duminică, 6 mai 2012

Adio emoticonuri

Postat duminică, 6 mai 2012  la ora 22:23:00  

        Salut. În urmă cu câteva săptămâni, după ce am scris pe acest blog despre sfârşitul site-ului annitu.ro, am omis să fac ceva ce... până acum n-aş fi ratat să fac: să pun emoticoane. Până atunci, aveam impresia că dacă puneam emoticoane după o frază, o facea mai reală, încât cititorul simţea ce am simţit eu în timp ce scriam acea frază. Pur şi simplu credeam că aşa voi fi mai apropiată de cei care-mi citesc blogul, credeam că aşa îmi voi da seama şi peste câţiva ani, când voi reciti postările, ce simţeam la vârsta în care faceam acele articole. 
        Dar de când cu acea postare, legată de sfârşitul vechiului meu site annitu.ro (nu că ar avea vreo legătură această postare cu decizia mea) am renunţat să mai folosesc acele emoticonuri în postări. De ce? Pentru că, pe lângă faptul că mi s-au dat de nenumărate ori sfaturi să renunţ la emoticonuri, simt că m-am schimbat, că modul în care mă exprim eu în scris a evoluat, m-am mai maturizat şi mi-am dat seama că pot să exprim tristeţe şi fără un emoticon trist, că pot să exprim fericire şi fără un emoticon vesel, ci... totul ţine de modul în care o scriu, de cuvintele pe care le aleg.
        Aşa că, de-acum încolo voi încerca să mă fac bine simţită şi fără folosirea emoticonurilor, iar din câte văd până acum, mă descurc destul de bine.

Despre Annitu

Write admin description here..

7 comentarii:

  1. Da, iubito! Consider ca ai luat o decizie destul de matura. Te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si eu cateva incercari de a folosi emoticonuri. Dar nu mi-au placut. Erau interpretate gresit si plus de asta, se incarca si mai greu blogul.
    Eu zic ca e mai bine fara !

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar pe mess ce le mai folosesc și eu. Înainte mai foloseam, ca să înțeleagă cititorul unde glumeam. Mă gândeam că poate nu o înțelege gluma, așa că puneam un :D după frază. Însă în ultimele 6 luni doar ocazional am mai avut postări care aduceau a scenariu de stand up comedy. De când scriu despre lucruri mai serioase chiar nu mai folosesc. Însă apreciez că încă folosești 2 culori pentru a scrie articole. Îi dă un aer foarte prietenos.

    RăspundețiȘtergere
  4. dai credibilitate articolelor in felul acesta. felicitari pentru pasul inainte !

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari pentru decizie !

    Sa ai o saptamana minunata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. e o decizie buna...bravo !

    RăspundețiȘtergere
  7. Cateodata mai pun si eu cate un emoticon pe site, dar foarte rar, pe mess scriu propozitie si pun un smile.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top