joi, 8 decembrie 2011

Capra mă-sii

Postat joi, 8 decembrie 2011  la ora 23:09:00  

        Hy... Azi a fost una din acele zile care mă face să mă gândesc că viaţa mea nu se poate hotărî dacă să fie tristă sau fericită, aşa că m-a pus la ambele încercări într-o singură zi.
        Mai exact, fix în momentul când mă simţeam foarte bine, realizez că urmează ora de sport, unde trebuia să dau vreo două probe (la cât am chiulit evitat sportul în ultima vreme, nici note nu aveam).Încă dinainte aveam un presentiment care-mi făcea stomacul să tremure. Într-un final, soseşte şi puţin aşteptatul moment al orei de sport, fac exerciţiile de încălzire împreună cu ceilalţi colegi şi, fără să-mi dau seama cum trece timpul, soseşte momentul unei probe de care-mi era cel mai frică: săritura la capră.
        Ca să lămuresc pe toată lumea, prima notă de la educaţie fizică consta în alergarea de la o linie la alta (de pe teren) timp de 5 ori în 12 secunde, iar a doua notă se baza pe două probe: prima: exerciţii pe saltea (rostogoliri, podul, cumpăna şi lumânarea), la care am luat 7, iar a doua: săritura la capră. Între aceste două note de la ultime probe se făcea o medie, care reprezintă a doua notă de la ed. fizică.
        Bun, să revenim la "povestea noastră". Vine momentul săriturii la capră, mă apucă pe mine toate emoţiile, căldurile, frigurile (succesiv), ameţelile,fricile şi toate cele şi dintr-o dată-mi aud numele care a ieşit atât de încet pe gura profei care mă chema să sar capra.
         Deja simţeam cum mi se înmoaie picioarele, mâinile şi toate organele interne când păşeam spre nenorocita aia de capră.  Îmi veneau în cap o mie de gânduri: "N-o să reuşesc", "sunt o fraieră, nu sunt în stare să sar jegu' ăsta de capra oricât aş încerca","degeaba încerc, o să iau 5", "sunt o proastă", "nu sunt bună de nimic"şi parcă în cele 10 secunde dinaintea săriturii mi-au venit o mie de astfel de cuvinte în cap şi nu puteam scăpa de ele în niciun fel. Până la urmă,am zis: "mă, ce-o fi o fi, mă duc spre nenorocita aia de capră"... Şi m-am dus. Ajung pe trambulină în viteză, sar pe ea şi depărtez cracii cât mai mult. Pauză în creierul meu. Dintr-o dată mă trezesc călare pe capra aia, parcă vroiam s-o violez... Rămăsesem cu curu' pe ea. Mboon, trec de acest moment, eram total descurajată, deşi mă aşteptasem la acest final.
        În cele din urmă, profa' vede pe faţa mea ce ofticată sunt şi îmi mai dă şansa să mai sar o dată. Wow, ce adiere răcoritoare simţeam că trece prin sufletul meu... Să revenim! Mă duc la 2m de capră şi revin acele gânduri sumbre pe care nu mai are rost să le reproduc. Deja eram ca o varză murată, dar am zis că merită să profit de această a doua şansă şi să sar. Pentru a doua oară, alerg spre capră cât pot de repede şi dintr-o dată filmul se rupe. Am văzut doar ultimul moment, cel în care mă împiedicasem de trambulină şi aproape căzusem între ea şi capră. Doamne, ce-am simţit în acel moment nu cred că voi putea descrie vreodată... Pe lângă durerea groaznică de gleznă, simţeam că sunt un om sfârşit, simţeam că eu chiar nu sunt bună de nimic, că nu sunt în stare să fac nimic din ceea ce-mi propun şi nu pot nici măcar să sar o amărâtă de capră. Am dat să plec spre baie, iar în mersul şchiopătat am auzit un "hai, îţi dau un 5 că ai încercat".
        Mboon, mă depărtez eu din labirintul necunoscut al sălii de sport, merg uşor spre baie şi dă-i şi plângi, Ana. Dă-i şi plângi până-ţi dai sufletu', dă-ţi cu pumnii în faţă, în tot corpul, pe unde nimereşti, că faci "bine". Mă rog, după ce termin cu autodistrugerea, merg în vestiar, văd colegele că plâng şi dintr-o dată primesc o idee strălucită: " du-te să dai măcar prima probă,poate-ţi ridică media". Ascult de sfatul primit, merg în sală, dau prima probă, adică alerg ca tâmpita de 5 ori de la o linie la alta până-mi iese sufletu', nu ţin cont de durerile de genunchi groaznice şi termin la secunda 13.5. Verdict: nota 8. Wow, aveam nevoie de nota asta ca de apă. Într-un final, m-am mai liniştit, mai ales atunci când, după ce am fost ascultată la muzică, am luat nota 10.
        Oricum, după cum mi-a zis şi un prieten foarte bun, "nu merită ca pentru două momente urâte să dau deoparte ore de fericire". Trec printr-o perioadă bună, de care trebuie să mă bucur din plin şi o notă de la o nenorocită săritură la capră nu-mi strică mie viaţa. Asta e, îmi bag fofoloanca picioarele în el de sport, sunt mică şi grasă, deci nu pot să fac. Din semestrul al II-lea îmi aduc scutire care să dovedească că nu sunt aptă să fac educatie fizică şi gata, mai scap de o grijă.
        Păi ..nu?

