sâmbătă, 2 iunie 2012

Leapşa copilăriei

Postat sâmbătă, 2 iunie 2012  la ora 12:05:00  

        După mult timp, am primit o leapşă cu 7 întrebări despre copilăria mea (ce subiect neinteresant) de la Muc Roz.
        1. Care era jocul tău preferat din faţa blocului?
        "Flori, fete şi băieţi"
        2.Care este “dulcele” pe care l-ai mânca şi acum?
        Îngheţata cu surprize sau ciocolata pocnitoare.
        3.Care au fost desenele tale preferate?
        Spioanele, Laboratorul lui Dexter, Fetitele Powerpuff, Gemenii Cramp, Ţestoasele Ninja, Rolie Polie Olie, Zâmbetul lui Sharon etc
        4. Pe melodiile cui ai crescut “mare”?
        N&D, 3 Sud Est, ASIA, Andree, Simplu etc
        5.Ce amintiri îţi trezeşte guma Turbo?
         Nu prea îmi trezeşte pentru că nu le prea mâncam, le luam doar pentru surprize.
        6.Ce visai să devii atunci când erai mic şi ce-ai ajuns?
        Încă nu e momentul să răspund la întrebarea asta, pentu că deocamdată tot "mică" sunt, adică nu am terminat şcoala deci tot în stadiul de visare sunt.
        7.Cum ţi-ai descrie copilăria în 3 cuvinte?
        Copilărie de rahat.
        Vreau să răspundă la aceste întrebări într-o leapşă: Cosmintosh, Paul şi Ştefan.

Despre Annitu

Write admin description here..

6 comentarii:

  1. Foarte interesantă leapșa. Am preluat-o și eu. ''Nu prea îmi trezeşte pentru că nu le prea mâncam, le luam doar pentru surprize''- cam toată lumea făcea asta, cu excepția mea. Eu aveam... adică am o obsesie cu guma de mestecat :D. Bine, dacă o țin tot așa nu o să mai pot face :D decât online, în realitate nu o să mai pot :))).

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Stefan Stoica interesant aceasta obsesie pentru guma de mestecat... din pacate o am si eu, insa am trecut deja de la guma de mestecat Turbo la Winterfresh :)) Interesanta Lapsa, si em am crescut pe melodiile lui N&D, Asia, Andree, 3SE, Animal X, Voltaj si Akcent. ;) Frumoase amintiri.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti amintesti cand ne aminteam de copilariile noastre? Cat sunt de asemanatoare :o3

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate nici eu nu ma pot lauda cu o copilarie prea stralucita! A avut si momentele ei, insa nu le devanseaza pe cele de rahat!

    RăspundețiȘtergere
  5. jocul prefereat era frunza cat despre desene au fost dexter.. formatia n&d

    RăspundețiȘtergere
  6. raspunsul de la intrebarea 7 e foarte trist. nu poate fi chiar asa din moment ce ai si amintiri frumoase (cel putin asa reiese din celelalte raspunsuri).

    RăspundețiȘtergere

Ai o părere despre ce-ai citit mai sus ?

Abonează-te
ca să primești e-mail când se postează ceva nou.

© 2011 - 2017 Război în... 1. Toate drepturile rezervate.
back to top