luni, 7 mai 2012

Căutări amuzante pe Google

Postat luni, 7 mai 2012  la ora 22:45:00  

        De-alungul timpului, cu ajutorul site-ului wta.ro, care monitorizează vizitatorii online şi oferă analiza statistică a traficului în timp real, am urmărit ce caută lumea pe Google sau pe orice alt motor de căutare pentru a da de blogul meu. Şi...spre surprinderea mea, am avut multe căutări, unele mai amuzante decât altele. 
        În continuare voi prezenta 10 căutări amuzante pe Google care duc către acest blog (exact aşa cum au fost ele scrise pe Google), alături de un mic comentariu personal vis-a-vis de hazliile căutări.
        1) statusuri pt fete care baieti le spune ca au sani - Ai încercat să cauţi fete...nu statusuri?
        2) placa de par cu capra - Aş vrea să văd uscătorul cu porc.
        3) ce faci cand toata lumea te uraste - Cu siguranţă nu întrebi pe Google.
        4) razvoi in unu - Categoric e un răzvoi război crunt în vocabularul tău.
        5) mi-am sucit o vena - Pune-o in ghips.

        6) imi doresc atat de multe - Şi te-ai gândit să le cauţi pe Google? Crezi că aşa o sa le obţii mai uşor?
        7) noapte buna si vise stranii - Vise stranii ţie, băi, ăsta....
        8) cum te simti dupa 4 zile de nesomn - Bine....revergorat.
        9) am dat teza la franceza - Acum serios, cineva a cautat asta pe Google?
        10) un nou inceput in iubire - Cupidon strikes again...
        Într-o viitoare postare voi mai prezenta încă 10 căutări amuzante de pe Google, so...

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. =)) chiar m-a amuzat postarea asta, e uimitor la ce folosesc unii internetul. Îmi amintesc când aveam blogul pe zice.ro... majoritatea vizitatorilor mă găseau pentru că am scris despre Insula Dramei Totale :))). Eram favoritul copiilor... îmi lăsau și comentarii, dar doar la postarea aia. Undată mă găsise cineva căutând ''factură Eon'' pe Google. Cred că ar trebui să îmi fac un blog speical pentru copii. Dacă scriu despre desenele animate care au succes, ajung Alister în cel mult 2 luni =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai putea sa incerci si Google Analitycs, sunt mult mai exacti decat WTA...

    RăspundețiȘtergere
  3. tareeeee:) nu stiu ce-i in capul lor, dar, clar functionam diferit:d

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Este foarte interesant sa analizam persoanele si modul lor de gandire. Frumusetea internetului, daca putem sa numim astfel, este cunoasterea persoanelor care ne inconjoara. Consider ca aceste persoane se plictisec enorm de mult, de cauta lucruri de genu. Asteptam si alte postari ;) Acesta m-a binedispus cu adevarat. Mersi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare =)) la ce este folosit si google-ul asta :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare de tot ... oricum pe toate site-urile si blogurile se gasesc zeci sau sute de asemenea cautari, care mai de care mai haioase.

    RăspundețiȘtergere
  7. "noapte buna si vise stranii" asta a fost piesa de rezistenta...asteptam partea a doua

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top