marți, 8 mai 2012

Poveste de iubire

Postat marți, 8 mai 2012  la ora 22:32:00  

        Mai devreme am găsit în PC o imagine pe care o salvasem de pe nu-ştiu-ce-site de foarte mult timp pentru că pur şi simplu m-a marcat şi mi-a dat mult de gândit. Personajele din imagine prezintă o poveste de iubire în care cu toţii dorim să ne regăsim, dar, din păcate, nu foarte mulţi au parte de un asemenea love story. Vă las şi pe voi să vedeţi micuţa poveste de dragoste.

Despre Annitu

Write admin description here..

8 comentarii:

  1. Auzisem odată o vorbă... ceva de genul ''mereu să ai încredere în copii, căci ei mereu sunt sinceri''. Când eram mic, îmi doream foarte tare să am un televizor magic, în care să pot intra și să devin imediat desen animat. Peste ani, când îmi aminteam de asta, râdeam cum poftă... mi se părea foarte amuzant acel gând, deh, gând de copil... privind imaginea însă îmi dau seama de cât de adevărat este acel proverb... cât aș fi vrut să fiu un desen! La 6 ani îmi doream cu ardoare să fiu un desen animat. La 12 ani mă rușinam că gândisem așa vreodată. La 16 ani mă amuzam de acest gând. Iar acum la 19 realizez câtă dreptate aveam la 6 ani...

    RăspundețiȘtergere
  2. ;) Foarte frumos realizat. Cu siguranta fiecare persoana isi doreste o asemenea poveste, deoarece foarte des sunt momente in care am fugi de realitate, dar o persoana pe care o/il iubim cu adevarat va face parte atat din viata reala cat si din cea ireala. Daca vom face parte sau nu dintr-o asemenea poveste de dragoste, consider ca depinde doar de noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa povestea.Eu mai degraba am fost "baiatul" si el "fata":),care mi-a daruit inima lui:).Si-am ajuns un intreg:x.

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top