luni, 21 mai 2012

Copil pervers

Postat luni, 21 mai 2012  la ora 20:00:00  

        Bună. Revin şi eu aici cu o întâmplare hazlie după o mică pauză de trei zile în care-am fost plecată la tatăl meu.
        Cum spuneam, în weekend am mers la tata şi m-am întors dimineaţă. Pe la jumătatea drumului, mi s-a făcut rău (ceva la inimă, nu are importanţă asta acum) şi-am mers la mama la muncă (la o grădiniţă) să iau o gură de apă şi să stau puţin să-mi revin. După ce m-am simţit mai bine, m-a invitat mama să văd grupa mică de copii că cică-s tare drăgălaşi. La început am refuzat. Pentru ce să văd eu nişte copilandrii care zbiară într-una? La insistenţele mamei am mers totuşi la cea mai mică grupă de copii din grădiniţă să văd ce e aşa drăguţ în a vedea nişte mini-oameni.
        Am intrat în clasa lor, o clasă de vreo 12 prichindei de nici juma' de metru, toţi nişte scumpi, frumoşi foc şi simpatici că imediat m-am înmuiat. Ziceam eu până acum că urasc copiii, dar la câte drăgăleşenii umblătoare am văzut azi, mi-am schimbat părerea despre ei. Erau atât de cuminţi şi de miraţi că am intrat eu acolo, că se uitau toţi la mine ca la zeiţa Afrodita (mai ales băieţeii). Că doar na, eram o uriaşa printre ei. Măcar printre copiii de la grădiniţă să par şi eu înaltă, că faţă de adolescenţii de vârsta mea sunt mult prea scundă.
        Până aici, nimic interesant, DAR, în timp ce mă jucam cu nişte fetiţe, am remarcat un băieţel din grupă. Se pare că un băieţel se uita foarte ciudat la mine, mă fixa cu privirea, mă aţintea cu ochii ăia mici de copil şi avea bale la gură de la prea mult stat cu gura căscată. Când mă uit eu mai jos... ce văd oare? Copilul ţinea în mână un "şarpe" (if you know what i mean) ieşit afară din pantalonii lui. S-o zic mai pe româneşte şi mai direct: un copil de 3 ani şi-o freca! Şi-o freca holbându-se la mine insistent fără nicio jenă. Iar eu, ditamai fata de aproape op'şpe ani m-am înroşit toată şi el tot nu se oprea. "Dădea la manivelă" în continuare ca un câine de-ăla care coţăie cu plăcere un stâlp.
        În cele din urmă, când mi-am revenit din marele şoc m-a luat mama de-oparte şi mi-a explicat: "Nu-l băga în seamă. El în fiecare zi face asta când e ora de somn şi ceilalţi copii dorm". WTF ?! Copilu' ăla tre' să aibă în jur de 3 ani, în cel mai rău caz 4! Nu mi se pare normal comportamentul lui. Nu este normal pentru un copil. Păi dacă continua aşa, până la 20 de ani şi-o lungeşte prin frecat de ajunge până-n China.
        În fine, din câte am înţeles, copilul are probleme şi poate nu e corect să râd de el, dar nu m-am putut abţine. I guess i'm guilty.

Despre Annitu

Write admin description here..

16 comentarii:

  1. Mda, era retardat...am auzit că cei cu retard fac asta non-stop (bine, acum că am zis asta parcă văd că mulți or să se dea retarzi doar să facă asta în public)... însă totuși... de unde mama ciorbei știa el ce are de făcut? Deși e bolnav mintal, cică chestia asta se poate vindeca prin terapie, adică măcar ajunge să nu mai salute... într-un mod prea prietenos oamenii :))). Îmi pare rău de el... deși trebuie să recunosc că scena în sine e amuzantă.

    RăspundețiȘtergere
  2. DS Laboratories22 mai 2012, 11:43

    Deci pana la urma, inteleg ca nu era chiar ora de somn daca tu te jucai cu un grupulet de fete, nu? Motivul pustiului erai tu ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ DS Laboratories , cam aşa ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine stie ce ganduri avea cu tine copilasul ;))

    Glumesc...dar nu ma pot abtine sa nu rad...este foarte amuzanta intamplarea . Mi-ai inveselit ziua :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca e sa o iei asa, copilu avea si de ce sa o faca :">:">:">

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cosmin, ăsta e cel mai frumos compliment pe care mi-l puteai face:)):*

    RăspundețiȘtergere
  7. DS Laboratories23 mai 2012, 11:07

    De ce nu ma lasi sa ma bucur de un link, daca tot m-am ostenit sa iti citesc articolul si sa iti las comentariu unic?

    RăspundețiȘtergere
  8. @DS Laboratories, pentru că îmi dau seamă că de-asta ai şi comentat la acest articol: pentru link, deoarece www.razboin1.com este un blog dofollow.
    Dacă aveai la link un blog personal înţelegeam, dar din moment ce nu e blog personal, ci cu totul altceva, îl înţeleg drept spam.

    RăspundețiȘtergere
  9. am citit articolul cu gura cascata :-d. In primul rand,cum te simti? mai ai probleme la inima ? in al doilea rand si ultimul ,ai avut parte de o experienta foarte rara,e adevarat neplacuta dar din pacate este o boala si micutul nu are nicio vina ca el nu poate fi sanatos ca ceilalti copii...

    RăspundețiȘtergere
  10. DS Laboratories24 mai 2012, 09:37

    Am inteles, multumesc oricum pentru raspuns, o sa incerc sa ocolesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. @DS Laboratories, nu e nicio problemă. Mulţumesc şi eu pentru înţelegere.

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ai amuzat cand ai spus ca te-ai inrosit :)) iti era rusine de un copil de 3-4 ani? Si plus ca el era cel care trebuia sa fie rusinat... :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca ai vorbit cu ei de la egal la egal :)). (referindu-ma la inaltime).
    Iar despre copil ce sa zic.... foarte tare omu` =))

    RăspundețiȘtergere
  14. "Nu-l băga în seamă. El în fiecare zi face asta când e ora de somn şi ceilalţi copii dorm" no serios ? comportamentul asta e tolerat? Inteleg ca nu se poate discuta cu un copil de 3-4 ani dar nu-i ok nici sa ignori problema.

    RăspundețiȘtergere
  15. Aaaasta e aiurea si foarte ciudat :)) Imi pare rau pentru copil, adica... eee asa de ciudat sa-mi imaginez asta, pentru tine cred ca a fost ... a fost cum a fost.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top