marți, 7 februarie 2012

Produse naturiste, Calivita

Postat marți, 7 februarie 2012  la ora 18:11:00  

        Bună din nou. În ultimele zile mă gândeam la o chestie foarte ciudată pentru mine, adică la produse naturiste. Până acum câteva zile nu credeam că au vreun efect benefic asupra corpului uman şi mă enervam de fiecare dată când mama dădea banii pe produse de acest gen.
        În schimb, acum câteva zile am dat de un site cu produse naturiste care m-a convins de efectul acestor produse. Ba chiar mi-am dat seama că aceste produse naturiste pot rezolva probleme de sănătate pe care medicii cu aparate ultra-moderne nu le pot rezolva, ceea ce e un lucru uimitor din punctul meu de vedere.
        De exemplu, Calivita este o reţea internatională de produse naturiste cum ar fi siropuri şi capsule/pilule cu rezultat garantat. Aceste produse sunt benefice asupra organismului uman care ajută la creşterea rezistenţei lui faţă de boli şi la vindecarea unor afecţiuni deja existente. Iar, ca o curiozitate, ştiaţi ca unele dintre aceste produse pot lupta contra dependenţelor de alcool, tutun şi alte substanţe care provoacă adicţii? Interesant, nu?
        Acum nu o mai acuz pe mama că achiziţionează asemenea produse şi poate într-o zi voi începe să le consum şi eu pentru a-mi îmbunătăţi funcţiile organismului.
        Voi ce părere aveţi despre produsele naturiste?

Despre Annitu

Write admin description here..

19 comentarii:

  1. Eu nu cred in produsele naturiste . Nu mai exista nimik 100% Natural ! Parerea mea...
    Mai bine sa nu avem nevoie deloc de medicamente (indiferent ca sunt naturale sau nu) .

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant :-? Eu n-am avut-o niciodata cu chestiutele astea. Cu toate ca atunci cand eram mica bunica tot ma punea sa iau tot feluri de chestiute de genul acesta. Acum folosesc un sampon d'asta naturist care-si face treaba bine, deci banuiesc ca e ceva si de produsele naturiste, nu?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer nici eu nu prea cred ca exista ceva 100% natural...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am folosit si eu produsele Calivita, sunt excelente!

    RăspundețiȘtergere
  5. sincer,iti sugerez homeopatele.pastilute micute , albe intr-un tubulet de ... 6 cm :-?? , cred ? am scapat de raceala in doua zile .
    acum trei ani iera sa fac apendicita , adica , eram la primu`prag . mama mi-a zis ca daca nu vreau sa ma operez acum , o pot face altadata . si mi-a dat niste tampenii de-alea , si am realizat ca nu sunt niste tampenii <3 .m-am pus pe picioare si m-am operat acum un an . astea sunt bune la orice , la raceala , la boli , la dureri , orice . inafara de cancer ;;) . si nu sunt nici scumpe ... cand ai probleme , o raceala ceva , iti recomand sa nu iei antibiotice , deoarece mai rau iti fac . mama lucreaza la o clinica si mi-a explicat tot ce tine de antibiotice , cum iti rezolva o problema dar primesti alta in schimb :-w .
    ma rog , cred ca si produsele naturiste sunt bune , nu am incercat . sau poate da , cand eram mica ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Produsele naturiste de la CaliVita sunt de cea mai inalta calitate si foarte eficiente .Vi le recomand tuturor cu incredere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu folosesc ,dar nu cred ca sunt bune :(

    RăspundețiȘtergere
  8. eee nu ! cum sa nu existe produse naturiste 100.. de exemplu eu iarna asta.. ca sa nu racesc am luat ''Septilin'' si toata iarna nu am racit deloc ;) iti spun eu ..asta e cel mai bun

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt pro produse naturiste dar dintr-un singur motiv: la restul sunt alergica. :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. pai va recomand celor care spune-ti ca nu aveti incredere aceste produse si dupa asta sa veniti cu comentarii din nou :D

    RăspundețiȘtergere
  11. sunt eu proasta sau pe cutie scrie Joint =)))))))) ?

    RăspundețiȘtergere
  12. La mine nu tare isi fac efectul produsele naturale.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu sunt cam sceptica in privinta produselor naturiste; sincer cred ca mai degraba placebo isi face treaba, decat produsul naturist folosit.

    RăspundețiȘtergere
  14. Produsel naturiste sunt cele mai bune dupa parerea mea. Noroc ca am un sistem imunitar bun si nu se intampla sa ma imbolnavesc prea des.

    RăspundețiȘtergere
  15. Naturale o fi acest produse, insa 100% ma indoiesc, a incercat cineva totusi aceste produse?

    RăspundețiȘtergere
  16. eu zic ca sunt destul... de bune numai ca-s naturiste, nu chiar naturale. asa cred eu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu am consumat produse Calivita, si pentru mine rezultatele au fost foarte bune. probabil nu toate produsele naturiste de pe piata sunt eficiente, de aceea si atata neincredere

    RăspundețiȘtergere
  18. Toate produsele naturiste se bazeaza pe aceasi tehnologie si pe aceleasi ingrediente. Tot ce conteaza sunt concentratiile si mixura lor

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top