luni, 7 noiembrie 2011

Şedinţa foto de toamnă

Postat luni, 7 noiembrie 2011  la ora 00:11:00  

        Hei.  Se pare că am avut o zi destul de drăguţă. În afara faptului că dimineaţă am fost trezită de o slujbă religioasă care se auzea în tot blocul din casa unei vecine nebune şi că m-am trezit la 10:10, a fost toul cum ar trebui să fie.
        Pe la 14:00 m-am văzut în parc cu un bun prieten, Tibi, care îmi promisese că îmi face câteva poze la brăţările prieteniei, pentru a le putea pune la vânzare pe annitu.ro. Pe lângă asta, mi-a făcut şi mie nişte poze extra-mega-hiper-ultra-terra-geniale. Ciudat (sau nu) e că la început nu stăteam deloc, eram dobitoacă şi nu vroiam să-mi facă nicio poză, iar după 30 de minute trăgeam eu de el să-mi mai facă şi nu ne-am lăsat până nu am făcut 150 de poze. Mna, aşa fac de fiecare dată când cineva îmi propune ceva; Zic "nu, nu", şi după nu mă mai satur. Ce om ciudat... Oare numai mie mi se întămplă aşa? Tare-s curioasă.
        După minunata şedinţă foto de toamnă în care m-am pupat cu toate frunzele şi am luat în gură toţi boscheţii , am plecat acasă, că-mi îngheţaseră şi creieru' şi obosisem la câte poziţii am încercat. (fără prostii, da?) Astea sunt câteva poze pe care le-am făcut:

        În rest, am avut o zi destul de bună, o zi mai bună decât cea de ieri şi sper că o zi mai rea decât cea de mâine. Asta...rămâne de văzut.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. doar stii ca-mi plac mult...trebuia sa le pui toate :>..
    aa..si "Zic "nu, nu", şi după nu mă mai satur" - in toate cazurile ?=))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Paul, era aiurea dacă le puneam pe toate.
    Şi nu te mai gândi la prostii, da ?:-w că ştii bine că nu ai de ce. :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa rau imi pare ca am ratat frunzele de pe aleea mea. Frumoase poze. Toamna e cea mai potrivita pentru poze.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top