duminică, 27 mai 2012

Tot răul spre bine!

Postat duminică, 27 mai 2012  la ora 22:15:00  

        Salut. După cum mulţi dintre vizitatorii acestui blog s-au mirat şi după cum şi eu am reuşit să mă mir de mine, luna asta am scris foarte mult şi des (16 articole în 20 de zile) pe acest blog faţă de lunile precedente din acest an în care 11 era maximul de articole postate în 30 de zile
        Tocmai de-asta simt nevoia să justific absenţa mea de cinci zile de pe acest blog. Pur şi simplu în ultimele zile nu m-am simţit în stare să scriu pe aici pentru că am fost epuizată de efectele acţiunilor pe care le-am făcut în această săptămână: Unu la mână, am făcut sportul după un semestru de chiuleală absenteism şi pentru că aveam muuult de recuperat, am dat o probă ce consta în 20 de ture de sală. Prin urmare am făcut febră musculară de nu-mi mai simt picioarele. Doi la mână, am umblat printr-o ploaie torenţială ca ţăcănita în tricou şi-n sandale şi fără umbrelă, drept pentru care în acest moment mă lupt cu o răceală cruntă de vreo patru zile. Trei la mână, mi-am pus aparat dentar acum trei zile (pe 24 mai 2012 -zi memorabilă) şi m-am confruntat cu nişte dureri groaznice (cuvânt care descrie mult prea blând ce-am simţit), deci numa de scris pe blog nu aveam chef, având în vedere că din cauza durerilor muream de nervi pentru că nu puteam face nimic altceva decât să îndur.
        Aşadar şi prin urmare, în ciuda tuturor lucrurilor prin care-am trecut în ultimele zile, încă trăiesc şi încerc să trec peste toate obstacolele pe care viaţa mi le oferă, gândindu-mă că toate acestea pot duce la lucruri bune: datorită febrei musculare slăbesc, datorită răcelii am parte de lecţia "data viitoare când plouă ia-ţi umbrelă la tine", datorită aparatului dentar voi avea dinţi perfecţi.
        So...Tot răul spre bine!

Despre Annitu

Write admin description here..

12 comentarii:

  1. Îmi place maniera optimistă în care privești lucrurile. Sincer să fiu, că tot ai adus vorba, îmi e dor de o febră musculară ca un exilat în deșert de un pahar de Coca Cola. Însă trece și BAC-ul și o să am iar timp de sală. Cât despre răceală... nasol. Eu de vreo săptămână tot umblu prin ploaie și nimic. Nu se prinde răceala de mine. Bine, recunosc, mă ajută și ținuta. De acum dacă mai ai chef de umblat prin ploaie (deși nu nu cred că ai făcut-o intenționat) i-ați un hanorac mai gros, o glugă pe cap și ai grijă să ai în picioare ceva mai specific... să zicem climei canadiene :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine sa fii optimista, decat pesimista. :) so.. from worst to better.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ca privesti doar partea plina a paharului , asta este cel mai bine si cel mai important .
    Chestia cu sportul si partea cu ploaia...sa stii ca si eu am facut aceleasi lucruri . M-a prins ploaia in tricou cu maneca scurta si am mers 1 ora prin ploaie torentiala...eram ud complet (100%)...
    Saracuta de tine prin ce chinuri treci...pe mine cand ma durea o masea simteam ca innebunesc , imi venea sa lovesc orice in jur...bine au facut cei din jur ca nu ma provocau cand ma durea vreo masea :))

    Vei trece cu bine peste toate aceste lucruri !

    Iti doresc numai bine si sa ai o saptamana minunata !

    RăspundețiȘtergere
  4. E comod aparatul? Nu te jeneaza?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer te apreciez fiindca ti-ai pus aparat dentar si pentru ca ai aceasta atitudine "voi avea dinti perfecti!" Asa si e.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si weu trebuie sa imi puun :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place foarte mult cat esti de optimista. Si ai dreptate, de ce sa vezi doar partea rea a situatiilor cat are si pari bune? Felicitari pentru asta si pentru curajul ca ai pus aparat dentar.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stai linistita , totul va fi bine :D O sa vezi

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti doresc ca totul sa fie bine :)
    Toti trecem prin incercari ale vietii. Eu fac eforturi mari sa ma tin de blog doar pentru ca imi place si pentru ca sunt si zile cand mai am cate ceva de spus.
    Daca iti place ideea de Happ Weekend poti participa. Oricine poate si e destul de simplu. Nici nu stie foarte multa lume doar un cerc de bloguri amice. Nu ma ocup cu o publicitate exagerata.
    E bun optimismul. Tine-te de el! :)
    Tine cont ca iti vorbeste o pesimista... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, zi memorabila. Imi amintesc cat erai de fericita :"> :X Sper ca fericirea sa tina pe veci >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi pare rau ca tocmai de ziua mea ti-ai pus aparat dentar :( Si pentru mine a fost o zi memorabila dar in extrema cealalta. ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. la un momnedat vei renunta la aparat si veoi avea niste dinti superbi..

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top