marți, 10 ianuarie 2012

Planuri pentru 2012

Postat marți, 10 ianuarie 2012  la ora 23:59:00  

        Bună! Se pare că am devenit o mică mincinoasă, pentru că niciodată nu mă pot ţine de promisiune atunci când spun că în următoarea zi voi posta ceva. Aşa s-a întâmplat şi de data asta. În ultima postare îmi umflam penele de gâscă aurie pe aici şi mă lăudam că "mâine postez aia" şi-am strofolocit-o ca de fiecare dată. Din câte văd, pe 5 ianuarie ar fi trebuit să postez o leapşă de la Cosmin, dar m-am luat cu alte treburi mai urgente şi am tot amânat-o, iar în zilele care s-au scurs fără să scriu pe aici, am mai primit alte lepşe. Vai de capu' meu! Bine că aglomerarea asta de lepşe m-a făcut şi pe mine să mai apăs "postare nouă", că era şi cazul la cât trag chiulu' în ultima perioadă.
        Mno, deci am primit o leapşă de la el, de la Paul, Bucuros şi ...(mai era cineva,dar îmi scapă numele la ora asta) pentru care tre' să scot din mintea mea prăfuită nişte răspunsuri tâmpite la o întrebare la fel de tâmpită : "ce vrei de la blog în 2012?". Ca să fiu sinceră, sunt o persoana materialistă şi cu ţeluri extrem de înalte, aşa că...să dăm cărţile pe faţă. Voi scrie despre toate blogurile pe care le deţin în această postare,ca să nu fiu nevoită să scriu aceeaşi mămăligă de 5 ori, pe 5 bloguri.
        Pentru annitu.ro (mereu e pe primul loc în gândurile mele) mi-aş dori :
        - să ating pragul de 3.000 de like-uri la pagina oficială a site-ului până în martie, iar până la sfârşitul anului vreau să văd că sunt 5.000 de obsedaţi facebook-işti care au dat like.
        - să ajung la numărul de 20.000 de comentarii (cel puţin), mai am nevoie de încă 8.000,deci va fi floare la ureche. Oricum nu e un aspect foarte important ăsta.
        - să am page rank 5 (sau 6,de ce nu?) ...sau măcar să mă menţin la 4.
        - si, nu în ultimul rând, să îmi crească şi mie vizitatorii la 2.000/ zi, deci, să-i dublez.
        Pentru Război în... 1 şi pentru celelalte bloguri îmi doresc cam aceleaşi chestii, adică mai mulţi vizitatori, comentarii, page rank mai mare etc, deci n-are rost să scriu asta de 100 de ori.
        Voi ce v-aţi dori de la blog (dacă aveţi) în noul an?

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. Mai multi cititori inraiti (bwhaha).

    P.S. Doresc si muuulta sanatate si buna dispozitie pentru a mai avea de unde posta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La cat mai multi! Sa ai succes si putere de a indeplini aceste planuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa ai succes in tot ceea ce ti-ai propus :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta!!! Sa dublezi??...iti dai seama ca asta nu e usor :-s dar bafta oricum!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca asta si-ar dori toti cei care ar avea un blog de succes... sa isi dubleze succesul. Cei care spun ca nu sunt interesati de asta, sunt bloggerii care nu sunt facuti pentru blogging (adica sunt foarte slabi, ca sa nu fiu delicat, ca nu ma caracterizeaza :D). Deci, din ce ai scris ca iti doresti, inseamna ca esti o bloggerita adevarata, cu un blog in plina ascensiune. Primul pas spre ati atinge telul e facut. Acum urmeaza proba practica. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam toti isi doresc acelasi lucru . Ce sa spun . . succes in ceea ce faci . Sa ne citim cu bine >:D<

    @app faci schimb de link cu blogul asta ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Atunci iti doresc sa.... cresteti! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi doresc cati mai multi vizitatori:>:>:D:D:X mult succes si tie cu bloguri:-*

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top