miercuri, 11 aprilie 2012

Sfârșitul site-ului annitu.ro

Postat miercuri, 11 aprilie 2012  la ora 23:24:00  

        Bună. Deși nu am mai scris de ceva timp pe aici, singurul și primul lucru despre care vreau să scriu este că am renunțat oficial la annitu.ro. Poate nu m-am simțit foarte bine când am făcut asta, dar aceasta decizie trebuia să o iau de mult timp. Chiar dacă mi-a fost greu să renunț la site-ul la care am lucrat timp de aproape doi ani, abandonarea lui a fost cea mai buna decizie. De ce spun asta? Pentru că ajunsesem să au cu "frică" că venit vremea sa postez. Adică pur și simplu seara, când veneam de la școală mă apuca groaza când realizam că trebuie să fac 5 postări pentru ziua următoare. Probabil vă gândiți că atunci când zic că am de facut 5 postări, zic că trebuie să dau copy-paste la 5 bancuri amărâte de pe 'net și aia e tot. Dar nu, nu e chiar așa. Pentru a face acele 5 postări trebuia să caut materiale destul de amuzante, creative și interesante pe site-uri unde găseam exact aceleași articole pe care le postasem deja pe annitu.ro. Asta însemna că stăteam în jur de o oră să găsesc 5 articole pentru următoarea zi. După găsirea celor 5 articole, trebuia să le postez pe fiecare, să le programez pe a doua zi, exact la orele 6:00, 13:30, 16:50, 20:00 si 21:40, să le pun taguri, imagine, să personalizez textul cu diferite culori și functii etc.Toate aceste etape par foarte simple și banale, dar după o perioadă de doi ani în care am parcurs aceleași etape zilnic, în care am ajuns în momentul în care am realizat că nu mai am timp absolut deloc de mine, că îmi pierd noptile degeabă, că mă autodistrug, că am probleme de vedere din cauza holbatului la PC, că n-am timp de persoanele din jurul meu și că devin o persoană robotizată care nu știe altceva în afară de blogging, am hotărât să-mi bag picioarele și renunț de tot.
        Mulți mă condamnă pentru decizia pe care-am luat-o și cred că nu mă gândesc la persoanele cărora le-a plăcut mult site-ul și le inteleg frustrarea, dar, până la urmă, asta e decizia mea, la fel cum a fost și acest site, iar dacă renunțarea la annitu.ro îmi face mie bine, consider că nu mai am nimic de adăugat despre asta. 
        În final, mai am de adăugat că vând annitu.ro (domeniu+ conținut)
        Câteva despre el:
        -În jur de 1000 vizitatori unici/ zi
        -PR: 3
        -Vechime: 2 ani
        -Pagini indexate în motorul de căutare Google : 15,600
        -Poziția în ZeList: 232
        -15.940 de comentarii
        -1.257 de articole
        -7 pagini
        -11 categorii
        Pentru a afla prețul sau alte detalii despre site-ul pe care îl vând, e-mailul la care pot fi contactată este annitu@yahoo.com.

Despre Annitu

Write admin description here..

25 de comentarii:

  1. Ma bucur ca mi-ai ascultat sfatul, iubito. Vei vedea cat de bine iti va fi de acum incolo! Vei avea timp sa iesi, sa te distrezi, sa mergi cu rolele in parc si ochisorii aia ai tai nu vor mai avea probleme. Iti doresc mult succes cu vanzarea si nu uita niciodata, te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer imi pare rau sa aflu asta dar,,,,,daca pentru tine este mai bine sa renunti si crezi ca e ok ..atunci ma bucur,chiar te urmaream cu placere si in unele momente ma gindeam cit de nebunicka esti ,,iti doresc cit mai multa bafta cu vinzarea sper sa fie cu folossi cit mai multi bani,,,mii de pupici din partea mea si sper sa ne mai auzim ..puuuuuup

    RăspundețiȘtergere
  3. mi a facut placere sa ti citesc articole le.
    ai grija de tine .

