miercuri, 7 decembrie 2011

5 locuri de vis

Postat miercuri, 7 decembrie 2011  la ora 23:01:00  

        Salutare. Se pare că am primit a doua leapşă, de data asta din partea lui Radu Clapa (mulţumesc), care doreşte să ştie care sunt cele "5 locuri de vis" ale mele. Hmmm, cred că o să-mi fie greu să găsesc 5 locuri, momentan am doar unul în mintea mea blondă şi denivelată, dar pun pariu că voi face faţă acestei lepşe.
        Bun, să începem. Primul şi cel mai important loc în care aş vrea să merg este oraşul Ankara. "Ankara este capitala Turciei şi al doilea cel mai mare oraş al ţării după Istanbul." Îmi doresc foarte mult să vizitez acest oraş, şi, ca să n-o mai lungesc mult, vreau chiar să locuiesc acolo într-un viitor nu foarte îndepărtat.

       Pe locul doi al fi Insula Barbados din Caraibe, care este una dintre cele mai luxoase insule din lume. Mda, ce să faci...femeile au dorinţe prea mari.
        Al treilea loc ar fi palatul Taj Mahal, care este una din cele 8 minuni ale lumii."Povestea Taj Mahalului începe în Imperiul Mogul, în secolul al XVII-lea. După moartea soţiei sale favorite, Împăratul Shah Jahan a început construcţia unui mormânt în cinstea acesteia. A ales să ridice un adevărat templu în Agra, pe malul râului Yamuna."
        Cel de-al patrulea este: Veneţia. Oraşul ăsta mi se pare pur şi simplu DIVIN! Nici măcar nu are nevoie de descriere. E genial!
        Ultimul loc, dar nu cel din urmă (sau da) este ocupat de Manhattan.
        Cam astea au fost. Mi-a luat 3 ore să fac o amărâtă de listă, pentru că după ce am terminat al patrulea loc, mi-a rămas gândul la Veneţia şi mi-a fost greu să mai continui.
        Oricum, dacă am să merg în vreunul din aceste locuri MĂCAR în vis, sunt cea mai norocoasă. Acum mă duc să îmi încerc norocul în somn. Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. să ne spui ce ai visat...gondole sau covoare zburătoare deasupra palatului Taj Mahal

    RăspundețiȘtergere
  2. Intodeauna mi-au placut lepsele. Mereu ma destindeau, dadeau un farmec aparte anostului meu blog, trecut la cele vesnice de ceva timp :)). In special genul asta de lepse, in care erai pus sa te gandesti la ceva ce iti place. Ajuta la autocunoastere. Si sunt si amuzante.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc sa ti se implineasca visele si sa le vezi pe toate,plus altele.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am fost in venetia si este intradevar de vis

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top