marți, 12 iunie 2012

9 luni

Postat marți, 12 iunie 2012  la ora 23:07:00  

        Chiar dacă nu-s eu genul de persoană care face un articol o dată pe lună cu anunţul "vai, azi am împlinit nu-ştiu-câte-luni-cu-iubiiii",  de data asta chiar simt  nevoia să zic şi eu că azi, pe 12 iunie 2012 împlinesc 9 luni de când sunt cu iubi Cosmin. Şi pe lângă acest lucru, această postare este cea cu numărul 200 de pe acest blog, dar nu asta contează acum!
        Cât despre relaţia cu iubitul meu nu ştiu ce să zic. Nu vreau să spun nimic greşit sau neadevărat aşa că voi fi sinceră; În cele 9 luni am avut parte şi de clipe minunate care au dominat relaţia, dar şi de faze neplăcute care, până la urmă, sunt normale în orice cuplu. Oricum, în mare parte e ok, mai ales în ultima vreme, după 9 luni de "sarcină" grea în care-am avut parte de multe faze incomode pentru amândoi, pentru că în sfârşit am învăţat amândoi să ne adaptăm la celalat şi ne-am obişnuit unul cu altul. În rest, nu ştiu ce să mai zic... şi nici nu cred că e important să scriu un roman despre asta, ci contează ce şi cum mă simt eu în relaţia asta , aşa că am făcut o imagine care să descrie perfect relaţia mea cu iubitul meu de până acum:
        În final, LA MULŢI ANI nouă! 

Despre Annitu

Write admin description here..

22 de comentarii:

  1. oooohhh, te iubesc si la multi ani, puiu! Hai ca luna viitoare fac eu postare. :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multi ani inainte , se spune ca primul an este mai dificil pe urma totul va fi bine ... tre sa rezistati !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cosmintosh, şi eu te iubesc!!:*

    @Alex, mă bucur că te bucuri :))))

    @Locco Chicco, mulţumim .Am observat şi noi că este foarte greu, dar am observat că este din ce în ce mai bine. Sperăm ca pe parcurs să fie mult mai frumos.

    @Yamasha, mulţumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani. Multa fericire in continuare. Si felicitari pentru cele 200 de postari. ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi Ani! Intradevar intr-o relatie trebuie sa apreciezi momentele fericite si sa inveti din cele neplacute!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Nacov, mulţumim, chiar ai dreptate... Dar ştii cum se spune, e uşor de spus, mai greu e de pus în aplicare.

    RăspundețiȘtergere
  7. @vioreld, mulţumim,să te-audă Ăl de Sus.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aw.La mulți,mulți ani vouă!Să fiți fericiți și peste muuuuuuulți ani să mai vedem vreo postare de genu în care voi împliniți 5 ani +.:X Vă doresc numai bine. Și da cum zice „Locco Chicco” primul an e mai greu,dupaia devine mai ușor:).O știu din propria experiență,așa că vă urez să aveți parte de multă dragoste,fericire și sănătate și răbdare.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anna - Marie, mulţumim frumos.
    Îţi mulţumesc mult pentru încurajare. Sper ca tu şi "Locco Chicco" să aveţi dreptate şi după ce depăşim pragul de 12 luni să constatăm că această relaţie merge întradevăr mult mai bine faţă de cum mergea în momentul când aveam 4 sau 9 luni. îţi mulţumesc pentru urări:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Hmmmm...eu am uitat sa fac postare la mine in Aprilie ca am facut 3 ani:))
    Mie ciuda ca tu ai facut:-w
    La multi ani draga mea si multa iubire.Fara ea nu am fi oameni.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Aniela, las' că faci şi tu postare când împliniţi 3 ani şi o lună :)) Oricum, mulţumim şi la mulţi ani şi vouă!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. @Război în...1 Eu am o vorba si nu aberez cand spun asta... daca iti doresti ceva indeajuns de mult se va intampla fara doar si poate! De fapt nu e o vorba e mai degraba un stil de a aborda situatii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sincer, eu îmi doresc să văd și postarea de 90 de luni...
    Să fiți fericiți și să vă bucurați unul de celălalt cât mai mult timp! Pentru că deși au trecut 9 luni... sunteți abia la început. Vă așteaptă lucruri minunate pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Este si asta un stil de viata daca il adopti cum trebuie si daca probabil ai nervii tari sau iei regulat MgG6 :) ca sa iti pastrezi nervi pt orice fel de "dezbatere"

    RăspundețiȘtergere
  15. @Ştefan Stoica, mulţumesc mult de tot pentru minunata urare!

    @Pavel Struna, mulţumesc!

    @Alina, să sperăm că nu voi ajunge în stadiul în care voi avea nevoie de MgG6 :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred ca acesta este unul dintre cele mai active blog-uri.. felicitari pentru modul tau de-al modera.

    RăspundețiȘtergere
  17. Super tare blogul!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top