joi, 2 februarie 2012

Leapşă despre şcoală

Postat joi, 2 februarie 2012  la ora 20:14:00  

          1. Îţi place şcoala?
          Depinde din ce punct privesc situaţia. Nu pot spune că iubesc şcoala, dar nici că o urăsc. Îmi place şcoala, îmi place mediul şcolar, îmi place că e uşor la liceu, îmi plac colegii, îmi plac unii profesori şi, cel mai frumos şi cel mai important lucru mi se faptul că îmi pot face prieteni noi în orice moment. În schimb, nu-mi place că trebuie să mă trezesc la 11 dimineaţa, că trebuie să înveţi mult uneori sau că trebuie să suporţi ora unui profesor pe care-l urăşti din tot suflet (eu ştiu cel mai bine cum e sentimentul ăsta)...
          2. Ce materie îţi place?
          Până acum 2 ani, adică până în clasa a 8a, iubeam la nebunie limba română, însă această materie care se face în liceu nu mi se pare atât de frumoasă, din simplul fapt că programa nu include şi gramatică. Aşa că... materia preferată din liceu este desenul.
          3.Cum preferi să mergi la şcoală? Dimineaţa sau după-amiază?
          Fiecare program are părţile lui bune şi părţile lui rele. Momentan învăţ după-amiază şi e ok pentru că mă pot trezi cam pe la ora 12:00, dar partea nasoală e că ies la 19:00 de la şcoală, ajung la 20:00 acasă şi-mi rămâne foarte puţin timp pentru alte activităţi. Programul de dimineaţă e mult mai ok, pentru că-ţi permite să faci ce-ţi trece prin cap după ora 14:00, chiar dacă trebuie să te trezeşti la 5:00 ca să ajungi la timp la şcoală.
          4.Câte ore ai vrea să te duci la şcoală?
          E ok şi cum e acum, deşi uneori mă simt complet epuizată datorită şcolii, sau mai bine zis, datorită programului de după-amiază. Totuşi, aş prefera să se facă 5 ore de şcoală pe zi.
          5. Ai vrea să nu mai fie şcoala?
          Sincer? Nu mi-aş dori acest lucru. Şcoala are un rol foarte important în viaţa unui om, iar dacă nu ar mai fi, am deveni o ţară de analfabeţi (nu că nu am fi deja).
 
        Mulţumesc lui Lutzu pentru leapşă 

Despre Annitu

Write admin description here..

14 comentarii:

  1. Ce-as vrea sa faci scoala dimineata sa putem vorbii si noi ca oamenii... 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. Am tot zis ori de câte ori aveam ocazia că nu îmi place şcoala că nu îmi foloseşte la nimic (exceptând fatul că mă aleg cu câteva diplome, un fel de recunoaştere a prostiei, prost cu diplomă), însă în realitate simt că îmi va fi dor de şcoală. Adică e mega-funny acolo, râd la greu, la ora de istorie sunt chiar atent... e frumos.
    De asta vrea să îţi spun (cu riscul că mă repet-dar îmi e permis ţinând cont de faptul că am idei puţine şi fixe) să trăieşti fiecare clipă din viaţa de liceu. Da, ştiu sunt perioade nasoale, începi să descoperi nedreptatea, răutatea... însă tot acum e clipa în care treci cel mai uşor peste asta. Acum este vârsta la care eşti cu adevărat OM, acum trăieşti cu adevărat. După liceu vei simţi povara banului mai mult ca oricând, vei vedea că el domină lumea, şi că fără să vrei vei fi prinsă într-o cursă nebună pentru câştigarea existenţei. Iar aceste lucruri dezumanizează. Nu vei mai simţi aceleaşi emoţii, nu vei mai simţi farmecul unui lucru. Îl vei aprecia doar cafiind frumos sau urât, sau util sau inutil. Trage cât de mult poţi de anii aceştia, bucură-te la maximum şi nu lăsa nefericirea să te copleşească. Nu te mai gândi la nimic, bucură-te şi atât. Dai pas la probleme şi o iei de la capăt. Dacă nu ai făcut asta până acum, fă-o de acum. Iar dacă ai făcut asta până acum... continuă.
    P.S.: Încearcă să eviţi cât mai mult clipa în care vei ajunge ca mine, un moşuleţ ţăcănit, cu minte de copil, care dă sfaturi în stînga şi în dreapta. Fă cum ţi-am spus, altfel aşa ai să ajungi! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Scoala are un farmec aparte.Cear fi fara ea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa leapsa ...
    Eu invat dimineata la liceu...si nu-mi place...fiindca trebuie sa ma trezesc de la ora 7:00 :(( offf...mi-as fi dorit sa invat si eu dupa-amiaza ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, cel mai de preferat ar fi sa incepi orele dimineata pentru ca altfel s-ar imparti ziua si s-ar irosi timp.

    RăspundețiȘtergere
  6. ultima intrebare foarte bun raspunsul , oricum unii trec prin scoala ca gasca prin loboda :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca aceleasi raspunsuri le dadeam si eu..:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar daca multi nu prea mai pun pret pe scoala in ultimul timp, eu cred ca are un rol important. Chiar daca nu prea te rupi cu invatatul tot acumulezi niste cunostinte elementare. Raspunsurile la acest chestionar mi se par toate de bun simt.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu-mi place scoala,mi se pare o pierdere de timp,multe laude putine reusite.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma gandesc la faptul ca, daca nu am avea teme pentru acasa toata lumea ar veni cu mai multa placere la scoala :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca daca s-ar pune mai mult accent pe materile de profil ar fi mult mai ok.
    Multi profesori au pretenti aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Cosmintosh, da...ar fi minunat. Dar de la anul voi învăţa după-masa şi va fi altceva :X

    @Ştefan Stoica, mulţumesc pentru sfat şi pentru comentariile minunate pe care mi le dai!

    @Florin, păi se pare că tu eşti cel mai bun răspuns. Dacă nu ai şcoală, nu poţi comenta corect din punct de vedere gramatical pe un blog.

    @Marian, Într-o oarecare măsură ai dreptate.

    @Bogdan, da, dar aşa nu ai mai putea exersa ce înveţi la şcoală şi nu ţi-ar rămâne nimic în cap.

    @Vali, exact! Cu aceeaşi problemă mă confrunt şi eu. Sunt la profil uman- filologie, iar cele mai mari pretenţii le au profestii de materii reale (fizică, matematică, chimie, biologie etc). Culmea. Nu?

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top