duminică, 22 ianuarie 2012

Telefon Samsung Galaxy S5360

Postat duminică, 22 ianuarie 2012  la ora 23:06:00  

        Bună. Povesteam în articolul precedent cum mi s-a furat telefonul şi cum am stat pe la poliţie o noapte întreagă degeaba, pentru că tot nu s-a rezolvat nimic. Era şi de aşteptat. Doar n-o fi hoţu' atât de prost încât să recunoască că-i hoţ, nici măcar după alte două dăţi în care-a fost la răcoare pentru furt.
        În fine, am trecut peste asta, mi-am zis că lucruri de-astea se mai întâmplă în viaţă şi trebuie să le tratăm cu calm şi cu răbdare; Două zile am stat fără telefon şi după cum se vede, n-am murit, ci doar mi-a fost puţin greu pentru că simţeam că lipseşte un accesoriu foarte important care-mi e util în multe situaţii.
        Cel mai rău mi-era pentru că nu ştiam cum să fac rost de un telefon care să-ndeplinească cerinţele lumii moderne şi cerinţele portofelului meu; Deşi aveam bani suficienţi puşi deoparte, nu-mi puteam lua un telefon deoarece acei bani îi strâng de mult timp pentru un scop pe care nu-l vreau să-l dezvălui aici încă. În cele două zile cât am stat fără telefon, am tot căutat în internetu' ăsta mare un telefon care să-mi placă, să fie relativ ieftin şi mai deştept ca mine şi l-am găsit pe el: un Samsung Galaxy Y S5360. L-am ales pentru că e un smartphone drăguţ, inteligent şi simpatic care mi-a atras atenţia de la prima vizualizare.
        Până la urmă, am făcut rost de suma necesară pentru a achiziţiona telefonul, am sunat la o firmă pe care-o urăsc eMag pentru a-l comanda, iar ieri am mers la showroom cu Tibi să-l ridic.
         Se pare că ieri n-a fost chiar ziua potrivită pentru a face o schimbare în viaţa mea pentru că totul mi-a cam mers pe dos; După ce-am luat telefonul, am zis să-mi iau şi-o folie protectoare, că deh, e alb şi-oricum tre' s-am grijă de el. Şi dă-i şi caută folie protectoare pentru Samsung Galaxy Y S5360 până-ţi vine să borăşti de nervi şi de frig şi iar de nervi. Într-un final, am găsit o folie protectoare universală de 20 RON şi-am zis "hai că merge, că ştie Tibi s-o decupeze". Da, da...Şi ştiut a rămas. Ajung eu acasă cu telefonul, fericită c-am şi folie protectoare şi cum intru pe uşă mă sună al meu iubit şi constat că n-aud ce spune. "Băi, să-mi bag mufa-n...telefon, să vezi că are difuzoru'
bulit" zic eu. Da, de unde?Rahatu' acela de folie acoperea difuzoru' şi d-aia n-auzeam eu nimic. Mboon, îmi liniştesc dracii care mă dominau, iar când reuşesc să mă calmez, ce observ? E zgâriat telefonul!!! Şi cheamă dracii înapoi, Ano, să te domine din nou. "Vaiii, ce mă fac acum? Tibi mi-a zgâriat telefonu' şi-i capătu' Lumii, nu mai pot trăi dacă am o zgârietură pe telefon". De-abia după 2 ore de draci m-am liniştit, sau mai exact, Cosmin m-a liniştit, zicându-mi că oricum telefonul se zgâria la un moment dat, deci tot acolo ajungeam şi nu tre' să disper. Şi-are dreptate al meu iubit, că de-aia îl iubesc eu, că ştie să-mi deschidă ochii în situaţiile grele şi să mă facă să mă simt mai bine.
         Mboon, trece şi problema asta şi se iveşte alta: cum sincronizez eu telefonul la PC, astfel încât să-mi pot pune aplicaţii, teme, imagini, muzică şi alte lucruşoare de genu? Şi dă-i şi caută programe pe net, şi enervează-te că nu găseşti şi mai fă-ţi alţi 1000 de draci când vezi că după ce găseşti un program care s-a instalat în 2 ore nu merge. Şi na, pân' la urmă am descoperit o  modalitate provizorie de transfer de fişiere din PC în telefon şi-asta e. Dacă ştie cineva cum se sincronizează un Android la PC, sunaţi la 89.89.89 daţi nişte indicaţii într-un comentariu.
        Şi uite aşa, s-au rezolvat aproape toate şi-acum trăiesc într-o linişte şi-o pace relativ completă cu telefonul meu pereche, Samsung Galaxy Y S5360.
        Dacă îţi place ce scriu, poţi da like la pagina blogului:

Despre Annitu

Write admin description here..

