miercuri, 9 mai 2012

Te iubesc în felul meu

Postat miercuri, 9 mai 2012  la ora 21:04:00  

        Da. Ai dreptate. Sunt seacă. Nu sunt bună la declaraţii şi la chestii legate de dragoste. Niciodată n-am fost bună la asta. Prefer să mă pui să gătesc 5 feluri diferite de mâncare (ştiind cât de mult îmi discplace să îmi petrec timpul în bucătărie), decât să fac cea mai frumoasă, dulce şi pompoasă declaraţie de dragoste. Eu chiar nu pot! Şi când zic că nu pot, înseamnă că eu chiar nu pot, nu pentru că nu-mi pasă de tine, nu pentru că nu te iubesc, nu pentru că nu meriţi, nu pentru că iubesc sau am iubit pe altcineva mai mult ca pe tine, ci pur şi simplu nu pot pentru că nu-s în stare de asta, nu sunt pricepută la asta. Sunt seacă şi-automat şi declaraţiile mele sunt seci, după cum mi-ai spus şi tu. Ok, şi?! Ce dacă sunt seci ? Uneori e mai important că zici ceva simplu şi banal, dar venit din adâncul sufletului, iar mai puţin importante sunt chestiile pomoase care sunt mai de suprafaţă. Cel puţin eu aşa percep situaţia. Atunci când linguşeşti pe cineva într-un mod exagerat de pompos şi dulce şi sclipicios şi extravagant înseamnă că ai ceva de obţinut de la acea persoană, că eşti pe interes şi vrei să pari perechea perfectă pentru a-ţi atinge un scop ştiut numai de tine.
        Pe când eu, eu nu sunt aşa. Prefer să zic un simplu "te iubesc", dar să-l şi simt, să fie din suflet. Sau, mai sunt şi cazuri în care-mi place să fac declaraţii mai lunguţe, dar nu într-un mod exagerat ci pur şi simplu zic ce-mi trece mie prin inimă la momentul respectiv, zic ce simt pentru tine. Dar nu, se pare că nu e suficient. Se pare că preferi să apreciezi o minciună decât un adevăr. Sau cel puţin asta-mi arăţi că ai vrea. Eu te iubesc în felul meu şi îţi demonstrez asta în felul meu, făcându-ţi declaraţii în felul meu. Şi asta mă face să fiu eu, adevărata eu în preajma ta, fără să te mint. Chiar încerc din răsputeri să fac chestia asta să meargă, şi nu ştiu cât e suficient pentru tine.
         Dar, cu toate astea, cu toate că mă faci să mă simt de parcă n-aş fi suficient de bună pentru tine, cu toate că nu sunt iubita perfectă, cu toate că uneori fac faze extrem de nasoale care te rănesc, cu toate că nu-ţi fac declaraţii, eu tot te iubesc şi consider postarea asta o declaraţie.
         TE IUBESC!

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Eiii...in acest mesaj fac referire la Cosmin.
    Este o simpla parere si un sfat prietenesc :
    Cosmine , nu faci bine ... Gandeste-te cati oameni si-ar dori sa aiba parte de iubirea adevarata si de persoane care sa spuna un TE IUBESC! din suflet. Tu ai parte de asa ceva , dar din ceea ce am citit , se pare ca nu esti multumit. Cuvintele conteaza ...este adevarat.Dar cuvintele prind sens si viata cand sunt venite din suflet. Mai bine prefera cuvintele din suflet decat niste cuvinte luate si dex si asezate armonios pentru a compune o ,,minunata" declaratie . Doar doua cuvinte descriu mai bine decat toate altele , sentimentele curate ale unei persoane ...si anume : ,,TE IUBESC!" .
    Eu cred ceea ce a spus Ana , fiindca...desi scriu poezii si sunt pe latura aceasta , in ceea ce priveste declaratiile de dragoste nu ma prea descurc , nu este punctul meu forte.Si o cred...pt ca si eu sunt in acelasi punct !
    Nu cautati din asta un impediment si motiv de suparare.
    Aceasta este doar opinia mea , o simpla parere si un sfat prietesc ....sper sa nu deranjez pe nimeni cu acest comm !

    Va doresc amandurora numai bine , sa va iubiti toata viata si sa dainuiti in caldura sufleteasca si iubire !

    RăspundețiȘtergere
  2. @Vioreld Eu am avut o mica nemultumire pe care nu cred ca o sa o dezvalui, dar se subintelege din postare. Aici sunt multe probleme la mijloc, nu am timp sa le spun pe toate. Cea mai grava este distanta. Acum ramane intre mine si Ana sa ne rezolvam probleme si vreau sa ne reuseasca. Mersi pentru sfat si parere. O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nu pot sa spun "te iubesc" asa ca pe "buna ziua":))

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar conteaza atat de mult niste cuvinte? Conteaza ceea ce arati...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana imi place cum gandesti, si te rog sa ramai asa. In ziua de azi lumea arunca cuvinte pompoase in stanga si-n dreapta , auzi "te iubesc " mai des ca "buna ziua" . Nu esti seaca Ana, esti sincera! Spor la scris in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Ana.Foarte frumos articolul,dar eu una nu cred ca exista persoane"seci",ci doar persoane care sunt inchise in ele,tematoare sa isi arate sentimentele :)

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top