sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Teze peste teze

Postat sâmbătă, 26 noiembrie 2011  la ora 21:02:00  

        Hy. Ştiu că nu mi-a cerut nimeni, dar simt nevoia să explic de ce nu am mai scris pe acest blog de două săptămâni. Am lipsit atâta timp pentru că, după cum toţi elevii ştiu, este perioada testelor şi a tezelor în care de-abia îţi găseşti puţin timp pentru a-ţi face unghiile.
        Am început tezele de acum două săptămâni; Întâi am dat la geografie, unde am copiat pe rupte, fără nicio problemă şi am luat 10. Apoi la engleză, unde nu a fost nevoie să învăţ ceva şi cred (şi sper) că iau notă de trecere. După asta, am dat test la istorie, din cauza căruia am stat în emoţii vreo săptămână, pentru că a fost mai complicat decât o teză deoarece eram nevoită să învăţ în fiecare noapte câte două ore şi m-am culcat numai la 2-3, iar dimineaţa mă trezeam la 9 ca să repet. Iar chestia asta mi-a ocupat foarte mult timp şi nu am mai avut timp să scriu pe aici. Chiar... îmi doresc de foarte mult timp să postez ceva, toată săptămâna am simţit nevoia să scriu ceva, orice, doar că, timpul nu a fost de partea mea. Într-un final, am trecut şi peste testul la istorie care mi-a mâncat ficaţii. Din fericire, am scris câte ceva pe acolo, şi măcar un 5-6 tot iau.
        Acum mai am de dat doar două teze, la română şi la latină şi sper să iasă ok tot rahatu' ăsta. În legătură cu cea mai recentă postare a mea, în care am vorbit despre host şi-n
care am ridicat în slăvi firma neh.ro, ei bine...treburile stau cu totul altfel acum. Când m-am mutat la neh, eram super mulţumită, pentru că în primele trei zile chiar a mers ok, dar apoi, a început să facă figuri şi, pe lângă asta, mai am şi alte motive pentru care am renunţat la această firmă. Până la urmă m-am mutat la o firmă care pare destul de ok. E tot ce zic despre ea. Nu mai vreau să mă pronunţ înainte de vreme.
        Sper ca totul să iasă bine, începând cu hostul şi terminând cu tezele şi testele de la şcoală.

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. :)) Increfuckingdibil. Si eu am dat teza la geografie si engleza. Si test la istorie. Si Tot la romana si latina mai am si eu de dat.:)) Si simt ca nu imi mai ajunge timpul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta multa pentru teze!:*
    Si sper sa-ti mearga bine si cu hostu'!>:d<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top