Despre Annitu

Write admin description here..

21 de comentarii:

  1. pai da...Educatia fizica e aiurea..nu e sport..Ar trebuii sa fie o ora in care sa practicam un sport si sa ne consumam energia cum ne duce mintea...nu sa....violam capre! Oricum,buna atitudinea, hai ca nu mai e mult pana la vacanta;)

    RăspundețiȘtergere
  2. La mate΄ ce note ai ?
    Nici eu nu puteam să sar capra așa că te înțeleg perfect.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) M-ai amuzat teribil! Nici mie nu-mi placea capra asta! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Paul, ai dreptate:o3

    @dictaturajustitiei, la matematică toată clasa are 10, pentru că sunt la profil uman-filologie şi profa' ne pune note pe caiet sau pe referate, că nu ştie nimeni nimic la materia ei.

    @Diverse, mă bucur. Măcar nu sunt singura X_X

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) Ai mamă ce trântă tras-am io de pe capra aia, N-o uit veci mai ales că mi-am rupt și-o mână atunci. =)) =)) Huo caprele!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu urasc ed fizica.
    Ai descris gandurile inainte de saritura ca pe moarte :)).

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am aceeasi problema cu capra. :))) Ma opresc pe ea si punct. Nimeni nu a reusit sa ma invete sa sar si eu ca omu'. Noi jucam volei si sunt si mai praf. Nu reusesc sa dau nici macar o serva bine. :))) Dar chestia e ca rad ca apucata la orele de sportsi nu le dau importanta. Nu stiu prin ce minune am avut media 10 in toti anii. :))
    Hai vacanta, hai!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Exact ,ia uite domne ` ne obliga sa sarim capra x_X .Eu nici macar nu incerc ,tot asa ma invadeaza gandurile alea si mnaa..replica mea :"NU POT !" si aia e 4 .:))

    RăspundețiȘtergere
  9. =)) Am ras la postarea asta si m-am regasit in totalitate .
    URASC Saritul la Capra .

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu care ma plangeam ca fac prea putina educatie fizica pe saptamana :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Credeam ca sunt singurul care frecventeaza doar 4 ore de sport pe an :d Eu ma duc de 2 ori la sfarsitul semestrului I si de doua ori la sfarsitul semestrului II ca sa-mi inchei media...dar iau note de 8 si 9 .
    Fac orice la sport...in afara de capra... pe-aia nu pot eu sa o sar...indiferent de situatie NU POT...nu stiu de ce !

    RăspundețiȘtergere
  12. vai doamne in generala uram capra aia:-w am sarit odata si era sa cad. si 5 ore la rand nu am mai facut sportu pana nu au terminat de sarit capra toti. imi zicea ca imi pune 4 si iam zis puneti-mi 4 ca tot nu sar;))

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu am picat odata de pe capra ..dar a doua oara mi-a iesit :>

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu renunta si la singurele 50 de minute din saptamana in care poti sa-ti antrenezi corpul gratis :)

    RăspundețiȘtergere
  15. uau..ce note la ed.fizica ..noi avem doar 10,iar la ora stam doar pe banca ..emotii,tremurici,friguri la ed.fizica ?:-s nu am mai pomenit.5 pentru o saritura? x_X urat,foarte urat :( dar te c*** in ele note ,conteaza ce ai in cap,plus cu ed.fizica te stergi undeva,nu cred ca vrei sa te faci profesor de sport asa ca..nu mai pune la inima >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. =)) Toti grasii so adunat sa zica ca nu le place capra =))))))))
    No offence :)))))

    RăspundețiȘtergere
  17. Annitu :x(sau cel putin Annitu cred ca te cheama ,stiu ca mai ai si site-ul annitu.ro ), sa trimeti mass cand postezi si pe acest blog.:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu n-am absolut nicio problema cu capra , fac sport aproape toate orele din placere si am vreo 4-5 kg in plus fata de greutatea mea normala . Chiar nu vad de ce sunt asa de multi carora nu le place sportu' ...

    RăspundețiȘtergere
  19. Am citit de 3 ori postarea si de fiecare data am ras la ea=))) Ma regasesc in totalitate! =))) Superrrr

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top