marți, 15 mai 2012

Surpriză triplă

Postat marți, 15 mai 2012  la ora 22:55:00  

        Nu de foarte mult timp am observat că ador să mi se facă suprize. Până acum ceva timp uram chestia asta, dar cum oamenii se schimbă, mi-am schimbat şi eu părerea despre surprize. Acum îmi place la nebunie să mi se zică "am o surpriza pentru tine, o să vezi când ajungi acasă despre ce e vorba". Mi se pare atât de drăguţ să ştiu că cineva se gândeşte la mine atât de mult, încât simte nevoia să facă ceva pentru mine. E un gest extrem de frumos şi apreciez foarte mult aceste persoane.
        De ce spun toate astea? Pentru că azi iubitul meu m-a surprins printr-o surpriză foarte frumoasă; Eram la şcoală, pe la jumătatea programului, stăteam pe 'net pe mobil şi ăsta micu' şi scump îmi zice pe mess "am o surpriză pentru tine, când ajungi acasă să-ţi verifici mail-ul". Pfff, păi atât mi-a trebuit să mi se aprindă călcâiele şi să stau toată ziua pe jar şi să mor de nerăbdare să ajung acasă să văd supriza. După 3-4 ore care-au trecut ca 3-4 ani, am ajuns acasă şi ce să vezi ?N-aveam net. Şi cum netu' morcovului petrecăreţ nu mergea, m-am enervat şi mai tare. În cele din urmă, când a revenit 'netul, am văzut marea surpriză:
        Era o arhivă în care era un folder cu numele "Pentru tine". Îl deschid, văd alt folder cu numele "3", intru în el, văd un folder cu numele "2", intru şi-n acesta şi văd un folder cu numele "1". După ce-am intrat în "1" văd un folder cu numele "Eşti aproape". Deja fierbeam de nerăbdare. Îl deschid şi pe ăşta şi văd un alt folder cu numele "Încă puţin" . Da...puţin pe naiba. Intru şi-n ăsta şi ce văd? Un folder cu numele "Gata!". La început credeam că mă păcăleşte şi că mai urmează vreo 5 foldere, dar n-a fost aşa.         La început, nimic anormal, în folder erau 2 documente şi o imagine. Hmm... deschid primul document cu numele "declaraţii" şi văd cel mai frumos lucru pe care l-am citit vreodată, adică şase declaraţii superbe: 
        “Eşti atât de frumoasă, încât dacă un pictor ar trebui să te deseneze, ar da greş pentru că nu s-ar putea concentra.” - Foarte frumos, e o comparaţie tare draguţă.
        Mi-aş chinui crunt orgoliul pentru tine. - La ce orgoliu are ăsta mic, e mare lucru că a zis asta.
        Dacă ar trebui să aleg între o zi însorită la mare şi tine, aş alege să stau sub ploaie împreună cu tine - Asta a fost preferata mea. Ador ploaia, iar el urăşte ploaia şi iubeşte zilele însorite. Faptul că a spus că ar alege să stea cu mine sub ploaie în loc să stea singur într-o zi însorită înseamnă foarte mult pentru mine. Tocmai de-aia asta e declaraţia mea preferată.
        Ce e cu mine? De ce sunt atât de rău? Vino lângă mine, linişteşte-mă şi îndrumă-mă ca să pot fi un puiuţ blând golaş care stă pe vârful picioruşelor”- Ooo, cum să nu iubeşti un puiuţ aşa mic care vrea să fie liniştit  şi îndrumat?
        Văd o luminiţă puternică la capătul tunelului. Hai să orbim împreună!” - Cu mare plăcere aş face asta!
        Te iubesc atât de mult, încât nici lexicul român nu o poate explica”. - Într-adevăr, lexicul limbii române nu ne ajunge ca să ne exprimăm sentimentele pe care le simţim unul pentru altul.
        Până aici, totul superb. Ce urmează e şi mai măreţ. Un document cu numele "Parfum de muşeţel". Deschid şi văd... O POEZIE.
Cine e o floricică,
Parfumată ca o muşeţică,
Frumoasă ca o stea
Şi e numai a mea?

Tu eşti, piticot mic,
Cu un glăscior simpatic,
Cu o făţucă smerită
Şi meriţi să fii iubită.

Orice s-ar pune-n calea mea,
Ori e bună, ori e rea,
Nu poate lua iubirea mea,
Din minte şi din inima mea.

Iubirea mea pentru tine,
În caz de rău, în caz de bine,
Promit că voi fi al tău
Şi te voi iubi mereu !
-Dorgo Cosmin-
        OMG!! O poezie! E pentru prima dată în viaţa mea când cineva îmi scrie una şi mi se pare absolut superb că cineva a depus acest efort pentru a-şi arăta iubirea pentru mine... După ce mi-am revenit din acel "şoc de fericire", am deschis şi imaginea din folder în care era scrisă poezia de mai sus pe un fundal mirific. Să vă arăt şi vouă:
        Când mi-a zis puiucu' ăsta mic şi scump că are o surpriză pentru mine, nu m-am aşteptat nicio secundă la aşa ceva, ci la ceva mai simplu, mai banal...Dar uite că m-a uimit într-un mod foarte plăcut.Tocmai de-aia am făcut această postare pe blog; Ca semn de mulţumire! Te iubesc mult, Cosmin !!!

Despre Annitu

Write admin description here..

10 comentarii:

  1. Ma, puiu meu mic! Ma bucur ca te-am facut fericita! :X:X:* Te iubesc foarte foarte foarte foarte muult :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos Cosmine.Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  3. Într-adevăr, foarte, foarte frumos. Pare desprins din filme. Vă doresc să aveți parte de o iubire ca în filme, pentru că meritați!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine zicea ca nu mai exista baieti sensibili si romantici !?! Cele mai frumoase surprize si cadouri vin din suflet nu de la magazin... Superb!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cosmintosh, şi eu te iubesc,puiu!:*

    @vioreld, pun pariu că nu te aşteptai la asta, după postarea trecută în care am vorbit despre declaraţii şi nemulţumirile lui Cosmin.

    @Ștefan Stoica, mulţumim frumos.

    @Alina, uite că încă mai există (spre norocul şi spre uimirea mea).

    RăspundețiȘtergere
  6. In ziua de astazi putini mai stiu sa faca o surpriza din suflet, majoritatea dau fuga la magazin. Sa va iubiti mult si sicer

    RăspundețiȘtergere
  7. @Ana : Sincer iti spun - ma asteptam de la Cosmin , nu stiu de ce...dar nu ma asteptam asa repede...dupa postarea de randul trecut (partial...cum ai spus tu)

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta e asa de frumos si dulce! Nu dulcele gretos, dulcele dulce care te face sa vrei din ce in ce mai mult pana ajungi diabetic si tot nu te poti oprii si mori de atatea dulce :x Vai, s-ar putea sa fi zis o prostie, scuze pentru asta.
    Oricum, e un gest incredibil de frumos si incrdibil de frumos si foarte incredibil de frumos, si poezia este grozava si asta este frumos. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte foarte frumos ce a facut iubitul tau..Bravo Cosmine! ai grija de ea,pretuie ce ai si nu lasa nimic sa va desparta..Nu uitati,cele mai importante lucruri intr-o relatie sunt RESPECTUL,IUBIREA si INTELEGEREA.Daca le aveti pe toate 3,nimic nu va poate desparti...

    RăspundețiȘtergere
  10. Pana la urma cui nu-i plac suprizele?:) foarte frumos ca mai exista romantism in ziua de azi:D

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top