duminică, 6 mai 2012

E pentru tine, pentru că meriţi

Postat duminică, 6 mai 2012  la ora 14:31:00  

          Am vorbit de nenumerate ori, în nenumărate postări despre prietenie şi pe măsură ce a trecut timpul, m-am afundat tot mai tare în subiectul ăsta, căutând explicaţii, cercetând ani întregi în căutarea unei prietenii adevărate. Şi degeaba. La un moment dat am avut iluzia că am găsit ceea ce căutam de atâta timp, dar s-a dovedit a fi o simplă relaţie de amiciţie care a avut un final destul de prost în comparaţie cu sentimentele pe care le pusesem eu
          Şi totuşi... În toţi anii ăştia, în care am căutat ceea ce mulţi susţin că nu există, nu am văzut cel mai important lucru, eu găsisem prietenia adevărată. Ea a fost mereu acolo, prezentă în viaţa mea, doar ca am fost mult prea ocupată să găsesc prietenul perfect, fără nici cel mai mic defect, care să-mi fie alături în fiecare secundă, să vorbim non-stop, să se intereseze de mine şi alte chestii egoiste care nu erau absolut deloc corecte.
          O cheamă Ramona, e mai mică ca mine cu un an, întâmplarea a făcut să avem foarte multe în comun, ceea ce nu se datorează deloc faptului că suntem aceeaşi zodii nuuu, deloc. Iar tot întâmplarea a făcut să nu fim din acelaşi oraş (că de, persoanele care şi-au pus cel mai mult amprentele în viaţa mea au fost din alt oraş). Ne-am întâlnit pe 10 Iulie 2009 pe tpu.ro, unde am pus o întrebare la care, culmea, am ales răspunsul câştigător cel de dat de Ramona.
          Şi... Povestea noastră de dragoste începe în 3...2...acum! Cum spuneam, ne-am întâlnit într-o zi de vară, frumoasă, călduroasă şi plăcută. După ce am pus o întrebare pe tpu.ro despre ceva ce mă interesa la acel moment, am adăugat-o în lista de messenger pentru că vroiam mai multe explicaţii în legătură cu acea întrebare. Ea m-a ajutat, mi-a explicat cu calm şi cu răbdare, iar după ce m-a ajutat în acea mică nelămurire, am ţinut legătura până în ziua de azi, 6 mai 2012.
          Dar nu se termină totul aici. Creţi că e doar aşa simplu? Că povestesc despre cum ne-am cunoscut, fără să zic ce simt despre persoana asta mică, minunată şi gingaşă? Odată cu trecerea timpului, am reuşit să ne înţelegem mai mult decât minunat, să ne deschidem una alteia (ceea ce, după cum spune şi Ramo', e foarte greu pentru doi Capricorni care în mod normal se bat cap în cap).Şi, chiar dacă au existat şi certuri între noi două, ea e singura care m-a ajutat atunci când am avut nevoie, care m-a liniştit atunci când nu puteam să adorm din cauza unei probleme, care mi-a dat cele mai bune sfaturi, care vorbeşte cu mine mereu, îmi ascultă toate prostiile şi-mi acceptă defectele arătându-mi calităţile. Ramona e... specială. Dar e păcat să o descriu într-un singur cuvânt. Ea e... o persoană foarte plăcută, săritoare, înţelegătoare cu cei din jur, sinceră, amuzantă şi prietenoasă. Iar calităţile ei m-au făcut să-mi dau seama că merită să-mi deschid sufletul unei persoane ca ea, pentru ca, după părerea mea, între noi două există o legătură foarte specială care, dacă după atâtea greutăţi prin care am trecut împreuna nu ne-am îndepărtat, ci mai mult ne-am apropiat una de alta, nu ar avea de ce să se destrame vreodată. Aaa, iată o calitate pe care-o apreciez foarte mult la Ramona: ştie să păstreze secretele. Adică, pot să-i zic orice ―c-am avut un vis interzis cu Donald Duck, că iubesc 5 băieţi în secret, că am spart vasul preferat al mamei în valoare de 15.000.000 de euro― pentru că am încredere că discuţiile pe care le avem, rămân doar între noi două şi nu mă va trăda niciodată (atât i-ar trebui, altfel, după va trebui să povestesc pe blog despre modul în care am anihilat-o). 
          Nu credeam că voi spune chiar pe blogul personal asta, dar... iubesc pe Ramona şi sunt momente în care-mi doresc extrem de tare să fie aici, să locuim în acelaşi oraş, să ieşim toată ziua împreună, să râdem şi să facem mişto de oamenii de pe stradă, să râdem cât să ne audă două blocuri, să ne aruncăm împreună într-o baltă mare plină de noroi ca două scrofe (ok,asta deja e fantezie murdară), să mergem împreună la şcoală, să plecăm împreună peste tot, să dormim în weekend-uri împreună după ce ne uităm la "The Vampire Diaries" până la 3 noaptea, să plângem îmbrăţişate, să bârfim non-stop şi să facem multe, multe, foarte multe chestii pe care le fac de obicei, dar aş vrea să fie făcute împreună cu ea.
          În concluzie, Ramona e persoana cu care-am avut cea mai lungă prietenie şi ceva, un sentiment aparte, îmi da senzaţia că nu se va termina aici, ci că acesta este doar începutul unei prietenii de lungă durată.

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Foarte frumos :X
    Prietenia adevarata exista si ma bucur ca ai descoperit-o !

    RăspundețiȘtergere
  2. Postarea asta este foarte speciala pentru mine, exact asa cum esti si tu pentru mine. Dupa cum ti.am zis.. am citit fiecare cuvant cu placere. Vreau sa stii ca tin foarte mult la tine si vreau sa fii bine mereu. Regretul meu este ca nu suntem din acelasi oras astfel incat sa facem toate lucrurile pe care le.ai mentionat tu. Oricum, eu voi fi mereu alaturi de tine, o sa te ajut mereu cu orice, o sa.ti dau sfaturi, o sa.ti raspund la telefon [:D] si o sa te iubesc mereu orice s.ar intampla si oricate certuri am avea !

    Te iuuuuubesc, vacuto ! >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. E uimitor ceea ce ai făcut... mi se pare superb că ai făcut o postare pentru o persoană anume, care din descriere, pare o persoană foarte specială... de fapt, nu ar putea fi altfel din moment ce îți este prietenă. Știi cum se spune, oamenii deosebiți atrag persoane deosebite. Iar fatptul că vă desparte o distanță destul de mare confirmă acest fapt...
    Anul ăsta la școală am făcut și filosofie. E un obiect interesant așa în sinea lui. Însă din toată acea materie, am înțeles un lucru: indiferent de mișcarea filosofică pe care o reprezentau, cam toți filosofii au ajuns la aceiași concluzie: sensul vieții este dat de persoanele speciale din viața ta. Când ai parte de iubire și de prieteni, atunci poți spune cu adevărat că ai o viață.

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb gestul tau !
    E bine sa ai prieteni apropiati si cel mai important e bine sa ii tii aproape, orice-ar fi !
    Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  5. Prietenia adevarata se gaseste foarte rar, deci daca ai gasit-o, pretuieste-o!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top