miercuri, 4 ianuarie 2012

Sfârşitul Lumii e aproape

Postat miercuri, 4 ianuarie 2012  la ora 16:44:00  

        Heii... În primul rând, îmi cer scuze că nu am mai scris pe aici de anul trecut, dar am scuze plauzibile: a venit vacanța de iarnă și,  după cum am zis și-n postarea anterioară, am plecat în Suceava la iubitul meu, așa că numa' de stat pe 'net n-am avut timp. 
        În toată această perioadă, cât n-am fost prezentă pe aici, s-au întâmplat multe lucruri ciudate care au demonstrat că 2012 întoarce lumea pe dos. Dau un singur exemplu, și cel mai important: până acum o săptămâna, iubitul meu ura TOT ce era legat de blogging și-mi scotea ochii de fiecare dată când postam pe blog și făcea o față de troll numa' când pronunțam cuvântul care începe cu bl și se termină cu og. Partea ciudată e că  în ultima zi a anului 2011, dragului meu iubit i s-a năzărit pe creier dorință de a-și face blog.  Nici după  ce mi-am făcut 3 cruci de uimire nu mi-am revenit din marele șoc. ''Cosmin'' și ''blog'' erau 2 cuvinte care nu se potriveau deloc, exact ca 2 piese de puzzle din colțuri diferite. Noo, am zis ''ok, iubire, te-ajut cu mare plăcere să-ți faci blogul, măcar așa vezi și tu ce dependență creează și nu mai faci ca trenul atunci când îți povestesc ceva legat de blogosferă''. Zis și făcut. Am lucrat vreo două zile la blogul lui, i-am cumpărat și domeniu .com  că să-l încurajez în noua activitate și uite cum  mogâldeața asta pufoasă se-apucă să posteze pe blog și prinde gustul. Dar a prins atât de tare gustul, încât numai despre asta vorbește de îmi vine mie să borăsc când aud cuvântul blog. Mai ciudat e că într-o seară eu dormeam și el stătea lângă mine în pat, cu laptopul în brațe și scria pe blog până la 3 noaptea. OMG, uite cum se întoarce roata. Mai pot eu acum să zic că nu vine sfârșitul Lumii?  Păi nu mai pot. Și uite așa, mi-am corupt iubitul să-și facă blog și-acum suntem un cuplu  dat naibii. 
        Acum ar fi cazul să spun și despre faptul că dragul meu biscuițel mi-a dat și-o leapșă
pe care normal că tre' s-o accept, că după bagă divorț și nu e de bine. De fapt, mi-a dat două lpșe, dar pe cea mai recentă o voi face în următoarea postare.
        Mboon, leapșa pe care o fac în această postare constă în completarea unor propoziții (dacă le pot numi așa) încât la sfârșit să iasă un ''ceva'' ce mă caracterizează.
       Daca aş fi o floare… aş fi o lalea (pentru că îmi plăceau când eram mică, acum nu-mi plac florile de nicio culoare).
           Daca aş fi o parte a zilei …aş fi noaptea (pentru că atunci am foarte multă energie). 
         Daca aş fi un anotimp…aş fi toamna (pentru că sunt la fel de schimbatoare ca şi vremea din acest anotimp) 
         Daca aş fi o culoare… aş fi negru (pentru că aşa este viaţa mea)
         Daca aş fi un fruct… aş fi o mură (pentru că în momentul ăsta am poftă de mure)
         Daca aş fi ceva dulce…aş fi o prajitură (pentru că aş vrea ca lumea să se uite la mine ca la o prajitură din vitrina unei cofetării). 
         Daca aş fi o carte… aş fi … ''Romanul adolescentului miop'' (pentru că în această carte m-am regăsit într-o perioadă din viaţa mea). 
         Daca aş fi un cantec… aş fi “The Script - The Man Who Can't Be Moved ” (pentru că îmi doresc ca un băiat să facă asta pentru mine) 
         Daca aş fi un film… aş fi… “Dear John” (pentru că mi-a placut foarte mult, încât l-am văzut de 5 ori). 
         Daca aş fi o jucarie… aş fi o papuşă (pentru că aşa, toate fetiţele care se vor juca cu mine, îşi vor dori să arate aşa când vor creşte). 
         Dacă aş fi o forma… aş fi una neregulată (pentru că e mai complicată, la fel ca mine). 
         Daca aş fi o cifra… aş fi 3 (pentru că în viaţă m-am întâlnit de multe ori cu această cifră) 
         Daca aş fi un oras… as fi Veneţia (pentru că arată superb şi pentru că mi-aş dori să locuiesc acolo).
         Daca aş fi un gust…aş fi amară (pentru că nimeni nu mă înghite)
         Daca aş fi o stare de a fi… aş fi nehotărâtă  (pentru că sunt cea mai nehotărâtă persoană din lume). 
         Daca aş fi un sentiment… as fi tristeţea (pentru că asta e starea mea de spirit cea de toate zilele).
         Daca aş fi o varsta…aş fi o ''babă'' care peste 11 zile va face 17 ani.
         Daca aş fi o arta… aş fi muzica . (pentru că nu pot face nimic fără muzică)
         Daca aş fi un citat… as fi... ''Daca n-am putea să râdem, am înebuni cu toţii'' (pentru că îl am ca motto pe annitu.ro şi pentru că mă motivează)
         Cam asta a fost. Mulțumesc iubitului  meu , Cosmintosh, pentru leapșă, iar eu o voi da mai departe către: Fata care aduce ploaia, Ciudatel, Un strop de culoare,Viziuni din viata, Diverse, Radu Clapa, Motivul.

