joi, 16 februarie 2012

Război în...1 - un a

Postat joi, 16 februarie 2012  la ora 23:40:00  

        Bună. Chiar ieri mi-a picat fisa că am ratat cea mai importantă dată legată de acest blog.

Exact! Împlinirea unui anişor de când postez pe aici. Mai exact, pe 8 februarie s-a făcut un an de când am creat acest blog în speranţa că aici îmi voi găsi liniştea interioară, descărându-mă în 165 de postări timp de 365 de zile.
        Eh, n-are nimic că am uitat să fac o postare pe 8 februarie în care să spun asta. Mai bine mai târziu decât prea devreme.
        În final, îmi doresc să merg cât mai departe cu acest blog pentru că, sincer, de când am blogul viaţa mea e mult mai bună. Am ajuns să pun mult suflet în "Război în...1" şi de fiecare dată când scriu o postare, mă simt de parcă m-aş descărca celui mai bun prieten (care în viaţa mea reală nu există).
        So... LA MULŢI ANI blog'şorului.

Despre Annitu

Write admin description here..

13 comentarii:

  1. La multi ani si la multe postari ! :d

    RăspundețiȘtergere
  2. In 2022 va trebui sa faci un post special , iar blogul tau se va numi razboi in 1x22milioane

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani blogului. Mie imi place ce gasesc aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum sa fim seriosi, e de inteles... la cate bloguri ai e si normal sa le mai uiti datele :)))). Glumesc, desigur! La multi ani blog'sorului, si la un trafic cat China... sau Rusia.... sau Canada... ma rog, care o fi mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  5. un aaan! Cu intarziere la mullti anisori blogului si sa-ti creasca mare mare mare :x

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    La multi ani! Sa-ti traiasca bloguletul ;)
    Adevarul e ca am dat undeva, pe un alt blog, de "insigna" si mi-a placut... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Sper sa mentii ritmul articolelor!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani si la cat mai multe postari! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. LA multi ani :D
    La cat mai multe postari!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Îmi pare rău că nu am fost aici să mă bucur alături de tine, însă am avut câteva probleme.
    Însă , LA MULŢI ANI ! ;* .

    RăspundețiȘtergere
  11. la multi ani bloguletului!:D
    la cat mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  12. La mai multi ani si la mai multe articole interesante!!!:)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top