miercuri, 14 decembrie 2011

Leapşă cu întrebări

Postat miercuri, 14 decembrie 2011  la ora 19:21:00  

        Bună. Pentru că nu am mai postat de o săptămână (c-am fost plecată la tata în weekend şi începutul săptămânii a fost destul de aglomerat), m-am gândit să mai onorez o leapşă preluată de la Gabi. Este vorba despre o leapşă cu întrebări la care trebuie să răspund cât se poate de sincer, deci...să vedem ce iese.
        Cel mai de preţ lucru: blogurile mele 
        Când sunt supărată: nu am chef să vorbesc cu nimeni, vreau doar să stau singură, să mă gândesc la motivul pentru care sunt supărată şi la o soluţie pentru a rezolva respectiva problemă. 
        Când vreau să mă relaxez: vorbesc cu persoane dragi mie, ascult muzică,citesc sau mă uit la un film.
        Locuri unde as trăi: în Ankara sau Veneţia. 
        Cea mai fericită am fost: când mi s-a îndeplinit o dorinţă sau când cineva a făcut un gest frumos special pentru mine.
        Mă feresc de: maşini oamenii care au o gândire ceauşistă, de oamenii care sunt falşi şi de cei care aşteaptă ceva de la mine fără să ofere ceva în schimb.
        Am emoţii: înainte să se petreacă ceva important pentru mine, înainte de o întâlnire, înainte de un test etc.
        Regret că: nu am ascultat unele sfaturi şi că am făcut unele gesturi pe care nu le-am gândit înainte.
        Nu aş renunţa niciodată la: lucrurile/oamenii care mă fac cu adevărat fericită.
        Cei mai buni prieteni: şi-au făcut simţită prezenţa prea târziu.
        Mă enervez când: cineva nu face ce vreau eu şi când nu-mi iese ceva pentru care-am muncit.
        O zi perfectă: este o zi cu el
        Ce mă motivează să scriu pe blog: comentariile încurajatoare ale unor vizitatori (asta mă face să-mi dau seama că nu îmi tocesc degeaba degetele scriind pe blog)
        Cum reacţionez la comentariile negative: la început nu bag în seamă, pur şi simplu şterg comentariul, dar dacă  o persoană insistă, iau măsuri în această privinţă.
        Cum m-a schimbat blogul: am început să spun lucrurilor pe nume, mă exprim mai uşor şi nu mai ţin nimic în mine, indiferent de situaţie.
        ...sau alte persoane pe care le-am cunoscut în blogosferă: datorită lor am devenit mai prietenoasă şi am învăţat mai multe lucruri despre această lume a blogurilor.
        Cine/ce m-a influentat sa fac blogul: pierderea unei persoane dragi, deci, singurătatea.
        Plac pe cineva? Iubesc chiar.
        Vreau să dau aceeastă leapşă cu întrebări şi altcuiva? Desigur. Tuturor celor care deţin un blog şi au citit până aici.

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Ohhh ce scump :o3 Te iubesc mult,si o sa avem multe zile perfecte,doar noi doi.Iti doresc mult succes cu blogul,mica mea vedeta online(bine..asta nu inseamna sa nu mai avem timp de noi ;)) ) dar eu cred in tine si stiu ca esti isteata,doar esti iubita mea:x si o sa faci in asa fel incat sa-ti faci viata mai frumoasa,te ador!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, intr-adevar, blogul chiar te poate schimba mult. Te face mai spuntan si mai comunicativ.
    Citind postarea am realizat un lucru: cand inca mai activam in online aveam un vocabular mult mai dezvoltat, imi era mai usor sa exprim o idee. Ar cam fi cazul sa iau o foaie si un pix si sa incep sa mai scriu ceva, orice, doar ca sa imi recapat usurinta de exprimare.
    Oricum, ma bucur ca ai spus ca blogurile tale inseamna atat de mult pentru tine. Asta e o garantie ca le vei pastra, ceea ce ma bucura :D.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top