miercuri, 30 noiembrie 2011

Prima leapşă (reîncarnare)

Postat miercuri, 30 noiembrie 2011  la ora 15:54:00  

          Bună. Iată că am primit şi prima leapşă pentru acest blog.
         Leapşa am primit-o de la Emme şi trebuie să scriu ce aş vrea să fiu dacă aş putea să mă reîncarnez. Hmmm...să vedem. 
         În primul rând, aş vrea să fiu o pisică de rasă, pentru că acest animăluţ mic şi blănos nu duce lipsă de nimic (mai ales dacă este proprietatea unui om bogat); Are parte de mâncare specială pentru pisici, este mângâiată şi răsfăţată de copii, toată ziua nu face altceva decât să mănânce, să se joace şi să doarmă, iar motivele pot continua.
          În al doilea rând, aş vrea să mă reîncarnez într-o pasăre. Întotdeauna mi-am dorit să fiu o pasăre ca să pot ajunge mai uşor unde doresc.  Şi în plus, dacă aş putea să zbor, nu ar mai fi probleme atunci când mi s-ar face dor de iubit. Nu va mai trebui să aştept trenul sau să vină el, ci îmi voi putea satisface dorul în cateva minute.
          Şi nu în ultimul rând, mi-aş dori să fiu un copac înalt, ca să pot vedea tot ce este în jurul meu, să pot vedea cum evoluează lumea.

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top