luni, 16 ianuarie 2012

Zile opuse

Postat luni, 16 ianuarie 2012  la ora 23:13:00  

        Bună. După cum puţini ştiu, ieri a fost ziua mea şi am împlinit 17 ani. N-am apucat să scriu ieri despre asta datorită faptului că neuronii mei dansau salsa pe ritm de hip-hop din cauza alcoolului care-mi captase creierul. În ciuda faptului că a fost ziua mea, am avut cea mai groaznică zi dintre toate. M-am simţit ca ultimul om de pe Terra. Niciodată nu mi s-a întâmplat ca în acest an. Mă refer la faptul că niciodată n-am avut o aniversare la care să nu primesc nimic. Ei bine, anul ăsta a rupt tiparul şi nu mă gândeam că e atât de urât sentimentul. Nu mi-a venit să cred atunci când mama m-a trezit cu un zâmbet larg pe faţă şi mi-a zis "La mulţi ani! De cadou mă revanşez săptămâna viitoare". What the eF? E ziua copilului tău şi tu nu poţi face un efort să-i iei măcar o pereche de cercei de tinichea care costă cel mult 8 lei? Ok, nu vreau să par o fiţoasă cu multe pretenţii. Chiar înţeleg problemele legate de bani, le înţeleg perfect, dar cum se face că dacă rămâne fără ţigări, în cel mult 2 ore face rost de 20 de lei? Ce pot înţelege eu din asta? Că un pachet de ţigări e mai important decât aniversarea fiicei ei? Mă rog. Să zicem că de ea nu mă mai mir. Am început s-o cunosc foarte bine şi, spre uimirea mea, zace mult rău tutun în ea.
         Trecem peste. De ziua mea a venit bunică-mea la mine şi-mi dă 50 ron (pe care i-am cheltuit să iau bomboane pentru colegii de la şcoală şi ceva de halit). Aşa, şi? Cu ce mă ajută? Cu ce mă ajută o hârtie de ziua mea? Ăsta e cadou? Mulţi gândesc: "ah, îţi dau bani şi-ţi iei tu ce-ţi place". Ok, iau ce-mi place, dar te gândeşti că-mi voi lua "ce-mi place" peste câteva zile sau în ziua următoare? Ce satisfacţie am eu că-mi iau ceva peste câteva zile, când deja nu mai e ziua mea? Şi în plus, obiectul pe care ţi-l iei din banii primiţi la aniversare nu-l poţi trata în felul: "uite, bă, chestia asta am primit-o de la Badea Gheorghe când am împlinit vârsta de 17 ani" Eu nu gândesc aşa şi nici nu simt aşa. Tot m-aş simţi de parcă n-am primit nimic. Pentru că, dacă nu primeşti ceva atunci când e ziua ta, ce satisfacţie ai dacă-l primeşti înainte sau după? Nu mai are acelaşi farmec, nu mai simţi aceeaşi bucurie... .
         Adevărul este că am primit pentru ziua mea ceva, dar nu de ziua mea. Înainte cu 3 zile mă sună tata şi-mi zice "ăm.. să vezi, ţi-am băgat 200 ron în cont pentru ziua ta". Bun, dar tata oricum îmi dă 200 ron pe lună şi de alţi bani pe luna asta n-a mai pomenit. Asta înseamnă că ăla nici nu a fost cadou. Mă rog!! L-am tratat ca pe un cadou care acum zace în contul bancar. Ce satisfacţie am şi din ăsta?
         Pe iubitu' nu-l punem, că locuieşte singur şi ştiu că nu a avut bani să-mi ia ceva, deci... n-am de ce să-i scot ochii, deşi mi-a picat urât, având în vedere că nu am primit nimic de la nimeni.
         Adică, pana mea. Am şi eu 3 persoane în familie care-mi sunt apropiate în acte şi tocmai alea mă dezamăgesc? Acum îmi dau seama cât însemn eu pentru cei din jurul meu...De-abia acum! Spun din nou : nu sunt materialistă, dar cui i-ar pica bine ca de propria aniversare să primească doar 270 de urări pe Facebook ? Poate gândesc eu greşit, poate sunt alţii care păţesc aşa în fiecare an. Nu exclud ideea că aş putea greşi eu. Poate am făcut atât caz din asta deoarece în niciun an nu am mai păţit aşa; Mereu mama mea a avut probleme cu banii, dar din puţinul care era, tot îmi lua ceva, orice, cât de neînsemnat ar fi... şi de-asta mi se pare ceva foarte ciudat şi de neiertat acum.
         În fine, totul a trecut şi trebuie să merg mai departe cu capul sus. Măcar în ultimele minute din zi am tras prima mea beţie adevărată de nu mă mai puteam ţine pe picioare.
         Trecând la alt subiect, din cei 200 ron pe care i-am primit de la tatăl meu, mi-am permis să-mi fac un abonament la sală, pentru că de foarte mult timp îmi doream şi aşteptam ocazia potrivită.
         Spre deosebire de ieri, azi am avut o zi grozavă, iar cel mai frumos lucru care a făcut această zi să fie grozavă a fost că m-am dus la sală pentru prima dată. Doamne, câte emoţii am avut înainte. Câte atacuri de panică din cauza fricii... Cel mai frică îmi era că cineva de la sală va râde de mine sau se va uita în nu-ştiu-ce-fel la corpul meu urât. Mai luam în calcul şi faptul că voi renunţa după prima zi şi parcă mă si vedeam plângând după cei 80 de lei pe care i-am dat pe un abonament de o lună. Noroc cu iubitul meu, Cosmin care m-a încurajat 3 zile la rând, ca altfel cedam psihic.
        Cert e că n-a fost aşa cum credeam eu că va fi. N-am avut niciun fel de problemă, iar cele 2 ore din programul de sală au trecut foarte repede. Mi-a plăcut foaaarte mult. Off, de-abia aştept ziua de mâine să mă duc iar. Sper să nu dau cu mucii în fasole şi să renunţ din a doua zi. 
        Oricum, rămâne de văzut. Am să vă ţin la curent cu tot ce se întâmplă (în caz că a citit cineva până aici).
        Noapte bună!

