luni, 28 noiembrie 2011

Să renunţ ? ...

Postat luni, 28 noiembrie 2011  la ora 00:24:00  

          Hey. Pentru că luna asta am scris puţine articole, în seara asta mă voi revanşa puţin, vorbind despre un lucru care mă apsă de vreo săptămână.
          Eu nu prea mai înţeleg de ce am blogul ăsta. Adică, nu ştiu, chiar nu ştiu ce-aş putea să scriu pe aici. Că văd că în afară să povestesc ce fac şi să fac anti reclamă la neh.ro, nu mai fac altceva. Pentru ce rahat de struţ s-a inventat faza cu bloguitul? Ce se poate scrie pe un blog? Că bănuiesc că dacă povestesc ce fac eu într-o anumită zi, nu interesează nimeni; Aşa că ce pot să scriu eu aici? În ultima vreme mă gândesc serios la aceasta problemă şi chiar iau în calcul posibilitatea ştergerii acestui blog. Sincer, chiar mi-ar părea rău.
          Am creat acest blog într-un moment dificil al vieţii mele şi scrisul anumitor lucruri aici m-a ajutat să trec peste nişte probleme despre care nu puteam să vorbesc cu nimeni. A fost o perioadă când acest blog era cam tot ce aveam eu, era singura "persoană" care suporta ce zic, care mă asculta şi care mă facea să mă simt mai bine...Nu zic asta pentru că acum o duc mai bine şi dau cu piciorul unui lucru care mi-a fost de folos, doar că... singurul motiv pentru care aş renunţa la el este lipsa subiectelor...sau mai bine zis,

lipsa de a înţelege la ce foloseşte un blog (în cazul meu). A patra oară mă întreb şi tot a patra oară îmi răspund cu "nu ştiu" la întrebarea: ce aş putea să scriu aici?
          Am tot încercat zilele astea să mă uit pe bloguri personale ale diferitor oameni, să văd despre ce scriu ei şi, spre mica mea uimire, majoritatea scriau despre ceva anume. Ori despre iubire, ori despre sentimente profunde, ori despre probleme adolescentine, ba unii chiar postau creaţii proprii (poezii, poveşti) şi aveau destul de mult succes. Numa' eu am ramas pe treapta cea mai joasă a scării. Numai eu scriu ca un copil de grădiniţă, despre ce-am făcut în ziua x. Şi pentru ce? Pentru cine fac asta? Că pe mine nici nu mă prea ajută. Drept urmare, am aprox. 50 de vizitatori unici pe zi, dintre care jumătate din ei vin de pe annitu.ro. Şi dacă văd că nimănui nu-i place atât de mult blogul ăsta, încât să intre şi a doua oară, mă simt şi mai descurajată şi dorinţa de a şterge acest blog creşte o dată cu scăderea interesului pe care o sesizez la vizitatorii mei.
           Nu mai vreau
să continui aşa. Ori mă pun serios pe picioare şi scriu cum se cuvine, ori renunţ de tot la acest blog. Habar n-am ce voi face în continuare. Voi vedea în următoarele zile dacă am inspiraţie şi... nu ştiu. Rămâne de văzut. Poate primesc totuşi şi ceva păreri de la vizitatorii care mai bântuie pe aici.

Despre Annitu

Write admin description here..

14 comentarii:

