mulţumesc pentru sfaturi.

    @Cosmin, ... şi eu te iubesc.

    @Ştefan Stoica, mulţumesc mult. Chiar...m-am simţit foarte bine când am citit comentariul tău. Mulţumesc. Voi încerca să ţin cont de sfaturile tale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga stai LINISTITA si nu ITI BATE CAPUL CU NISTE IDIOTI ...cateodata ma regasesc si eu in cele scrise de tine ..nu am ce face ..ascult o mell,2 plang ma descarc ,prietenilor nu le pot zice nimic ca in ziua de azi prieteni nu cred ca mai exista .., imi trece ..maine o iau de la capat ...am zile cand ma simt super la liceu si zile cand ma simt singura ..timpul poate sa le rezolve pe toate ..asta e nu ai ce face destinul asa a fost scris.. vad ca ai o prieteni care tin la tine ..!si nu uita intotdeauna sa fi sincera cu tine si cu ceilalti ! te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  6. (sunt fata)Simt la fel ca tine. si pe mine ma uraste toata lumea, nu am nici macar prieteni, eu am descoperit matematica ca fiind "iubirea" mea..si nu ma mai simt atat de singura... iti recomand sa-ti gasesti un talent..ceva ce-ti place si credema o sa te simiti mai bine...

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top