joi, 22 decembrie 2011

A venit vacanța... cu trenul

Postat joi, 22 decembrie 2011  la ora 01:42:00  

          Bună. S-ar putea ca aceasta să fie ultima postare de pe acest blog din luna decembrie. Mboon, sa-ncep scurta motivare a absentei mele; plec în vacanță. Ok, asta e prea scurtă. Dar știți cum e: mai bine una mai scurtă și clară decât una de 20 de râznduri din care să nu se înțeleagă nimic.= Să revenim la vacanță totuși. Ieri a venit iubitul meu (care locuiește în alt oraș) la mine ca apoi să mergem împreună la el acasă, unde ne vom petrece sărbătorile de iarnă.
          În acest moment, cel în care scriu postarea, sunt în tren. Eiii, și poate că pare ciudat de ce un om postează pe blog la 1:30 în loc să doarmă. Explicația de-abia acum începe; Am avut ghinionul să pic în compartiment cu 2 țărani (în adevăratul sens al cuvântulaui) bătrăni tareee iritanți; Unul sforăia (încă sforăie) de zor, iar altul vorbea singur despre el-știe-ce. În clipa asta mor de nervi ... a început și dragul meu iubit să sforăie. Fix asta-mi mai trebuia. 
          Și ca să mai uit putin de sforăitul celor 2 "cântăcioși", ar fi mai bine să-mi ocup timpul cu ceva,orice. Dar ce? offff... îmi pică ochii de somn, nu mai rezist , dar nu pot dormi de sforăitul ăstora ... Ce n-aș da să adorm măcar cinci minute.
          OMG! al meu iubit vorbește în somn! wow.. mai devreme s-a trezit zicând "Spider-man" , iar acum tocmai a zis ceva de genul "școala începe din clasa a treia". Sărăcuțul, are coșmaruri legate de școală. Tare-s curioasă să văd ce vise mai are.
          Eu încerc totușiz să dorm că mă ustură ochii de la somn. Poate mai revin cu noutăți.
          Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Ai vazut ce face scoala asta din oameni? Te face sa ai cosmaruri...
    Iti urez Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu sforait sau fara, eu oricum nu pot drmi in tren. Sau in masina, vapor, autobuz sau orice alt mijloc de transport. In schimb la scoala dorm destul de bine. Slava cerului ca nu vorbesc in smon, ca la ce vise am eu, cu siguranta as fi exmatriculat din scoala :)).
    Sarbatori fericite si un an nou cat mai prosper!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vă urez: Un an nou fericit, multă sănătate şi tot ce vă doriţi. Să aveţi grijă de blogurile voastre şi mai ales de voi. Să aveţi parte de toate bucuriile din lume. Multe comentarii şi mulţi vizitatori în 2012.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top