marți, 21 februarie 2012

Laptopuri second hand la cele mai mici preţuri

Postat marți, 21 februarie 2012  la ora 21:13:00  

        Bună. În ultima vreme nu mai postez atât de des pe aici fiindcă am ceva probleme cu râşniţa asta de laptop care merge din ce în ce mai greu. Cred că ăsta-i un semn că vrea să intre şi el la pensie, să se odihnească în pace şi că trebuie să-mi iau altul cât mai curând. Faza cea mai nasoală e că mai nou se restartează singur, când îl apucă pe el, ceea ce nu e deloc ok pentru stăpâna lui. Mă tot gândesc să îmi iau unul nou şi de curând am găsit un site care vinde calculatoare second hand, monitoare second hand, laptopuri second hand şi tot tacâmu’. Văd că preţurile sunt foarte, foarte accesibile (fapt care contează mult pentru buzunarul meu) , iar la majoritatea produselor garanţia oferită este de 12 luni.          Ca totul să pară şi mai sigur, produsele sunt verificate complet înainte de livrare, deci nu există niciun risc şi acestea sunt livrate împreună cu driverele produsului respectiv.
         Voi ce spuneţi? Se merită?

Despre Annitu

Write admin description here..

2 comentarii:

  1. Eu am cumparat pc-uri (de birou -adica unitate+monitor) la SH si mi-au mers toate . Spun la trecut pentru ca eu un pc nu-l tin mai mult de 6 luni fiindca ma plictisesc de el si il vand si imi iau altul , dar pe toate le-am luat la SH , mi s-a oferit garantii pe toate piesele din pc si nu am avut niciodata probleme .Mi-au mers toate .

    RăspundețiȘtergere
  2. merita.depinde si de prioritati.parerea mea.bcm

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top