marți, 14 februarie 2012

Am renunţat!

Postat marți, 14 februarie 2012  la ora 22:26:00  

        Salut. Exact acum o lună, de ziua mea, povesteam că am primit nişte bani şi că mi-am luat un abonament de-o lună pentru sală. Eram atât de fericită, am fost prima săptămână, a fost super frumos, doar că începând cu-a doua săptămână am dat cu mucii-n fasole şi-am renunţat. Mda. De ce? Ba mi-era greu să mă trezesc, ba eram răcită, ba pe ciclu, ba erau ninsori prea mari...etc. Şi uite cum mă trezesc eu acum şi realizez că peste 2 zile-mi expiră abonamentul şi eu am fost la sală doar 5 zile din 30... Ce să mai zic? Am mai dat şi 80 de lei pe un lucru de care n-am profitat din plin.
        Şi uite cum mă revolt iarăşi din cauza comodităţii mele care mă împiedică să fac ceva pentru binele meu. Na, asta e acum. A fost frumos cât a fost şi vor mai fi şi alte ocazii, alte dăţi în care voi avea atât de mulţi bani încât să-mi permit şi-un abonament la sală, pe lângă altele mult mai importante şi mai urgente.
       P.S. Happy Valentine's Day tuturor!! 

Despre Annitu

Write admin description here..

12 comentarii:

  1. hai ca nu e grav, o sa fie o data viitorare ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa mai ca esti frumoasa si fara sala :) Deja a devenit o fita zic eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai ca nu moare nimeni fara sala, sunt bune si alea 5 zile, decat deloc, ideea. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Las ca te vei mai duce pe viitor la sala. Eu am facut odata un abonament la microbuz pe o luna de zile si am circulat decat 5 zile :)) .

    RăspundețiȘtergere
  5. eu astept sa treaca zapada, ca apoi ma apuc de alergat serios... cica e bun, tonifiaza muschii :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ei, asta e. Păcat că ai ratat ocazia, însă dacă ai considerat că ai şi altceva de făcut nu ai de ce să îţi faci griji. Vei mai avea ocazia. Eu am 3 luni de când tot fac. Şi nu prea am chef să mă opresc. Asta e tot ceea ce îmi place să fac, viaţa mea înseamnă şcoală, sală, teme, net şi câte o carte bună. Nu îmi pot imagina viaţa altfel, asta înseamnă fericire în viziunea mea, sunt fericit la maximum. Fă doar ceea ce îţi place. Nu te mai complexa fără motiv. Ştiu persoane care vin doar când au chef la sală, uneori chiar şi odată la 2 săptămâni. Poţi să mergi doar când ai timp şi doar când ai chef. Nu mai fă planuri pentru ca apoi să te acuzi că nu le respecţi. Trăieşte momentul. Asupra trecutului şi a viitorului nu ai nici o putere, însă prezentul e în mâinile tale. Azi ai chef să mergi la sală? Du-te! Vezi pe drum un pub interesant şi ai vrea să intri? Abate-te de la planul iniţial dacă asta te face mai fericită. Dar nu te acuza fără motiv, că ai să ajungi să nu mai ştii când greşeşti cu adevărat şi când e doar rezultatul părerii greşite pe care o ai despre tine.

    RăspundețiȘtergere
  7. conteaza foarte mult sa iti doresti un lucru cu adevarat daca iti doresti il vei obtine...daca o sa te plangi nu vei rezolva nimic. Mai bine iti faci un program bine definit si te tii de el sau...cel mai bine e sa te duci la sala cu un partener/partenera si sa lucrati impreuna...desi vad ca esti fata nu prea ai ce cauta la sala mai degraba la aerobic :D

    RăspundețiȘtergere
  8. pacat ca nu faci ceva impotriva comoditatii...vei avea numai de pierdut in viatza.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu dispera. Mie mi s-a intamplat ce ai descris in articol de n ori. Nu vreau sa te descurajez dar trebuie sa fii foarte motivata sxa te tii de treaba.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top