    RăspundețiȘtergere
  4. ei..nu trebuia sa fie asa ...nu trebuia sa fie un stres...nu trebuia sa ai niste obiective prea indraznete...era doar pasiune si amuzament...
    daca era ceva de postat postai...daca nu , nu...
    ca doar nu erai la o afacere...(nu mi-au venit materialele...nu am platit furnizorii...trebuie sa platesc salariile...am intrerupt fluxul de productie...am garda pe cap...samd.)
    poate ca nu o sa vinzi si o sa mai revii cand iti mai trece...(generic)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer, dacă pui aşa problema îţi dau dreptate. E a dracului de greu de muncit la un aşa site. În plus, nu ai menţionat de comentarii, dar sunt convins că nu e uşor să stai mereu să administrezi comentarii. Felicitări pentru decizia luată. Într-un fel te invidiez. De când a început vacanţa mă culc doar la 4 dimineaţa, stau câte 16 ore la calculator. Restul de 8, vreo 5 le dorm şi vreo 2 stau la sală, asta atunci când mă duc. Eu sunt dependent. Aş vrea să am puterea să închid netul şi să mă apuc de teme. În mai puţin de 2 luni urmează cele mai importante examene ale mele. Se presupune că ar trebui să învăţ. Acum, când scriu comentariu ăsta, se presupune că trebuia să citesc. Mi-am făcut o droaie de planuri pentru vacanţa asta... să mă trezesc dimineaţă, să merg la sală, apoi să vin acasă şi să învăţ vreo 2 ore. Apoi să ies prin parc să citesc ceva, să cutreier librăriile şi bibliotecile... zilele de vacanţă trec una câte una şi orele petrecute offline sunt mai puţine decât cele din timpul şcolii. Sincer, internetul mă plictiseşte înfiorător, dar parcă ceva mă împiedcă să închid calculatorul şi să mă ocup de altceva. E drogul meu. De asta nu mă tem de alte vicii. Pot oricând să încerc chiar şi heroina, când aş fi dispus să aleg între ea şi internet, aş alege internetul fără să stau pe gânduri.
    Ai făcut un lucru fantastic că ai găsit puterea să te desprinzi de internet. Ai să înveţi de acum să îl controlezi tu, nu să te controleze el. Bucură-te de viaţa în offline. E mult mai palpitant (bănuiesc :D). Distrează-te, acum cât încă mai poţi. Va veni şi clipa în care va trebui să stai 8 ore pe zi în faţa unui monitor, doar că atunci vei avea un salariu, responsabilităţi. Acum profită de anii pe care îi ai să nu regreţi mai târziu. Have fun! Şi nu uita de sloganul de la annitu.ro: "Dacă n-am putea să râdem, am înnebuni cu toţii". Ţine-l minte şi aplică-l în offline. Bucură-te de orice, din orice. Mai bine să te creadă lumea nebun că râzi din orice, dar tu să îţi păstrezi creierul mereu tânăr prin zîmbet, decît să te creadă sănătos pentru că stai serios, dar să înnebuneşti înainte de vreme din cauza stresului. Have fun in offline!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai bn renunti la timp, la ceva care consideri k nu iti face bn decat sa regreti mai tarziu!Traieste-ti viata....viata nu inseamna numai pc,scoala,munca,etc. Sa auzim de bn Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu te mai simti bine intretinand site0ul atunci faci foarte bine ca il vinzi; sanatatea inainte de toate

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare rau ca renunti la acel site .
    Dar este decizia ta si eu iti respect decizia . In plus...este spre binele tau .

    Eu te voi urmari in continuare pe acest blog .

    Sa ai o zi minunata in continuare !

    Viorel

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare rau ca ai renuntat la annitu.ro, era un site cu adevarat grozav prin care mai bantuiam si eu din cand in cand.
    Respect decizia ta si banuiesc ca e una buna, in fond exista si lucruri mai importante in viata decat un blog si timpul tau limber e al tau si numai al tau.
    Ok, pot scrie randuri intregi cuuu chestiute de genul in care reformulez ce ai scris tu mai sus da' cred ca s-a prins ideea. Feeeelicitari si succes in continuare in viata si peste tot!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca renunti la annitu, o sa continui pe asta, mai activa aici? :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :(
    nici nu vreau sa imi imaginez cat de greu iti e.. ca totusi, e si obisnuinta ..
    :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari pentru site, este foarte reusit! Continutul este intr-adevar interesant, si sper sa obtii pe el un pret me masura eforturilor tale. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Well ce sa zic...de ce nu bagai 1 post doar ca sa nu renunti la annitu! Puteai sa inventezi un scenariu de carte, sa scrii din imaginatie cate un capitol pe saptamana...deja aveai fani, puteai scrie orice dupa 1200 de articole...insa daca il ai pe asta..e perfect..keep rolling!

