miercuri, 11 ianuarie 2012

Tocăniţă de versuri

Postat miercuri, 11 ianuarie 2012  la ora 23:01:00  

        Bună. Am revenit cu încă o leapşă. Doamne, mai sunt multe ? În ultimele postări numa' lepşe am completat de mi s-a acrit, dar...ce să fac? tre' să le completez, c-aşa-i frumos.  Ok, leapşa asta am primit-o tot de la Cosmin şi trebuie să scriu câteva (eu am exagerat şi-am scris mai multe, c-aşa-s eu, nesătulă ) versuri preferate. 
        Timp de trei zile am luat toate piesele la rând, am ascultat cu atenţie, am notat versurile preferate, în care mă regăsesc într-un anumit fel... şi a ieşit tocăniţa asta care sper să aibă un gust destul de plăcut. Cui nu-i place, s-o-nghită cu forţa:


        Braţele voastre devin reci,
        Zâmbetele voastre încă le văd seci...
        Gândurile voastre se pierd încet în fum,
        Degeaba mă încurajaţi, că n-aţi făcut-o pân-acum.
                                                           (Scooby-Paranoic)

        Punem sentimente-n orice conversaţie,
         Să te îndrăgostesc de mine e a mea vocaţie.  
                                                 (Alexsay-Love song)


        Şi dacă aş avea putea, ţi-aş face colier de stele
        Şi-apropo de stele, eşti cea mai mare dintre ele.  
                                               (Alexsay- Love song)

        Şi nu-s aici, degeaba baţi cu zâmbete la uşa mea,
        La geamuri-i o perdea care opreşte timpul meu din lumea ta.
                                          (Axes, Bitza & Jhivago-Plecat definitiv)

        Nici dacă aş fi scris o carte  
        N-aveam cuvinte cât mi-e dor să îţi arate...
                                 (Chriss-Vei fi numai a mea)

        Ce-avem noi chiar se compară c-o zi de iarnă grea...  

       Ţi-e frig... şi doar mâna mea te poate-mbrăţişa...  
                                            (Chriss-Winter of the heart)

        Ţii minte; încercai să nu clipeşti. Fără nici un regret o iubeai şi la piept o strângeai,
        O simţeai cum respira,cât e de calmă, nu permiteai de nimic să-i fie teama
        Şi dacă cineva te-ar fi întrebat atunci pt tine ea ce inseamnă,
        Spuneai că tot,spuneai cu lacrimi in ochi cât iţi place tot ce face,
        Şi tot ce spune şi de fapt iubeai tot ce de ea era legat.  
                                               (Chriss feat Dyva - Ai rămas)

        Toţi o vor doar o noapte , ea vrea pe cineva aproape,  
        Să aibă grijă de ea mereu, când îi e greu s-o alinte cu şoapte...
                                               (In extremis-Dramă de seară)

        Ceea ce trimit eu spre tine acum nu sunt cuvinte,
        Sunt bucăţi din suflet şi minte...  
                                               (Veritasaga-Saga continuă)

        Lasă sabia jos, n-o să vindeci cu ea o inimă ruptă.  
        S-ar putea să te mire... dar dragostea nu-i o luptă !
                                               (Veritasaga-Saga continuă)

        Nu uita de unde ai plecat, nu e un loc pe hartă.
        Mai bine zis, tu nu te uita pe tine cum ereai odată.
        Într-un ocean de probleme şi griji indiferenţa e o barcă.
                                               (Veritasaga-Copilul din mine)

        Într-o lume mai bună nu ne-am face soarta crudă,  
        Iar noi doi am alerga desculţi prin iarba udă...  
        Ştreangul n-ar mai plânge de gâtul ei sfidând ceru',  
        Că l-a iubit şi el i-a prabuşit deodată ceru'...
                                               (Cretzu- Gri)

        Iubirea-i un vis, visele-s realitate, 
        Realitatea-i un vals fără mişcări necontrolate.
                                               (Adverss feat Adykt & Reiki - Personalitate)

        Te vreau pe tine, nu mai vreau oxigen ...
                                               (Adverss feat Adykt & Reiki - Personalitate)

        E un pic ciudat cum oare
        O secundă fără el te doare  
        Şi ajunge să te-atingă să poţi zbura...
                                               (Dana-Am nimic fără tine)

        Şi parcă mă văd singur în noapte cum păşesc printre păcate ,
        Pe strazi lungi, puţin luminate, printre-oglinzi şi geamuri sparte,
        Doar eu şi umbra-n spate, doar eu să-mi fac dreptate.
                                               (Ekzit-Prea târziu)

        Daca simţi te doare, iar dacă uiţi nu moare.
                                               (Ekzit-Prea târziu)

        Scrie undeva "nimic nu vă desparte".
                                               (El nino-Pentru că meriţi)

Despre Annitu

Write admin description here..

3 comentarii:

  1. Ai gusturi bune. Desi sunt multe, din tocanita asta mi-ar ajunge pe toata viata. Succes iubito si la multi ani! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. E super tare:~D bravooo xD

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top