marți, 5 iunie 2012

Filme în care mi-ar fi plăcut să joc

Postat marți, 5 iunie 2012  la ora 22:50:00  

        În ultimele zile nu prea mai am subiecte de dezbătut pe acest blog, aşa că nu prea mai postez pe aici. De data asta, însă, la fel ca în postarea anterioară, am primit o leapşă. În această leapşă Paul mi-a dat sarcina să răspund la întrebarea: "În ce filme ţi-ar fi plăcut să joci?"
        Pentru început, trebuie să menţionez că sunt o cinefilă veritabilă, aşa că nu prea-mi scapă niciun film bun. Din păcate, nici cele de prost gust nu-mi scapă, dar măcar aşa văd nişte exemple de "aşa NU". Cum spuneam, sunt o cinefilă adevărată, deci pot spune că am văzut foarte multe filme în viaţa mea nu de mult începută. Aşadar, am multe opţiuni din care trebuie să extrag filmele în care chiar mi-ar fi plăcut să joc, tocmai de-aia voi alege doar 3, pentru că dacă aş scrie câte ceva despre fiecare film în care mi-ar fi plăcut să joc, aş sta aici o viaţă întreagă şi tot n-aş termina.
        Pentru început, aleg filmul "Slumdog Millionaire" (gen: dramă, romantic, dragoste) pentru că m-a impresionat cum un indian orfan participă la emisiunea "Vrei să fii miliardar?" câştigând în final marele premiu răspunzând la toate întrebările corect, fără să aibă pic de cultură generală. Cum a făcut asta? Ei bine, fiecare întrebare din acest concurs i-au trezit câte o amintire legată de viaţa sa de până atunci, aşa că destinul a făcut să îi pice întrebările care-şi regăsesc răspunsurile în memoria tânărului.
         Următorul film în care mi-ar fi plăcut să joc este "The fast and the furious" ( serie formată din: "The Fast and the Furious", "2 Fast 2 Furious", "The Fast and the Furious: Tokyo Drift" , "Fast & Furious", "Fast Five") deoarece de mică mi-am dorit să particip la curse de maşini.
         Alt film în care mi-aş fi dorit să joc este "P.S. I love you" (gen: romantic, dramă, dragoste, comedie) pentru că mi-ar plăcea să simt pe viu ce-au simţit personajele principale, adică sentimentul dragostei perfecte şi adevărate pentru o persoană, chiar dacă aceasta nu mai e în viaţă.
        După cum spuneam, ar mai fi multe filme în care-aş juca, dar mi-ar lua mult prea mult timp să spun despre toate, aşa că mă opresc aici
       Acum e rândul vostru, dragi cititori să vă spuneţi părerea într-un comentariu: Vouă în ce filme v-ar fi plăcut să jucaţi? Explicaţi-vă alegerea. 

Despre Annitu

Write admin description here..

12 comentarii:

  1. Hei, eu sunt iubitameaofil si tu cinefila? :-w nu e corect, mai branzica rea. Dar stai linistita, nu tre sa joci in filme sa simti sentimentul dragostei :">. Te iubesc mult, frumoaso!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante alegerile... cam romance pt. mine, dar ai pus si The fast and the furious asa ca e perfect :> Chiar... oare cand o sa apara al 6-lea?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cosmintosh, atunci şi eu sunt iubitulmeuofil:)):X
    Te iubesc mult!

    @Paul, normal că ţi se par prea romantice, doar eşti băiat. :)) Şi-oricum nici eu nu mă dau în vânt după filmele romantice, îmi sunt neutre, doar că ăla mi-a venit în minte atunci.
    P.S. The Fast and the Furious 6 apare pe 24 mai 2013.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi-ar fi placut sa joc in Superman, mai exact in cel ce trebuie sa apara in 2013 Man of Steal! De ce? Toti ne dorim super puteri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu m-am gandit niciodata sa joc intr-un film...hai sa zicem The fast and the furious, sa conduc toate masinile alea! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un film de desene animate, unde aș putea face tot ceea ce îmi doresc. Să pot merge prin aer, să cad de la mare înălțime și să nu pățesc nimic, să vorbesc cu plante și animale, să nu am nevoie de lucruri materiale. Pur și simplu, dacă îmi e foame să mă gândesc la o pizza, să apară o bulă ca în benzi desenate cu pizza, să o iau de acolo și să o mănânc. O lume în care totul este posibil. Doar tristețea nu. Un prezent continuu. Se termină ziua de azi, vine noaptea, și odată cu dimineața se instalează iar ziua precedentă. Știu că sună imatur, dar ar fi foarte frumos să fiu un desen animat și să trăiesc într-o lume a fericirii absolute!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fast & Furious suna bine si pentru mine sa stii :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Fast & Furious e cel mai tentant, mai ales pentru amatorii de masini si senzatii tari.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca mi-ar fi placut enorm de mult sa joc in The fast in the furious si mai ales in MiB alaturi de Will :D

    RăspundețiȘtergere
  10. In fast and furios si eu as fi vrut, sa conduc un bolit cu ceva cai putere!

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandra Victoria11 iunie 2012, 19:03

    @ Ștefan Stoica Cred ca multi dintre noi am juca in desene animate, doar ca nu " marturisim " acest lucru din pacate. Nu este deloc imatur este doar o dorinta. Bune alegeri ai facut ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ fast 2 furios poate pare destul de palpitant sa ai o viata de genu insa in Slumdog Millionaire nu as dori este prea mult jeg in filmul ala !

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top