joi, 12 ianuarie 2012

Povestea noastră de dragoste

Postat joi, 12 ianuarie 2012  la ora 19:44:00  

        Hei. Poate că pentru unii e doar o simplă zi din vacanţa de iarnă sau doar o zi de joi, dar pentru mine această zi are altă semnificaţie; Azi se împlinesc 4 luni de când sunt împreună cu iubitul meu, Cosmin. Mno, ştiu că nu e mult şi nu ar trebui să mă "laud" cu asta, dar... mi se pare uimitor cât de repede a trecut timpul alături de el.
        Şi, pentru că tot am scris pe aici de multe ori despre el, ar fi cazu' să povestesc şi cum a început povestea noastră de dragoste. Vara trecută l-am cunoscut pe Domnul Cupidon Paul prin intermediul blogului. Am vorbit mult, ne-am împrietenit, iar după ceva timp a început să-mi povestească despre cel mai bun amic al lui, Cosmin. Îmi tot spunea că are impresia că suntem la fel şi că ne-am putea potrivi. Cu o viteză de nici nu mi-am dat seama ce se întâmplă în viaţa mea, am intrat în contact (online doar) cu acest tip, am vorbit câteva zile, am hotărât să ne cuplăm la cartelă, a doua zi ne-am despărţit dintr-o prostie, urmând ca în seara de 12 septembrie să ne împăcăm şi de atunci tot aşa am rămas. Totul a fost frumos, am început să ţinem din ce în ce mai mult unul la altul, am început să ne cunoaştem mai bine, să ne aflam punctele slabe şi cele puternice, era totul ok, dar, cum nimic nu poate fi perfect în viaţă, exista (şi există) o problemă cu care tot mai multe cupluri se confruntă în ultimul timp: distanţa. Cu toate astea, nu am renunţat, am făcut tot posibilul să ne vedem cât mai des, iar prima întâlnire a avut loc după doar 7 zile de la începerea relaţiei. Ciudat, 
nu?
          Cine ar veni din Suceava la Bucureşti pentru o tipa pe care tocmai a cunoscut-o pe 'net? Cine ar suporta 9 ore în tren la dus şi 9 ore la întors pentru o tipa despre care nu ştia foarte multe? Ce garanţie avea el că nu-i voi da ţeapă?Nici nu putea şti de ce sunt eu în stare. Poate el a văzut încă de la început în mine o persoană serioasă şi poate... aşa a fost să fie.
          Prima întâlnire a decurs foarte bine şi atunci ne-am dat seama că vrem să avem împreuna o relaţie serioasă şi de lungă durată. De atunci ne-am mai văzut de câteva ori timp de 3 luni, iar în vacanţa de iarnă am reuşit să obţin acordul alor mei să stau la el în vacanţă. Aici, iarăşi ceva necurat şi destul de suspect. De ce şi-ar lăsa nişte părinţi fata minoră să meargă la un tip care locuieşte în celalalt capăt al ţării ? Ce garanţie aveau ei că nu mă voi întoarce mutilată, bătută, violată sau mai rău, că nu mă voi mai întoarce? Poate...aşa a fost să fie.
        Aşa că două săptămâni din vacanţa de iarnă mi le-am petrecut alături de el şi a fost minunat. Nu mă aşteptam să mă simt atât de bine să locuiesc cu iubitul în aceeaşi casă şi să petrec sărbătorile împreuna cu el; Mă gândeam că mă voi sătura repede, că mă voi simţi sufocată sau alte prostii de genul ăsta, dar n-a fost aşa. Cele două săptămâni au trecut extrem de repede şi nu m-am săturat de el nici măcar acum. Normal că a fost foarte greu atunci când am plecat înapoi, acasă...dar acum am revenit la realitatea asta urâtă (în care el nu e prezent fizic) şi încep să mă reobişnuiesc cu "casa".
        Cam asta a fost povestea noastră de dragoste (aş spune puţin bazată pe noroc). Sper să nu fie vorba de numa' 4 luni, nici de 10, nici de 2 ani, nici de 5, ci... despre o eternitate.

        La mulţi ani nouă, iubitule. Te iubesc!

Despre Annitu

Write admin description here..

21 de comentarii:

  1. La multi ani!! Sa fiti fericiti! :>

    RăspundețiȘtergere
  2. O intrebare (mica): In Bucuresti nu exista nici unul /:)?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Paul, mulţumim.>:D< Doar datorită ţie suntem împreună.

    @Anonim, se pare că nu. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa va intelegeti cat mai bine si sa va iubiti mult . La multi ani ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. "Poate...aşa a fost să fie" I don't belive this shit... aşa a fost să fie pentru că aşa aţi vrut voi să fie.
    Cum am spus şi la Cosmin pe blog, La mulţi ani şi mult timp se va scurge repede, imrpotant e să-l valorificaţi cum trebuie :-) .

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii , sper sa ti se indeplineasca dorinta , si sa ramaneti unul langa altul o eternitate >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. iubiti-va mult. impossible is nothing ! si eu am o relatie la distanta ( la mult mai mare distanta) si am plecat pe al 2lea an . asa ca va doresc multi ani impreuna si voua. pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos .. chiar ca suspect cu parintii :)) .. cum spui si tu .. asa a fost sa fie :>

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari!Sa va tina o eternitate!Si sa ne tii si pe noi la curent cu relatia voastra...frumos articol.

