joi, 15 martie 2012

Moto pentru blog

Postat joi, 15 martie 2012  la ora 23:45:00  

        Salut. De curând, poate cam prea târziu,  am observat că "Război în...1" nu are un slogan/motto, aşa că azi m-am pus serios pe treabă şi am căutat un moto. A se înţelege, moto, nu slogan pentru că:
        MÓTO s.n. Fragment, citat pus la începutul unei scrieri, al unui capitol etc. pentru a arăta pe scurt ideea fundamentală a autorului. [< it. motto].
        SLOGÁN ŭri n. Formulă care exprimă concis scopurile politice, economice ale unui grup, ale unei organizaţii etc. / fr., engl. slogan.
        Eu prefer să-i spun moto, pentru că dacă aşa zice DEX-ul, aşa-l folosesc pentru că-s româncă şi trebuie să folosesc cuvintele ca atare. Aşadar, dacă tot v-am arătat şi vouă care este diferenţa dintre moto şi slogan, pot să vă aduc la cunoştinţă că blogul "Război în...1" are un moto pe măsură, adică: "Orice progres înseamnă un război cu societatea" (George Bernard Shaw).
        Şi că tot veni vorba de citate, căutând un moto, mi-a venit şi o idee pe care-aş vrea s-o pun în aplicare pe acest blog, mai exact, în fiecare săptămână, în ziua de vineri, voi posta un citat pe tema războiului şi o imagine reprezentativă pentru acesta. Deci, începând de mâine veţi vedea postări cu titlul "Citat(e) despre război" în fiecare vineri.
         În final, aş vrea să aflu şi părerea voastră despre moto-ul blogului şi despre ideea de a posta citate despre război în fiecare vineri. 

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Interesanta idee si apreciabila totodata! Asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o idee buna sa ai un motto la blog. Eu iti propun: "Viata este o lupta, dar nu un razboi"

    RăspundețiȘtergere
  3. Ştefan Stoica16 martie 2012, 19:37

    E bun, un moto la blog e un must have, nu doar din motive ce ţin de "feşăn". Îmi place sloganul. Dar că tot veni vorba de blog şi războaie... cred că deja ştii asta, dacă nu îţi spun acum: dintre toate blogurile pe care le citesc, StolenIMG mi-e cel mai drag. Aveai la un momendat acolo o poză de război cu un citat care mi-a rămas în minte: "War doesn't determine who's RIGHT... only who is LEFT"

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna ideea .Foarte frumos si motto-ul : "Orice progres înseamnă un război cu societatea"

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte fain motto-ul! Ma face sa-ti citesc blogu.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Camelia, iti multumesc.

    @ Oana, da, eu consider un lucru esential moto-ul unui blog. Si iti multumesc frumos pentru citat. :*

    @ Bogdan, mersi!

    @ Stefan Stoica, desigur, nu pentru "feşăn" mi-am pus moto. Si... ma bucur mult ca iti plac blogurile mele. Multumesc!:*

    @ vioreld, multumesc frumos!

    @ Denisa, multumesc! Ma bucur sa aud asta .

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top