miercuri, 15 februarie 2012

Emoticonuri pe blog

Postat miercuri, 15 februarie 2012  la ora 23:10:00  

        Mulţi dintre bloggerii care au blog pe blogspot sau pe wordpress, dar fără domeniu propriu se confruntă cu o mică problemă. Nici blogspot, nici wordpress (fără domeniu) nu dispun de plugin-uri care să permită adăugarea emoticonurilor în postare, ceea ce e un lucru supărător, pentru că mulţi se exprimă mai uşor ajutându-se de aceste emoticonuri care ne dau posibilitatea să arătăm şi celorlalţi ce simţim în acel moment.
        De aceea, am venit cu o mică soluţie pentru cei cu această problemă. Am făcut un mic generator de coduri HTML al tuturor emoticoanelor de la yahoo messenger, www.all-emoticons.com. OK, poate sună puţin complicat şi de neînţeles, dar nu e chiar atât de greu. Am să vă învăţ ce trebuie să faceţi:
        1) dacă în timp ce scrieţi postarea vreţi să adăugaţi un emoticon, selectaţi secţiunea HTML a postării
        2) Intraţi pe www.all-emoticons.com, căutaţi emoticonul pe care doriţi să-l utilizaţi, selectaţi codul din dreapta acestuia şi copiaţi-l.
        3) Căutaţi cuvântul sau propoziţia după care vreţi să puneţi un emoticon şi daţi Paste. În locul acela vă va apărea codul HTML al acelui emoticon.
        4) Faceţi aşa de fiecare dată când doriţi să inseraţi un emoticon în postarea voastră, apoi salvaţi articolul. Ta-dam!
        Acum emoticoanele apar în postare fără ca acestea să îngreuneze blogul. Sper să vă fie de folos şi să-l folosiţi cu plăcere!

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. Foarte utile! Sunt de foarte mare folos pe toate platformele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms pt sfaturi . Foarte util...eu chiar cautasem pe google si nu gasisem nimik...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac emoticonurile astea! Mai animeaza situatia. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e chiar o mare avere cumparare unui host si a unui domeniu, sunt de parere ca blogeri ar trebui sa incerce.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun, asta clar ma ajuta si pe mine sa`mi pun gandurile in alta ordine, mersi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sale de agrement pentru a înţelege blog-ul dvs.. Articolele de mai sus este destul de extraordinar, şi mi-a placut lectură blog-ul dvs. şi puncte care aţi exprimat. Îmi place foarte mult să apară din nou într-o bază tipic, a posta un mult mai mult în acest subiect. Vă mulţumim pentru partajarea ... păstra scris!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări pentru având una dintre cele mai sofisticate bloguri am dat peste în unele timp! Ei doar incredibil cât de mult vă poate lua departe de ceva pur şi simplu din cauza modului vizual frumos este. Youve pune împreună o grafică mare blog spaţiu mare, video, aspect. Aceasta este cu siguranta un blog trebuie să-vedea!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top