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani>:D< Sa fiti fericiti impreuna:P

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani noua, iubito! Te iubesc enorm:*

    RăspundețiȘtergere
  12. La mulţi ani! Sincer să fiu, nu prea am întâlnit astfel de situaţii... după 7 zile să străbată o mega-distanţă pentru a se întâlni cu o persoană pe care o ştia doar de pe net... pare desprins dintr-o carte de dragoste. E ireal de frumos. Dacă nu aş şti şi aş citi blogul pentru prima oară mai mult ca sigur că nu aş crede că e real. Bucuraţi-vă din plin de ce aveţi că puţini au norocul să aibe o relaţie ca a voastră. Să fiţi fericiţi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cat de cunoscuta mi se pare intreaga poveste. :) Cunosc orele petrecute pe tren, cunosc nervii la intoarcere, frustrarea kilometrilor si nevoia de al avea mereu aproape...
    A noastra relatie a decurs altfel ( firesc ) insa tot pe internet ne-am cunoscut si am avut o relatie la distanta timp de 1 an si jumatate, fu`greu dar a meritat, de 3 ani si ceva stam impreuna si este mai mult decat bine. :)
    Parintii te-au lasat atat de usor si simplu pentru ca au incredere in tine, la fel de mirata am fost si eu iar cand i-am intrebat am primit calmul raspuns " avem incredere in tine ".
    Profitati de fiecare moment impreuna si aveti rabdarica!

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani ! si felicitari ca tineti la o relatie in care distanta isi spune cuvantul .Pentru voi acest impediment nu exista . Felicitari amandurora si sa fiti fericiti !

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitări! >:D<
    La câţi mai mulţi ani împreună! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. apoi nah, din moment ce va iubiti nu mai conteaza nimic :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa fiti fericiti pana la adanci batraneti!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. E cea mai frumoasa poveste pe care am auzit-o! felicitari :o3 :X

    RăspundețiȘtergere
  19. In primu rand la multi ani voua care ati depasit momentu. iubiti-va mult si sa va dea domnu noroc sa fiti impreuna o eternitate. Adevaru ca si eu am un prieten care sta tot la distanta. la caciulata. si vorbim decat la tel deocamdata. l-am cunoscut cand eram cu bunicii in statiunea cozia dar era aproape cu caciulata. bun, faza este ca ca eu si bunicii am mers in vizita pentru niste tratamente. lor pentru dureri de tensiune, picioare, mijlocu etc. iar eu am avut foarte multe cosuri pe spate ca nici cu pastile nu fuctionau sa le termin o data. si am facut cada de sulf si mi-au trecut toate. nici fata numai are urme care au fost cosuri pe fata cand aveam 13 14.s-a curatat fata nici nu zici ca mai am asa ceva. iar fiind vorba de prietenu meu acum, eram cu bunici la masa la restaurant. Si cand incolo venise un baiat foarte simpatic sa ne serveasca si nu puteam sa-mi iau ochii de la el ca simteam ca imi bate inima tare. si cand veneam de la sala de gimnastica l-am vazut din nou si imi zambea si eu ii zambeam si i-am facut cu mana. si mai este o faza cand terminam de mancat, eram doar eu si bunica. imi facea cu ochiu si imi zambea. Pe urma mi-a cerut numaru de mobil desigur avea pixu pregatit sa noteze;)) si ii l-am dat si mai discutam si mi-a zis sa mai trec pe acolo sa discutam. Pe urma m-am dus la el si cand ma apropiam el era pe la mese cu colegu lui. dar baiatu asta ma privea fix si era tare emotionat si mi-a zis sa ma duc la masa lor. logic era ultima zii cand stateam acolo. si discutam cu el si colegu lui si trecu timpu suna telu era buni. si mi-a zis sa vin sus la etaj si i-am zis lui baiatu care-mi place ca numai stau ca trebuie sa urc sus si ca maine plec si el avea o privire si imi zicea numai stai? parca ii paru rau ca plec :X sper ca anu asta vom sta mai mult timp impreuna. Adevaru ca si eu stau la bucuresti si te inteleg foarte bine cum e.
    el acolo eu la bucuresti. tot ce trebuie sa fac sa sper ca va merge bine relatia:) MULTA BAFTA :-*:-* si te astept cu vesti bune

    RăspundețiȘtergere
  20. Oh frumoasa intalnirea voastra.Crede`ma stiu cat de nedumerita ai fost cand el s`a hotarat sa vina la tine tocmai de la aceea distanta,la fel m`am simtit si eu,si nu pricepeam cum de vrea sa faca pasul ala,si chiar daca erau vreo 10 luni,parca,de cand noi doi vorbeam si ne intelegeam ca un "cuplu",mie`mi era teama,ca nu ma va place si va regreta toata venirea lui la mine,dar o data ajuunsa`n bratele lui,toata teama a disparut.Va doresc sa aveti o...eternitate impreuna:).

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top