    RăspundețiȘtergere
  14. daca tu ai luat aceasta decizie .. nu pot sa te judec..:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu,sunt mai realist din cand in cand,prefer sa fiu asa,decat visator.Consider ca, orice schimbare aduce ceva bun, pentru ca..e schimbare.Orice lucru' rau, are bunatatea lui.Sunt sigur ca..ceea ce ai facut tu acum, ai facut pentru binele tau.Site-ul annitu.ro, mi-a placut, mai dădeam si eu p-acolo, din cand in cand.Stiu,pare usor de lucrat la un site de genu', da' nu e asa..si pe un blog banal, si personal..e greu de lucrat, am cunoscut chestia asta pe propria piele, inca nu am reusit sa-mi termin tema la blog-ul personal, de aceea am luat si eu o pauza, folosind o tema deplorabila, o poti vedea pe blogul meu.Asta ca fapt divers, eu ma bucur ca..ai ramas totusi pe aici, e bine..si cred ca un blog personal ti-ar aduce un beneficiu' mai bun, iar..timp-ul tau ti-l poti folosii mult mai constructiv, si poti astfel,sa-ti mentii si pasiunea cea mare..blogging-ul.Cu stima,si respectul cuvenit,Adi..baiatul cu blugi largi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pănă la urmă nu merită să te distrugi pentru un blog. Într-adevăr aici meriţi tot respectul cititorilor pe care nu i-ai lăsat o zi făra divertisment. După cum ai zis, ai muncit destul pentru asta şi acum se văd rezultatele. Toate au un sfărşit. Greu de gândit, de spus şi de crezut, dar aşa este.
    Mult succes în continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Cinci articole pe zi în doi ani şi numai 1.257 de articole?! Eu în 2 ani şi ceva am postat în medie 3 articole pe zi şi acum am aproape 2300 de articole... Şi da, ştiu cum e cu timpul iber, cu oboseala cronică, cu problemele de vedere... :(

    RăspundețiȘtergere
  18. Tu sa fii sanatoasa,sunt sigur ca ai motivele tale bine definite pentru renuntarea la acel site,macar ramai pe acesta!:D

    RăspundețiȘtergere
  19. Iti respect decizia. Nu o sa iti fie dor de el? De ce nu ai luat o pauza doar?

    RăspundețiȘtergere
  20. Bafta in continuare !
    Tiby dp trilulilu daca mai ai idee cine sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ana, sunt perfect de acord cu tine, dar totusi dupa parerea mea, e o chestie nasoala, in sensul ca.. annitu e porecla ta, numele tau, identitatea ta pe net, daca era sa fi avut razboin1 asta in loc de annitu ca si site de divertisment, era mult mai acceptabil, pt ca nu era ceva strict personal ca legatura a numelui. Dar asa, spre exemplu poti continua sa postezi in continuare pe blog, dar asta nu inseamna sa postezi zi de zi nu stiu cate articole ci pur si simplu sa postezi cand ai cu adevarat ceva de spus din viata ta sau na.. ceva personal. Eu pt asta am blog, pt a ma exprima online, nu pt a scoate bani din el, sau pt a face mereu pe altii sa rada, pt ca viata nu e doar roz, e si neagra sau alba..

    RăspundețiȘtergere
  22. sa il cumpere o fata si sa se foloseasca de el...

    RăspundețiȘtergere
  23. _|_ Basescu !!(joke) . Imi pare sincer rau pentru blog .. :|

    RăspundețiȘtergere
  24. :|

    Îmi pare sincer rău... :-s Sănătatea înainte de toate!

    RăspundețiȘtergere
  25. nu toti rezista in piata asta a blogurilor , PS roby88.info

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top