Despre Annitu

Write admin description here..

11 comentarii:

  1. Off...:)) mai pui, nici nu realizez cum s-a intors lumea cu fundu' in sus si ce intorsatura interesanta au luat lucrurile.
    Unde ai scris ca "tristetea" este starea ta de spirit zilnica pai..hmm.. nu prea mi-a placut si de aceea trebuie sa am grija mai multa de tine ca sa fii fericita :D, te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am trimis o leapsa :D http://www.bucuros.ro/social/pentru-2012.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa intamplarea ...lucrurile au luat o alta intorsatura .
    Cosmin am un mesaj pt tine :
    Dupa cum povesteste annitu , te-a ,,batut la cap" zile , nopti , saptamani intregi la cap cu blogurile ...acum este randul tau...fa-i si tu acelasi lucru :d .
    Imi plashe sa fiu putin rau :d ; glumesc :d
    Multumesc pt leapsa annitu ...o sa o preiau .
    Sa fiti fericiti impreuna si sa dainuiti in iubire !

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! :)
    N-am facut nici o leapsa pana acum... am sa o incerc pe aceasta zilele urmatoare. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună, Ana. Mulțumesc de Leapșă, dar am făcut-o deja în iulie anul trecut... poate am să o refac, dar nu promit. A picat cam prost acum... temporal vorbind :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Welcome back! Foarte frumoasă leapşa, am mai întâlnit ceva de genul ăsta prin 2009, când eram pe blogspot. Însă nu am mai apucat niciodată să mă ocup de ea, pentru că îmi stersesem contul!
    Deci să înţeleg... Cosmin şi-a făcut blog pe care postează continuu şi tu considerai asta ceva sâcâitor... hmm! Sincer, dacă anul ăsta îl aud pe Blogatu că recită "O, rămâi...!" fără accentul sâu franţuzesc, cu "R" din "G", atunci pot spune că le-am văyut pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult pt leapsa>:D<.
    O s-o postez si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite-o ma...trista? X_X Hai maaai..jumatate din leapsa ta e depresiva :-s...
    "pentru că atunci am foarte multă energie" - Te cred!!! mai vrei cafea??:>
    Melodia e geniala (nu stiu cine rezista sa stea atat intr-un loc fara sa mearga la baie, dar bafta), filmul e prea romantic sa-l vad dar am auzit ca e genial.
    Siii...vezi ca nu numai fetele se joaca cu papusi :))
    Asa e, sigur se intampla ceva anul asta :))..Dar nu stiu ce ca s-au intamplat deja multe :>

    RăspundețiȘtergere
  9. Au au au. O să spună de acum "n-am timp dragă, trebuie să scriu repede ceva pe blog" ahhahaha
    Râd şi eu. Bun venit printre noi Cosmin !

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubito, ai o leapsa la mine. Te iubesc! :x

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum sa nu te inghita nimeni ? :-w Ce vorbesti tu acolo?:))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top