12 comentarii:

  1. Probleme mari pe cap, ai intampinat si prima zgarietura de pe lucrul nou... o sa-ti aduci aminte
    Nu, pe bune, telefonul meu inca de cand l-am luat speram ca o sa stea ca lacrima pana-si da sfarsitul dar m-am purtat degeaba cu manusi. Asta de acu' doi ani, antic cu Micro USB in loc de mufa pentru casti m-am culcat cu el langa mine s-au desfacut si tabla aia mi l-a zgariat pe display.
    A doua oara il aveam in niste pantaloni scurti, dubiosi, si printr-o gaura din buzunar mi-a cazut pe ciment nu iarba de langa.

    RăspundețiȘtergere
  2. puteai sa ceri pe blog ce telefon sa iti iei.
    de exemplu eu am samsung gt s5560i..e putin mai ieftin dar muult mai bun
    camera de 5 mpx...super buna nu am ce comenta plu blitz...touch screenul e mare.

    singurul minus e ca n-are 3g ci doar wifi

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa sincronizezi(ca sa poti pune aplicaţii, teme, imagini, muzică etc)un Android la PC trebuie sa descarci de pe net programul Samsung Kies.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ohh, iubita mea micaa:x. Sa ai parte de el si sa-l folosesti sanatoasa. Te iubesc si multumesc ca existi. :o3

    RăspundețiȘtergere
  5. Dacă îţi place îţi doresc să ai parte de el cât mai mult, până o da Samung faliment (şi din ce ştiu eu, le merge bine, deci nu or să dea faliment prea curând). Sau na, mă rog, până găseşti unul care să îţi placă mai mult.
    E bine că ţi-ai luat un telefon de secol XXI... pe care eu le urăsc din tot sufleţelul meu de reptilian albastru şi simpatic ce sunt! Efectiv, un recombinator genetic sau un smartphone în viziunea mea sunt similare. Cu greu am reuşit să îmi impun să-mi iau unul cu tastatura querty sau cum căţeaua mă-sii se scrie (oricum, se pronunţă cuerti) că scriu mai uşor mesajele. Şi ăla săracu' fără cablu de date, abia cu un card... la mâna a 2, e drept, dar e bine că îl am. Nu prea ştiu ce ai intrebat în finalul postării, dar sper să găseşti. Oricum, dacă cineva crede despre mine că sunt un ciudat venit din trecut printr-un vortex pentru care şi televizorul color e o evoluţie.... are dreptate :D. Nici nu mă pricep la tehnologii, şi nici nu prea aş vrea. Sincer, nici nu prea văd la ce am telefon. Oricum, nu prea îl folosesc decât să dau mesaje la Paşti, la Crăciun şi la cutremur cu "La mulţi ani cu sănătate". Aşadar, cred că m-aş descurca şi cu un Siemens c45... problema este că nu ştiu dacă aş mai găsi fise pe care să le bag în el pentru a putea vorbi :)). Dar, dragilor, când o să ajungeţi la anii mei o să mă înţelegeţi.
    Să te bucuri de el!

    RăspundețiȘtergere
  6. buna! daca telefonul e pe android si din poza vad ca este iti trebuie un cont google pe care sa il folosesti la telefon pentru android market( de acolo iti iei aplicatii)) harti si ce mai are el acolo de la google.bafta

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu folosesc Allshare si a fost instalat de cand am luat telefonul (mentionez ca am Samsung Galaxy Gio) . Succes >:D< .

    RăspundețiȘtergere
  8. exact telefonul asta il am si eu de vreo saptamana doar ca pe negru... nu e cine stie ce dar e simpatic si bun.
    nici mie nu mi-a prea mers la pc... dar nu stiu ce am facut si dupa aia rula foarte bine :))

    RăspundețiȘtergere
  9. E bun telefonul, mie imi place. Cei drept ai avut o zi cam data peste cap :D dar asa se intimpla nu ai ce-i face!

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu am :p ...sa-l pastrezi sanatoasa :X

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top