duminică, 22 aprilie 2012

Ultima zi din vacanţa de Paşte

Postat duminică, 22 aprilie 2012  la ora 14:00:00  

        Bună. Poate nu foarte mulţi ştiu, dar azi m-am întors acasă după 3 săptămâni de stat în Suceava la iubitul meu, Cosmin. De aceea am apucat să fac doar o postare şi tot de aceea nu am mai postat nici citatul despre război de vineri. 
        Aceste trei săptămâni au fost absolut minunate şi datorită acestei mici perioade în care am locuit împreună cu iubitul meu, vacanţa asta de Paşte a fost cea mai frumoasa vacanţă de Paşte de până acum. A fost pur şi simplu o perioadă în care s-au întâmplat foarte multe: pe 11 aprilie a fost ziua lui Cosmin şi cu ocazia asta am avut parte de cea mai mare beţie a vieţii mele de până acum ocazia să-i ofer un cadou de care sper că se va bucura mult timp de acolo, am avut grijă de el cât a fost răcit, ne-am plimbat cu bicicletele, am vizitat prieteni, mi-am făcut prieteni, prieteni foarte buni chiar, am gătit (adică EL A gătit), am făcut curăţenie etc. Şi a fost chiar frumos, pentru că, faţă de vacanţa de iarnă în care am fost la el, am ieşit mult mai mult pentru că vremea favorabilă ne-a permis să facem asta. 
         Acum, când am ajuns acasă, totul e foarte ciudat...Uitasem până şi cum arată casa în care locuiesc. E foarte ciudat sentimentul reîntoarcerii acasă după aproape o lună, dar mă voi obişnui repede.

Despre Annitu

Write admin description here..

4 comentarii:

  1. Sunt sigur ca abia astepti urmatoarea vacanta ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda... dar când te obișnuiești mai bine vine vacanța de vară :)). Într-adevăr, ai avut o vacanță superbă. Vorba lui vioreld, cred că abia aștepți următoarea vacanță :)).
    P.S.: pentru mine sentimentul întoarcerii acasă indiferent de unde veneam a fost un factor de stres. Și asta pentru că, inevitabil, fiecare reîntoarcere acasă era legată de începerea școlii, ceea ce niciodată nu m-a bucurat :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fii prea plictisitor sa facem mereu acelasi lucru :) Ce ar mai fii "nerabdarea" si "dorul" ?! Acesta este razboiul pentru obisnuinta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm,pai tu mereu esti pe drumuri?!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top