joi, 24 mai 2012

Război(n1) pe Facebook

Postat joi, 24 mai 2012  la ora 11:53:00  

După un an şi 3 luni de la lansarea blogului personal "Război în...1", i-am creeat şi acestuia o pagină de Facebook pe care o puteţi accesa din LikeBox-ul din sidebar.
        Până acum nu eram hotărâtă să duc războiul şi pe Facebook din cauza numărului micuţ de vizitatori pe care-l aveam atunci, dar acum, cum lucrurile privind vizitatorii s-au schimbat, am creeat o pagină de facebook pentru blogul "Război în...1".
        Acum să trecem la partea mai interesantă a acestei postări: cerşitul. Aşa că, dacă Sfânta Maică a Blogurilor v-a adus pe "Război în...1" şi din întâmplare vă place ce scriu, cum scriu sau dacă doar vă plac citatele de vineri, daţi-mi şi mie un like AICI cădea-v-ar mâna de nu-mi daţi.

Despre Annitu

Write admin description here..

11 comentarii:

  1. Hihi...eu ti-am dat like inainte sa scrii acest mail :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai grija sa mentii contactul si pe facebook cu oamenii care ti-au dat like, altfel nu o sa vezi schimbari mari. :D Daca postezi numai linkuri spre articolele de aici o sa iti cam ignore postarile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, puiu:* La cat mai multe like-uri! >:D< Te iubesc:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @vioreld, ştiu, ştiu. Mersi!

    @Marius, mulţumesc frumos!

    @Alin, iar tu ai mulţumirile mele.

    @Filme, da, m-am gândit deja la asta. Mulţumesc pentru sfat.

    @Cosmintosh, mulţumesc, puiu:* Să de Zeul Paginilor de Facebook :))) Te iubesc!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Like am dat de mult! Însă ador invocațiile care le faci zeilor internetului :))
    Încep să cred că a apărut o nouă religie... pe lângă creștinism, budism, islamism etc, a mai apărut și bloggingul... de fapt, dacă veodată voi avea un copil, o să îl botez în religia bloggingului. În loc să îl bage în apă or să îl bage în pixeli :)).
    Cât despre urarea de la sfârșit... sunt convins că o să îți dea like și copilul de care ai vorbit în postarea trecută... nu de alta, dar nu și-ar dori să rămână fără parteneră (îmi cer scuze, știu că am fost răutăcios, dar nu m-am putut abține).
    La cât mai multe like-uri!

    RăspundețiȘtergere
  6. @vioreld * acest articol...Scuze pt greseala...imi era gandul in alta parte :)

    RăspundețiȘtergere
  7. social media este unul dintre cele mai importante medii de promovare online

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca ti-am dat like de cand l-ai pus pe fb.
    Bafta multa in continuare si la cat mai multe post-uri.

    RăspundețiȘtergere
  9. dat like, mult succes cu scoaterea blogusolului la plimbare prin orasul facebuci \:d/

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top