vineri, 23 martie 2012

Motivare

Postat vineri, 23 martie 2012  la ora 14:27:00  

        Îmi cer din nou scuze că în această săptămână nu am apucat deloc să postez.  Noroc că am fost inspirată să pun "un citat pe săptămână" vinerea, că doar în ziua aia am puţin timp liber în care să scriu câteva rânduri pe aici.
        De vreo două săptămâni am început să merg la dentist să-mi rezolv nişte carii, ca mai târziu (adică peste vreo lună) să-mi pun aparat dentar. Iar vizitele astea aşa dese la dentist îmi omoară puţinul timp pe care-l aveam şi eu liber. Sper ca lucrurile să se mai liniştească în viaţa mea, să nu mai am un program atât de încărcat şi să pot posta din ce în ce mai des pe aici, la fel cum fac şi pe celelalte bloguri pe care le deţin. 

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Ştefan Stoica24 martie 2012, 01:28

    Oups... urât motiv ai. Adică sănătos, dar dureros x_X. Faza cu timpul pentru blog... acum 15 minute mi-am amintic că pe 12 martie am împlinit 3 ani de blogging şi un an de colaborare cu Aşacumvreau... şi de idiot ce sunt efectiv am uitat... am uitat de poate cel mai important eveniment din viaţa mea.
    Felicitări pentru cum te descurci cu blogurile. Aş vrea să pot să mă descurc cu 1 blog cum te descurci tu cu 3, 4, 5 sau câte ai...

    RăspundețiȘtergere
  2. Motivul este dureros dar sanatos . Si eu timp de 3 luni de 2 ori pe saptamana am mers la dentist pentru probleme cu unele masele . Sper sa treaca rapid aceasta perioada .

    Un weekend placut si numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Vine vacanta!!!
    Nu suport dentistuuuuul!!!
    Si vine vacanta!!!
    Siiii ... vine vacanta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da chiar, vina vacanta, sigur se vor linisti toate ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca de acum o sa mai ai si tu timp pentru tine si blogurile tale...

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top