luni, 27 februarie 2012

Probleme de vedere

Postat luni, 27 februarie 2012  la ora 15:46:00  

         Hei. Poate mulţi se vor întreba de ce scriu aşa de devreme. Explicaţia e că am plecat de la şcoală după prima oră. De ce? Totul a început acum 2-3 săptămâni când am observat că nu mai văd de departe (adică subtitrarea de la tv, scrisul de la tablă, numărul autobuzului etc). La început n-am băgat de seamă şi încercam să găsesc tot felul de scuze cum că aş fi obosită, că e întuneric afară ş.a.m.d. Până la urmă, situaţia a devenit atât de gravă încât chestia asta devenise insuportabilă si pe de-asupra îmi cauza şi dureri mari de cap
          De aceea, dimineaţă am hotărât să merg cu tata la un cabinet pentru a face un mic control oftalmologic. Bun, ajung acolo, mă pune un nene simpatic la un aparat, aflu că am dioptriile de 0.50 şi că în mod normal ar trebui să văd perfect. Ok, ok, " în mod normal", dar eu practic nu văd nici să merg pe stradă. Mai fac un altfel de control la alt aparat şi treaba iese la fel. Ok, o don'şoară asistentă a hotărât să-mi pună nişte picături pentru dilatarea pupilelor (din cauza cărora vedeam în ceaţă şi de-asta am plecat de la şcoală) din 10 în 10 minute, timp de 30 de minute. După procedura asta, am mers din nou să repet aceleaşi probe la aceleaşi aparate. Am mai plătit şi 15 lei pentru rahatu' ăsta din care nu a ieşit nimic. De data asta aflu că am dioptrii de 0.25 deci cu atât mai bine ar fi trebuit să am vederea perfectă şi că nu am nevoie de ochelari. După multe văicăreli o doamnă doctor mă trimite la nu-ştiu-ce-cabinet privat pentru că poate fi o problemă în spatele ochiului. Ajung acolo cu tata şi după cum am văzut clădirea i-am şi zis:
          -Wow, cât de luxos pare. Nici Intercontinentalul nu arată aşa. 
          Şi-aşa a fost. Intrăm acolo, ne interesăm de doamna Şniţel Şniţer şi aflăm că programările se pot face la dânsa după 9 martie. Fii serios. Am întrebat cât costă un control acolo şi ce să vezi: 120 lei. Să fim serioşi! Dacă un control de acolo costă 120 lei, mă gândesc că o pereche de ochelari costă peste 1000 ron.
          În final, am decis să o lăsăm baltă şi să merg mâine la o altă doamnă doctor. Acuma....ce-o fi o fi. Sper să nu mă trezesc oarbă definitiv, că la cum se tratează problemele de sănătate în România (culoarea vomei) , nu m-ar mai mira nimic...

Despre Annitu

Write admin description here..

9 comentarii:

  1. Am avut şi eu probleme de genul ăsta. Mă duc printr-a 8-a la cabinete, îmi face tot felul de controale la ochi, îmi face şi o idioţenie la creier să vadă dacă nu e de acolo problema... NIMIC!!! Hmm... mă, ce o fi?
    Bineînţeles, nu erau singurele probleme. Mai aveam probleme cu respiraţia (nu, nu, mă refer la faptul că respiram greu, nu că nu cunoşteam Colgate-ul) şi ajung pe la ORL la un momendat (pentru a 632 oară în viaţa mea). Nici acolo nu găseau nici o problemă. Însă mi-a dat o trimitere la alergologie. Acolo mi se face un test şi BINGO: eram alergic la praf şi polen, asta îmi afecta şi vederea şi respiraţia. Aşadar, sfatul meu: dacă chiar nu găseşti nici un fel de problemă cu ochii, du-te la alergologie, poate e totul din cauza unei alergii. Însă te rog să o iei foarte în serios. O alergie nu e o joacă. Dacă nu e detectată la timp, poate produce daune destul de mari.
    P.S.: Dacă e să mă întrebi pe mine, ţi-ar sta foarte bine cu ochelari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Off... Sa stii ca in Romania nu ai ce sa cauti daca ai probleme de sanatate. Inteleg perfect! Sper sa te faci bine cat mai repede! Ciuss:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuie sa-ti faci multe griji , majoritatea copiilor poarta ochelari , plus ca poate nu primesti pe o periada lunga de timp , poate ai norocul si ii poate ai norocul si primesti doar ochelari pentru citit sau cine stie....in fine, ceea ce vreausa spun este ca ori cu ochelari, ori fara ochelari vei fi ot tu , doar cu ceva in plus ;):*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu-am avut asemenea probleme,prima data nu mi-au gasit nimic.A doua oara si-au dat seama ca am miopie si mi-au dat ochelari 0.5+ i-am purtat 2 ani la scris,la citit si asa mai departe,si de atunci si pana acuma numai am avut nici o problema.Poate fi din mai multe lucruri..

    RăspundețiȘtergere
  5. La ce medici sunt azi in Romania , raspunsul este bine primit :))
    Iti urez numai bine si sper sa te faci repede bine !

    RăspundețiȘtergere
  6. Oooo..si eu port ochelari de 5 ani cam asa..am avut aceleasi probleme ca ale tale...ma durea capul ingrozitor ,nu vedeam foarte bine..dar am rezolvat repede problema cu o pereche de ochelari..acuma asta e a doua si sa stii ca am ajuns sa ii iubesc..nu ma suport fara ochelari.Vei vedea ca totul va fi bine!;)

    RăspundețiȘtergere
  7. aici si pc-ul are rolul lui negativ:(
    in ro, daca nu ai bani, prea putini doctori te baga in seama:( si e trist..

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu port ochelari :( , dar daca e sa ai probleme te obisnuiesti cu ei.. ":D Eu port de vreo 3-4 ani .. Eu mi-am dat seama ca am prob. cu vederea deorece nu mai vedeam de la departare numerele de inamtriculare de la masini :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa stii ca si eu am aceeasi problema, am constatat ca nu mai vad bine la distanta, totul e asa de blurry si mai am si dureri de cap.Ar trebui si eu sa ma duc la oftalmolog dar parca nu sunt pregatita sa port ochelari:)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top