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Trebuie sa stii ca nu totul este CORECT si drept ca o linie trasata pe caiet cu rigla . Ceea ce ai patit tu , sau mai bine zis prin ceea ce ai trecut nu poate fi definit dezamagire . Crede-ma ca aceste lucruri (fara sa fiu dur) nu au o cantitate semnificativa de dezamagire .In viata aceasta suntem de n ori dezamagiti si v-om primi dezamagiri de 10x mai grele decat acestea .Sa nu intelegi ca iti urez eu asa ceva...doamne fereste ! Eu iti urez tot binele din lume si sa nu ai parte deloc de dezamagiri in viata si aceasta sa fie singurul moment de dezamagire prin care ai trecut si sa nu mai ai parte de altul .
    Eu ti-am urat pe blogul annitu.ro , dar iti mai urez si aici : tot binele din lume , sa ai parte de fericire si tot ce-ti doresti sa se indeplineasca . LA MULTI ANI !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noapte bunaa .. de ziua ta ai avut prietenii de partea ta ? asta e important . . . dupa cadourile si altele . .:) . Capul sus si mergi mai departe , viata uneori e crunta

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai liniştită, eu eram convins că renunţ la sală după prima săptămână... şi acuşica împlinesc 3 luni.
    Mda, nu ai primit nimic de ziua ta... doar 200 de urări pe Facebook. Sincer, eu primesc mereu câte ceva de ziua mea şi urări de la rude... dar tu ştii că eu nu am primit niciodată urări de la alte persoane în afară de familie? Şi asta chiar nu e greu, un simplu şi nenorocit de "LA MULŢI ANI" mă mulţumea al dracu' de mult. Dar nu, există doar vreo 7 persoane care îmi spun asta, doar rude. Oricum, nu prea îmi pasă de sărbători. Bine, că am primit de Crăciun un ursuleţ de la bunicii mei. Da, ştiu, au trecut pe puţin 14 ani de când trebuia să trec de etapa aia... but who gives a fuck? E sweet şi asta contează. Deci.... prima beţie, da? Hmm... mişto! Trebuie sărbătorit. Trebuie...să dai de băut?? :D. Oricum, fruntea sus! Măcar tu ai câteva rude, eu am un batalion. Şi 95% habar n-au când e ziua mea de naştere. Aş prefera să nu primesc nimic, dar să primesc un cretin de mail cu "H. B-Day". 5 litere. Tu ai primit 200. Oricum, încearcă să uiţi asta... e un eveniment nefericit şi gata. Altfel ai să ajungi ca mine, să îţi spună cineva "Iuueeepiii, vine Crăciunul!" şi tu să răspunzi "Mda, mi se bârlăre! Dă o bere că începe filmu'!" Dacă nu ar fi familia mea, eu chiar că nu aş sărbători nimic. Însă ei se încăpăţânează să mă implice în asta. Mă rog, în curând nu o să mai serbez nimic. Aşa că încearcă să te bucuri de viaţă că altfel ajungi ca mine, şi sincer nu ţi-aş dori asta! Totuşi... ai primit un cadou. Ai parte de iubire. Da, ştiu, distanţa, dar măcar ai parte de ea. Alţii nici atât nu au. Uneori până şi eu ajung să cred că ăsta e singurul lucru care contează!

    RăspundețiȘtergere
  4. nici mie nu imi place sa primesc bani drept cadou..pfuu..i fuckin hate chestia aia..:(
    imi pare rau pt ca ai avut o zi asa..aiurea?:(

    si spor cu sala:d
    sa te tii de ea.
    sportul face bine:)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top