sâmbătă, 3 decembrie 2011

Mulţumiri şi alte alea

Postat sâmbătă, 3 decembrie 2011  la ora 23:50:00  

        Bună, bună. Ştiţiacum câteva zile am făcut postarea aia în care mă tot întrebam la ce foloseşte un blog etc., etc. şi în care spuneam că e posibil să renunţ la acest blog.
       Adevărul e că nu prea ştiu ce era cu mine atunci, eram într-o pasă destul de proastă şi mi se pusese pata pe faptul că nu prea comentează nimeni pe aici şi simţeam că vorbesc singură. Ei bine, faza asta a trecut şi lucrurile stau cu totul altfel acum. În momentul de faţă mă simt mult mai bine şi a dispărut orice gând sumbru care are legătură cu ştergerea vreunui blog. Şi asta datorită vouă (wow, e prima dată când mă adresez cititorilor mei), datorită comentariilor voastre care mi-au deschis ochi şi datorită încurajărilor voastre care m-au făcut să mă simt mai bine. Pentru asta, vă mulţumesc.
        Acum chiar mă simt foarte ok, poate pentru că exact acum mă joc Conquiztador şi cam deţin controlul a venit iarna şi asta îmi influenţează starea de spirit. Nu ştiu, niciodată nu m-am mai simţit atât de bine în apropierea sărbătorilor... Până acum, sărbătorile mă făceau să mă simt ca un melc deprimat căruia i-a murit tot neamu'.Dar acum e cu totul altceva. Aştept cu nerăbdare sărbătorile şi poate anul ăsta o să mă bucur de ele aşa cum trebuie. 
        Cred că cel mai tare ador Crăciunul, şi da,recunosc, pentru cadouri îl aştept cu nerăbdare (materialista de mine...), dar şi pentru acel spririt de sărbătoare pe care nu l-am mai simţit de muuult timp.
        Îmm... cred că acum mi-am dat seama că e cam prea devreme să vorbesc despre Crăciun (mai sunt, totuşi, 22 de zile) aşa că mă opresc aici.
        Le mulţumesc încă o dată vizitatorilor care m-au făcut să trec peste o pasă proastă prin comentariile lor.
        Noapte bună.

Despre Annitu

Write admin description here..

11 comentarii:

  1. Si noi ne bucuram ca nu ai sters blogul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu citesc blogul ăsta de la începuturi, dar n+am postat nici un comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da iubito,vom avea un craciun perfect.Sper sa mearga totul bine si ma bucur ca ti-ai pastrat blogul.Te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ai luat decizia asta. Si ma bucur ca ai reusit sa experimentezi si pe blogul personal cat de importanta e relatia cititor-blogger. Ar fi fost chiar pacat sa il stergi, mai ales ca e unul din extrem de putinele bloguri pe care le mai citesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca nu l-ai sters!
    Nu am postat niciun comentariu,dar iti urmaresc blogurile chiar si din 20 in 20 de minute.Nu pot trai fara Annitu si Razboi in 1

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ma bucur ca nu l-ai sters. >:d<

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa...Scriai pe blog si jucai, deci tot nu stiu cum m-ai batut la Conquistador X_X :)). Asa..bine ca te-ai hotarat sa-l pastrezi...siii...esti sigura ca doar pentru cadouri astepti Craciunul?;;) :>

    RăspundețiȘtergere
  8. Ooops, eu n-am citit posturile precedente, dar bine ca n-ai sters nimic, ti-ar fi parut rau mai tirziu. Se simte, ca esti in verva. Tine-o tot asa !

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai un blog foarte interesant... era mare pacat sa-l stergi! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Fericirea este armonia dintre ceea ce gandeşti, ceea ce spui şi ceea ce faci.Don't worry be happy:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim1, mă bucur că te bucuri :)))

    @Anonim2, exact asta mă deranja la cititorii mei.

    @Cosmin, să sperăm că aşa va fi. Şi eu te iubesc.

    @Ştefan Stoica, chiar m-am gândit la situaţia ta când am luat această decizie. Tu ai făcut o mare greşeală când ţi-ai şters blogul. Eu acum ce-o să mai citesc?:-w

    @Camy, mă bucur să aud asta. Mulţumesc!

    @Paul, nu numai pentru cadouri aştept Crăciunul, dar nu mă obliga să dau informaţii din culise:))

    @Dani, da, chiar mi-ar fi părut rău. Mi-a părut rău chiar şi din simplul fapt că mi-a trecut prin minte să-l şterg.

    @Diverse, mulţumesc. O seară frumoasă şi ţie.

    @Fotograf nuntă, bine zici.



    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top