miercuri, 9 mai 2012

Leapşă sportivă

Postat miercuri, 9 mai 2012  la ora 13:10:00  

         Mda. Ce mai leapşă. Întâi am văzut o leapşă sportivă la un blogger şi a fost pentru prima dată când m-am bucurat că NU am primit o leapşă. Şi cum fericirea nu durează mai mult de 3 zile, azi am primit tocmai leapşa asta de la iubitul meu. Că de, tocmai persoanele la care ţii cel mai mult te bagă-n groapă. Cum n-am putut să-l refuz  pe el, am acceptat leapşa... (ce să şi faci?)
          Să-nceapă tortura:

          1. Faceţi mişcare în fiecare zi?
          Dacă merg la şcoală în fiecare zi şi în weekend merg de la pat până la frigider sau până la baie se pune? Ups, nu cred.
          Răspuns final: nu.
          2. Ce sporturi practicaţi şi cât de des?
          Ar fi câteva pe care le practic chiar foarte des: aruncatul cu privirea, apăsatul butonului "Log out" pe site-urile interzise de socializare, mersul până la budă şi înapoi, datul în perete cu capul, doar de la 09:00 încolo. 
          3. Dacă ar fi să facem o întâlnire sportivă (şi blogosferică) la ce meciuri v-aţi băga?
          Pfff, prima aş fi la o asemenea întâlnire. (a se înţelege sensul ironic)
          Răspuns final: nu.
          Hai că n-a fost aşa de greu, dar leapşa n-o dau mai departe că cine ştie cine urăşte sportul la fel de mult ca mine şi-i fac 10 minute amare.

Despre Annitu

Write admin description here..

5 comentarii:

  1. Tocmai am scris și eu!! Sincer, eu ador sportul... nu mă mai satur să îl privesc :)). Nu prea mai sunt activ din punct de vedere fizic. De când m-am lăsat de sală nu prea am mai făcut nimic. Sincer, regret că m-am lăsat. Senzația pe care o resimțeam după ce făceam efort era mirifică. Însă, exercițiul meu fizic favorit este alergatul. Desigur, nu am cum să îmi exploatez pasiunea, căci ori îmi rup gleznele în drumurile proaste de pe la noi, ori mă rup în colți maidanezii. Însă mă plimb cât de mult pot. E drept, o fac și pentru că e un remediu util împotriva tristeții... e cel mai la îndemână, cel mai fumos, și cel mai simplu mod de a te mișca... recomand oricui plimbările. Iar dacă sunt făcute prin ploaie e cu atât mai frumos...

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine sa faci miscare cate putin...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna miscarea si pana la scoala/frigider. Altii se urca in masina si pleaca si pana la magazinul de la coltul strazii.

    RăspundețiȘtergere
  4. mersul până la budă şi înapoi...hai ca esti tare :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Așa faci tu război? Fără mișcare... :))

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top