  1. Nu-l terge cas dupa iti va parea rau. Scrie cand vei vrea sa scrii, cand vei simtii nevoia. In fond e blogul tau, coltisorul tau, unde scri ce vrei TU. Nu conteaza daca unii scriu despre ciocolata si altii scriu despre sentimentalisme, tu esti centrul universului tau. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu il sterge. Adda are dreptate, nu trebuie sa demonstrezi nimic nimanui. Tii blogul pentru tine si atat. O sa simti ca lipseste o particica din tine daca nu o sa il mai ai. Si in plus, noi ce o sa mai citim?
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai de ce ai vrea sfaturi despre ce sa scrii aici? E blogul tau PERSONAL. Blogul personal nu e facut sa aibe o anumita tematica, ci ca sa exprime ideile unei persoane. A te intreba la ce foloseste bloggingul e ca si cum te-ai intreba la ce foloseste Facebook-ul. Bloggingul, de fapt blogurile personale sunt reteaua de socializare a oamenilor inteligenti. Scrii doar ce vrei, cand vrei, despre ce vrei. Iti dai cu parerea. Nu trebuie sa respecti vreo regula. Motivul pentru care eu prefer blogurile personale este ca acelea reflecta exact ceea ce ma intereseaza... ideile unui om. Vreau sa stiu parerea unui om despre ceva. In cazul in care un blog tematic nu mai e relatia de socializare, ci relatia anteprenor-consumator.
    Tot mai putini oameni spun ce gandesc cu adevarat... de aceea e important sa declaram blogurile personale o specie pe care de disparitie si sa le conservam. Blogurile personale sunt cel mai important lucru al blogosferei pentru cititorul inteligent. Pentru ca invata din experienta altui om, iar asta e cu adevarat cel mai important lucru.
    Tu decizi. Cheia e la tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic sa il pastrezi . Sa nu regreti dupa aceea. Stiu despre ce vorbesc . Aceeasi situatie am avut si eu.
    Pastreaza-l :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-l sterge caci dupa vei regreta.
    Stiu din prorpie experienta.
    Imi place sa mai "bantui " pe aici ,este foarte interesant si trist totodata.
    Eu ma mai inspir de la tine cum sa merg mai departe caci am realizat ca avem cam aceleasi probleme!:|.
    Deci, nu sterge blogul caci ajuta multa lume, inclusiv pe mine.
    Sper sa faci alegerea potrivita.Bafta!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum toata lumea spune,draga mea :X,pastreaza acest blog,ai investit sentimente in el,chiar daca l-ai creeat cand treceai o perioada grea a vietii tale si iti aminteste de lucruri sumbre,merita sa il pastrezi,doar omul cat traieste invata nu?Si pana la urma inveti din greseli si momente grele.Sper sa-ti aduci aminte de cum ai trecut peste anumite probleme,si cand scrii aici sa te descarci si sa te incurajezi sa mai faci asta,sa treci peste si sa iesi triumfatoare si cu fruntea sus chiar daca totul arde in jurul tau.Concluzie,pastrezi blogul si nu in ultimul rand..Te iubesc!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu il stergeee.. te roog ;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. hei..blogul tau e printre primele pe care le citesc cand dechis laptopul .citesc si annitu ,dar ma intereseaza si persoana ta,ce ai facut in ziua x ,etc.imi plac ambele bloguri ,doar ca asta e un blog numai despre tine ,despre ce simti si toate celelalte..asa ca,nu.l sterge .

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulţumesc tuturor pentru comentarii. Chiar m-au ajutat să iau o decizie.



    @Adda, poate că ai dreptate...

    @Z, Lasă că nu se omoară lumea să-mi citească blogul. X_X

    @Stefan Stoica, aş vrea să scriu despre ceva anume pentru că toţi ceilalţi bloggeri fac asta... Şi mă simt ciudat că eu nu fac ce fac ceilalţi.

    @Flyerboy, da mi-ai povestit ce-ai păţit cu blogul pe care l-ai şters şi chiar m-ai făcut să vreau să păstrez acest blog.

    @M.iina, mersi frumos că mai intri pe aici din când în când. Mă bucur că blogul meu te ajută să treci peste anumite probleme.

    @Cosmin, mersi de încurajare. Şi eu te iubesc.:*

    @Anonim, dacă chiar mă rooogi, am să ţin cont şi de comentariul tău.

    @Anonim, mersi frumos. Chiar mi-a făcut ziua comentariul tău.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu ai pentru ce..eu iti multumesc ca nu stergi blogul >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Noi, cei care am comentat ne cam omoram.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu conteaza cate post'uri ai scris luna asta aici,conteaza ce ai scris. ar fi mare pacat sa stergi blogul ..te 'citesc' de aprox. 4 luni si nu as vrea sa'l stergi. Chiar daca nu iti lasa nimeni comentarii,asta nu inseamna ca nu te citeste nimeni, am dreptate>??:D eli.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu il sterge[stiu ca e mai veche postarea si raspund tarziu dar nah..] . E chir super sa citesti despre vitetile altora.si uneori te regasesti in ele.Un fel de jurnal . Nu sterge !

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top